Wireless Intelli mouse explorer werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn nieuwe wireless intelli mouse explorer. Ik krijg het ding helaas niet aan de praat. Ik krijg gewoon geen muis aanwijzer wanneer de pc is opgestart. Ik heb het volgende gedaan en geprobeerd:

Met oude muis software ginstalleerd. Computer afgesloten en nieuwe muis aangesloten en batterijen in de muis gestopt. Pc aan en geen muis |:( Afgesloten en oude muis aangesloten. Die werkt dan en krijg ik het scherm met de knoppen toewijzen aan mijn nieuwe muis. Maar die wil niet werken ! Software eraf gegooid en alles opnieuw geinstalleerd en weer niks. Tussen hardware kan hij de muis ook niet vinden, maar op de ontvanger van de muis brand het lichtje tijdens het opstarten van de pc wel en daarna niet meer. Software installeren wanneer de nieuwe muis aangesloten is werkt niet, want dan heb ik geen muis :) Iemand een leuk idee

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Kijk net de search effe door, maar bedenk me net dat deze muis net verkrijgbaar is |:( :)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Hmm, geen tweaker die antwoord weet op mijn vraag :? Even wat meer info wat ik tot nu toe gedaan heb:

-Met oude muis software ginstalleerd.
-PC uit en de ontvanger aangesloten aan USB
-PC aan en geen muis
-PC uit en oude muis aangesloten aan normale ps2
-Oude muis werkt maar wordt gezien als de nieuwe muis
-Software werkt, heb 'repair' geprobeerd, maar weer geen muis
- Lampje van de ontvanger brand wanneer de pc opstart maar daarna niet meer. Staat dus wel stroom op.
- Drivers normale draadloze muis/ USB muis geinstalleerd, maar geen succes

Pc wil dus dat ik aan mijn ps2 poort mijn muis heb hangen, maar ik wil USB. Iemand een idee, want ik weet echt niks meer. Hoe heeft iemand zijn draadloze muis aan de praat gekregen, want ik doe iets fout |:( :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
in de bios van je bios heb je wel usb aanstaan? (ja zegt dat je lampje wel brandt maar dat zegt natuurlijk ook niet alles alleen dat ie wel stroom krijgt)

ik heb zelf sinds vorige week zon wireless explorer, hij werkte gelijk niks geen probs.

denk dat het aan je usb ligt, wat voor chipset zit er op je pc?

A wise man's life is based around fuck you

• PWA
  • Niet online

PWA

Heb je een metalen buro toevallig?!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 15:20 schreef gerritblaat het volgende:
Heb je een metalen buro toevallig?!
Voornamelijk hout met wat metaal, had er ook al aan gedacht.
Heb de ontvanger zo ver mogelijk weg gezet met muis erbij en weer niks, dus helaas ;(

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 15:11 schreef justin01 het volgende:
-Met oude muis software ginstalleerd.
-PC uit en de ontvanger aangesloten aan USB
-PC aan en geen muis
-PC uit en oude muis aangesloten aan normale ps2
-Oude muis werkt maar wordt gezien als de nieuwe muis
-Software werkt, heb 'repair' geprobeerd, maar weer geen muis
- Lampje van de ontvanger brand wanneer de pc opstart maar daarna niet meer. Staat dus wel stroom op.
- Drivers normale draadloze muis/ USB muis geinstalleerd, maar geen succes
probeer eens het verloop stukje van USB -> PS2 en sluit daar die draadloze op aan dan moet die het volgens mij wel doen. en check ff of de de batterijen goed heb zitten, volgens het pictogrammetje in het batterijvakje

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 16:02 schreef Freak_66 het volgende:

[..]

probeer eens het verloop stukje van USB -> PS2 en sluit daar die draadloze op aan dan moet die het volgens mij wel doen. en check ff of de de batterijen goed heb zitten, volgens het pictogrammetje in het batterijvakje
Met het verloopstukje heb ik de "ontvanger" angesloten op de ps2 poort, maar helemaal niks ;(
Wat misschien belangrijk is, mijn intelli mouse explorer met draadje :) werkt ook niet op de USB poort (altijd met verloopstukje gewerkt) Dus kan aan mijn USB poorten liggen. Heb nu windows 2000 draaien en er is een parralel divice wat niet is geinstalleerd. Bij ME kreeg ik deze melding niet, maar bij windows 2000 wel. Ik wist niet wat het was, dus maar uitgeschakeld. Misschien is dit verhaal overbodig, of weet iemand meteen wat ik fout doe :) *D

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 16:14 schreef justin01 het volgende:

[..]

