Toon posts:

Empire Earth Demo vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
kep dus de demo, en ik vraag me af hoe je kan rondraaien (om je ventjes enzow :))

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:37
Dat vroeg ik me ook al af ja ;)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Geen antwoord op je vraag maar wel handig:

Do you feel that EE's zoom out is too small and you can't see enough at once? Well then your in luck, because you can now zoom out as much as you want! here's the tweak: C:/Windows/REGEDIT or if you can't find it try Start Menu/Search/For Files or Folders/REGEDIT/. Now, that you know where it is, click it and go to HKEY_CURRENT_USER\Software\SSSI\Empire Earth\ then look for a key called "Developer Zoom Lock" and set this to "1" instead of "0". Now the zoom is very far out. This will sometimes give you an advantage, but sometimes it's just so hard to see that it will slow you down. It is, however, fun using it while playing with the rotating camera. I suggest not editing any other things in Empire Earth so you won't have to reinstall it. Good Luck!

Thy will see the light...

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

is het normaal met de demo dat de poppetjes altijd schokkend lopen ?

het maakt gewoon niet uit of ik de res hoog of laag zet of details laag of hoog. de poppetjes blijven schokken.
Ik sta hier een beetje raar van te kijken aangezien ik dune emperor flekkeloos in hoge resoluties draai en ik met cossacks 12 duizend ventjes zonder te stotteren kan laten vechten. ligt dit aan de demo?

[update]zodra ik de nieuwste via 4in1 drivers had geinstalleerd ging het ineens vlekkeloos

nog wat over het spel. die unit handling is verschrikkelijk irritant (AOE irritant) aangezien ze om het minste of geringste weglopen en je speciaal orders moet geven om te blijven staan en ze om de meest irritante dingen doodgaan. (In cossacks bijvoorbeeld kan je tenminste alle ventjes selecteren en dan kan je dmv een plaatje het soort eenheid selecteren, nu moet je gaan priegelen om de juiste eenheid dubbel te klikken) Misschien iets om aan te wennen, maar het zijn voor mij persoonlijk dingen die gameplay maken of breken.

Hopelijk zijn de mappen in de volledige versie niet zo klein, want nu zijn ze net iets groter dan de Dune Emperor mappen en dat zijn al minimappen.
[/update]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!