Is daar een speciaal programma voor of is dat gewoon in photoshop klooien.
ALs er een speciaal programma voor is hoe heet dat.
ALs er een speciaal programma voor is hoe heet dat.
Succes met photoshopOp zaterdag 20 oktober 2001 19:50 schreef DMS het volgende:
ik bedoel dus net zoals bij http://www.apple.com bovenaan
Of er een programma specefiek voor is en hoe dat dan zou heten.Op zaterdag 20 oktober 2001 20:27 schreef 2 het volgende:
Ik vraag me dus af.
Wat verwachtte je precies voor antwoord?
|{ brrr }] |
Verwijderd
LOL @ YellowOp zaterdag 20 oktober 2001 20:52 schreef Yellow het volgende:
*Microsofts tabmaker deluxe
*Adobe tab manager
*Macromedia tabweaver 4.0
Verwijderd
[cheerleader-mode (alweer, ja)]Op zaterdag 20 oktober 2001 20:52 schreef Yellow het volgende:
*Microsofts tabmaker deluxe
*Adobe tab manager
*Macromedia tabweaver 4.0
Verwijderd
Maar als je ze beter klaar wilt stomen voor het www, en vectoren wilt gebruiken moet je toch effe kijken naar Macromedia Tabworks!Op zaterdag 20 oktober 2001 21:58 schreef tec het volgende:
lol Yellow dat zijn een aantal coollie proggies om tabs mee te maken naar voor de echte diehard tabs raad ik toch echt Adobe Tabshop 6.0 aan.
Java Server TabsOp zaterdag 20 oktober 2001 22:02 schreef denki_akira het volgende:
[..]
Maar als je ze beter klaar wilt stomen voor het www, en vectoren wilt gebruiken moet je toch effe kijken naar Macromedia Tabworks!
Geanimeerde vector-tabs zijn nu nog makkelijker te creeeren met Macromedia Tab 5!
En voor de Server Side Scripters is er ook nog AST(Active Server Tabs) en Macromedia Tabfusion
(zo volgens mij zijn nu alle Tabgrappen gemaakt...)
|{ brrr }] |
Hoeft niet schat ik heb Photoshop 6.0 nog wel liggen hoor.Op zaterdag 20 oktober 2001 23:07 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
die arme jongen snapt er nu helemaal niet meer van.
Ik heb wel een crack voor Macromedia tabweaver 4.0 hoor DMS!
Verwijderd
mmmm..Op zaterdag 20 oktober 2001 23:46 schreef Yellow het volgende:
[topic=30184/1/25]
doet me hier een beetje aan denken.
En kijk eens aan het zit dus wel standaart in een programma is dat nou zo moelijk om te antwoorden.Op zondag 21 oktober 2001 11:28 schreef leon1 het volgende:
zit echt standaard in dreamweaver 4.0
insert > interactive images > flash buttons
Dit topic is gesloten.
![]()