Wat misschien belangrijk is, mijn intelli mouse explorer met draadje :) werkt ook niet op de USB poort (altijd met verloopstukje gewerkt) Dus kan aan mijn USB poorten liggen.
kijk in je bios of USB is enabled en anders ff die parallel device verwijderen en computer opnieuw opstarten. kan helpen. ;)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 16:21 schreef Freak_66 het volgende:

[..]

kijk in je bios of USB is enabled en anders ff die parallel device verwijderen en computer opnieuw opstarten. kan helpen. ;)
Wil graag kijken, maar ik en een bios :) Effe uilteg plz :)

Edit: Toch wel raar, heb geprobeerd dat onbekende device te installeren. Windows 95,98,ME,2000 cd gebruikt, maar helemaal niks :)

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 16:29 schreef justin01 het volgende:

[..]

Wil graag kijken, maar ik en een bios :) Effe uilteg plz :)
ff een paar vraagjes
1 wat voor moederbord

computer opnieuw opstarten bijna gelijk op del drukken.
ga naar het menu advanced chipsettings en kijk naar je USB

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 16:36 schreef Freak_66 het volgende:

[..]

ff een paar vraagjes
1 wat voor moederbord

computer opnieuw opstarten bijna gelijk op del drukken.
ga naar het menu advanced chipsettings en kijk naar je USB
Dank je wel voor de reply. Zit net effe de search door te spitten, kijk ik net effe in apparatenbeheer, staat daar:
Niet-Ondersteunde VIA USB Universal Host Controller:

Er zijn geen stuurprogramma's geïnstalleerd voor dit apparaat.

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat.
|:( |:( |:( Waarom doet je USB muis het niet: Omdat USB poorten niet geinstalleerd zijn!! |:( :) Sorry, maar moest het effe kwijt. Nu effe installeren.

Edit; Drivers gevonden, leve de search :) Bleken meer problemen mee te zijn. Effe rebooten en kijken of muisje werkt :)

Verwijderd

OK het is dus opgelost :?
SUC6

*D :z

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 16:47 schreef Freak_66 het volgende:
OK het is dus opgelost :?
SUC6

*D :z
Ja, inderdaad opgelost. Muisje werkt perfect, aanrader voor iedereen mits je natuurlijk je USB inschakeld :P :) Als je op het icoontje gaat, komt de status van de batterij tevoorschijn. Bedankt iedereen :) *D

• Zwelgje
een vraagje nog:

schokt de muis bij ook zo? tenminste ik ben behoorlijk 'kritisch' als het op mijn spullen aan komt, maar ik merk dat deze muis 'ietsjes' schokt, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar het zint me niet helemaal.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:32
Heb je ook al gegamed ermee? En lukt dat een beetje of is hij merkbaar trager dan je muis met draadje?

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 20:03 schreef zwelgje2 het volgende:
een vraagje nog:

schokt de muis bij ook zo? tenminste ik ben behoorlijk 'kritisch' als het op mijn spullen aan komt, maar ik merk dat deze muis 'ietsjes' schokt, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar het zint me niet helemaal.
Nee, schokken niet. Vind wel dat hij lawaai maakt tijdens het bewegen. 'Hoog' geluid is niet echt fijn, maar voor de rest super *D

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 20:26 schreef Straat het volgende:
Heb je ook al gegamed ermee? En lukt dat een beetje of is hij merkbaar trager dan je muis met draadje?
Hmm, eigelijk nog niet gedaan. Was het van plan, maar ben lang bezig geweest met dat ding aan de praat te krijgen. Als ik ermee gegamed heb, post ik het wel :)

• Zwelgje
mmm vreemd, bij mij maakt ie juist GEEN geluid...

voor spellen is ie inderdaad niet geschikt

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 21:28 schreef zwelgje2 het volgende:
mmm vreemd, bij mij maakt ie juist GEEN geluid...

voor spellen is ie inderdaad niet geschikt
ik bedoel ook geen hard geluid, gewoon zacht geluidje :)
Voor gamen niet geschikt :? Waarom niet, heb net effe mijn oude starcraft uit de kast gehaald (starcraft blijft leuk *D ) en werkt perfect. Alleen een shooter nog niet geprobeerd, dat komt morgen.
Pagina: 1