Geheugen op de beurs?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Hoi morgen is er hier in Dordt een beurs ik zit eraan te denken om er 512 mb sdram te kopen weet iemand voor ik er naartoe gaat een beetje de prijs die ze er voor vragen, en of het ook een beetje kwaliteit is.

Thanx.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
als het 150.- kost en er staat mushkin/crucial/kingston op dan is het een goede keus

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 20 oktober 2001 22:44 schreef jadjong het volgende:
als het 150.- kost en er staat mushkin/crucial/kingston op dan is het een goede keus
mushkin is volgens C'T zeker geen goed geheugen :)

Zelf heb ik er geen ervaring mee

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Het is verstandig om het even te laten testen, bij de groter evenementen ( Lees HCC dagen :)) is er zo een hele stand voor. Kost vaak maar een paar gulden, en dan heb je 100 % zekerheid.

Over die prijzen, noteer even de laagste prijzen uit de Pricewatch, alles daaronder is toch goed ?

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Meestal vindje op de beurs toch geen prijzen die lager zijn dan de pricewatch of de Winkel uit de pricewatch moet er zelf staan :)

Okee soms misschien zag vandaag een 60GB schijf maxtor ata-100 5400 RPM voor 299,- Was net te laat had hem in mijn handen stond en meneer hem uit mijn handen te trekken die had hem net afgerekend :'(
Maar goed het goedkoopste geheugen daar was 25 piek voor 128MB als je gelijkertijd een Moederboard kocht anders war het 30,-

Maar er waren ook stands daar zo die verkochten geheugen voor 60,- voor 128MB en voor 512MB iets van 200,- was allemaal M-Tec geheugen :9~

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

www.tweakers.net/pricewatch
Vergelijk daar gewoon een beetje mee en je weet of je niet teveel betaalt :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.