Mijn pc start op dit moment op en met een beetje "geluk" start hij het windows op en reboot dan gelijk om op nieuw op te starten en dan opnieuw te rebooten of uit te gaan. Maar een andere keer reboot hij al voor hij windows gaat opstarten. Ik heb elke kaart uit me pc getrokken om te kijken of dat het probleem was tevens heb ik me geheugen getest wat ook nix uitmaakte. Er zit een abit ka7 moederboord met amd athlon 650 in. Iemand enig idee wat er kapot is?
ehm.. kom je nogwel in dos ? vanaf een bootflop ofzo.
Kan best een windows probleem zijn..
Kan best een windows probleem zijn..
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Verwijderd
Heb je toevallig nieuwe drivers geinstalleerd? Ik had dat probleem laatst ook! Ik moest m'n pc met een bootflop opstarten anders deed hij ook niks meer
Verwijderd
heya!.
Oplossing (mogelijk)
Ik heb dit ook gehad.. Het heeft (waarschijnlijk) te maken met je powerknop die blijft hangen als je hem ingedrukt heb.
Ik heb ook tijden lopen zoeken waardoor het kwam.. dus check ff goed je knoppie op je bak
kan je een hoop gezeik schelen
Oplossing (mogelijk)
Ik heb dit ook gehad.. Het heeft (waarschijnlijk) te maken met je powerknop die blijft hangen als je hem ingedrukt heb.
Ik heb ook tijden lopen zoeken waardoor het kwam.. dus check ff goed je knoppie op je bak
het begint er wel op te lijken:) Zeker daar ik even ging kijken bij de winkel waar ik het 1 1/2 jaar geleden gekocht had en die bleek failliet te zijn dus dat is ook heel fijn:S
Lijkt wel een automagische PC 
Aan/uit knopje lijkt me inderdaad de logischte oplossing.
Aan/uit knopje lijkt me inderdaad de logischte oplossing.
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Verwijderd
heb je er recent nog wat bij gezet (writer, dvd)?? Het zou kunnen, als je bijv een 235 watt voeding hebt, dat je voeding het niet trekt...
nee ik heb er de laatste tijd nix bijgezet. Tevens heb ik me voeding na gemeten en die geeft gewoon constant 5 en 12 volt dus ook op het moment van rebooten dus ook dat lijkt me niet het probleem.
Pagina: 1