Zo, kheb er een dagje over gedaan, maar het resultaat mag er (enigszins) wezen...
Hier een zooi pics van het gebeuren:
-------------------------VOOR CASEMOD---------------------------
Zo ff alles in de garage opgebouwd
:

De onderdeeltjes die erin zijn gegaan:

--------------------------NA CASEMOD-----------------------------

Deze is niet errug mooi geworden, beetje te kartellig:

---------------------------------------------------------------
Ik vind dat de fans aan de zijkant errug goed gelukt zijn, gezien het feit dat ik het met een decoupeerzaag gedaan heb, omdat ik geen dremel tot mij beschikking heb.
De fan boven de voeding, is niet zo mooi geworden, maar wetkt wel perfect. Kheb die gaatjes die er in zatten er uit gesloopt, en er een fingerguard voor gebouwt, veel betere airflow zo, die gaatjes hielden kats veel lucht tegen.
En het resultaat is goed dus, temp in de kast 31 graden, temp processor 62 graden stressed (Athlon 1,2 AXIA-R @ 1,4), en dat met een standaard cooler, straks ff een Alpha erop, en dan moet ie nog wel iets harder/stabieler kunnen
Wat vinden jullie er van, en nog verdere tips???
Hier een zooi pics van het gebeuren:
-------------------------VOOR CASEMOD---------------------------
Zo ff alles in de garage opgebouwd
De onderdeeltjes die erin zijn gegaan:
--------------------------NA CASEMOD-----------------------------
Deze is niet errug mooi geworden, beetje te kartellig:
---------------------------------------------------------------
Ik vind dat de fans aan de zijkant errug goed gelukt zijn, gezien het feit dat ik het met een decoupeerzaag gedaan heb, omdat ik geen dremel tot mij beschikking heb.
De fan boven de voeding, is niet zo mooi geworden, maar wetkt wel perfect. Kheb die gaatjes die er in zatten er uit gesloopt, en er een fingerguard voor gebouwt, veel betere airflow zo, die gaatjes hielden kats veel lucht tegen.
En het resultaat is goed dus, temp in de kast 31 graden, temp processor 62 graden stressed (Athlon 1,2 AXIA-R @ 1,4), en dat met een standaard cooler, straks ff een Alpha erop, en dan moet ie nog wel iets harder/stabieler kunnen
Wat vinden jullie er van, en nog verdere tips???
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta