Toon posts:

Windows Messenger Wingate ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ gelezen, ik heb de search gebruikt, maar ik kom er maar niet uit hoe ik de voice en filetransfer opties van Windows Messenger moet gebruiken (dito voor MSN)

De situatie is als volgt. Ik gebruik Wingate Pro om m'n ADSL aansluiting te delen, op de server staat ook Zone Alarm...

Het portmappen in Wingate is een ramp. Ik heb geen idee wat ik bij bindings, mappings en etc. moet invullen. Als ik een TCP en UDP 6901 port open (wat nodig is) krijg ik de melding dat dit niet kan.

:'(
:'(

Please, someone, help me out

Verwijderd

Ja dat is echt kansloos volgens mij, het is mij dus nooit gelukt om dit aan de praat te krijgen met MSN.

ICQ geen probleem, maar MSN wil op 1 of andere manier dus niet mee werken :(

Heb je al gekeken bij MSN -> Help -> Opties en dan verbinding ?

Daar kun je aangeven of je werkt met een proxy oid, misschien werkt dat.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 20:24 schreef Devil_2000 het volgende:
Ja dat is echt kansloos volgens mij, het is mij dus nooit gelukt om dit aan de praat te krijgen met MSN.

ICQ geen probleem, maar MSN wil op 1 of andere manier dus niet mee werken :(

Heb je al gekeken bij MSN -> Help -> Opties en dan verbinding ?

Daar kun je aangeven of je werkt met een proxy oid, misschien werkt dat.
via prozy word de verbinding om de 5 mins verbroken..
das helemaal niks dus...
Over een week gaat er XP op de server, dus dan proberen we het helemaal anders...

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 14:26

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

heb hier ook wingate pro en nog nooit problemen gehad met file transfers je moet alleen wel aangeven adt msn het i-net mag benaderen (bij wingate client applet appilications en dan de juiste rechten selecteren (weet zo uit het hoofd ook niet precies welke)

It's just a donkey

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 20:30 schreef uniquorn het volgende:
heb hier ook wingate pro en nog nooit problemen gehad met file transfers je moet alleen wel aangeven adt msn het i-net mag benaderen (bij wingate client applet appilications en dan de juiste rechten selecteren (weet zo uit het hoofd ook niet precies welke)
Global Acces ja

maar

Heb jij geen porten gemapt ofzo :?

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
gewoon winroute dr op gooien >:) nooit problemen mee alles werkt perfecto effe downloaden @ http://www.winroute.nl en alles loopt prima :9~

Verwijderd

k heb ook t zelfde probleem en ben nu wel zo ongeveer de wanhoop nabij :'(

k heb ongeveer alle progs die er hier zijn opgenoemd op GoT getest en ports gemapt etc etc maar echt helemaal nix werkt met file transfers of met voice chat.

k snap er nu echt helemaal nix meer van, en van die manuals wor je ook nie veel wijzer. :?
k gebruik nu wingate, niet dat dat beter werkt, k heb die client nu aan staan (werkt ook voor geen meter met voice en files), de proxy is ook shit met die vage opties om die ports te mappen en die ENS is t ook niet.

Volgens mij zijn er heeel veel mensen die hier niet uit komen en er ook niet uit gaan komen, dus moeten wij nog wachten op de verlosser die ons hier ook ECHT uit kan helpen. want ik heb er bij de search velen gezien die t zelfde probleem hebben en er ook niet uit komen of er uit zijn gekomen.

k heb nog een heel klein beetje hoop :D
Pagina: 1