[HP A2415J VG] Wie helpt mij dit te identificeren?

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 10:04
Ik heb hier liggen een 12 (uplink en fiber connector) poorts HP A2415J VG. Wat is het precies voor een switch of hub? En wat kan ik ermee? Er zit ook een A2415B expansion slot in. Daarmee kan hij aan een gewoon Ethernet Lan. Ik heb de manual al gedowned maar daar wordt ik niet wijzer van. Wie kan me meer duidelijk geven?

Verwijderd

Ehhhh met een manual heb je dat ding dus al geindentificeerd lijkt me?

Verwijderd

Lekker exotisch beestje; als ik dat produkt nummer in Google inklop, komt er ongeveer niks uitrollen..

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:33

Klippy

Still Game

Op zaterdag 20 oktober 2001 19:20 schreef ItSnows het volgende:
Ehhhh met een manual heb je dat ding dus al geindentificeerd lijkt me?
Lijkt mij ook.

't is een HP neem ik aan :?

Kan trouwens ook niks vinden hierover....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 10:26
Die VG wil zeggen dat het een hub/switch is voor 100VG/anylan en dus niet compatibel is met 100Mb huis, tuin en keuken ethernet (zoek even op google naar "100vg"). Als je dus geen 100Vg kaarten hebt, kun je vrij weinig tot niets met deze hub (je kunt hem mischien in de kerstboom hangen?)

groeten,
Michiel

Verwijderd

Op de HP site heb ik niet veel kunnen vinden :)
ilse en google ook niet.

Verwijderd

DJ :)

Ik dacht slim te zijn en de J eraf te laten. De A had ik niet aan gedacht :)

Kewl! Zien er mooi uit die dingen :)

http://www.hp.com/rnd/images/4108gl.jpg

• dop
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-10-2025

dop

Windows needs to reboot now

Afbeeldingslocatie: http://www.hp.com/rnd/images/4108gl.jpg

EPC Debian Gnu Linux

• dôh
Hij zit er niet zo uit als op het plaatje.. okee ik weet dus nu wat het is. Maar is het een beetje een goed ding? En zit er ook software in dat ik hem dus kan configgen? Want ik hoop dat hij een PPPOE verbinding mee kan maken. Thanks so far. :)

Verwijderd

En aan welk apparaat wil je hem dan aansluiten? Want dat apparaat moet wel 100vg-anylan praten. Dus niet 10/100base-t. Want ik verdenk je er van dat je hem als xdsl router/apparaat wil gaan gebruiken.

• dôh
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:32 schreef RainbowBears het volgende:
En aan welk apparaat wil je hem dan aansluiten? Want dat apparaat moet wel 100vg-anylan praten. Dus niet 10/100base-t. Want ik verdenk je er van dat je hem als xdsl router/apparaat wil gaan gebruiken.
Hij kan wel op base-t want er zit zo'n expansion geval op. Ik heb hier thuis ADSL ja met me mooie omgebouwde modem. ;) Maarre ik wil deze bij m'n oom gebruiken die Casema Premium heeft.

Verwijderd

eeejz, ik heb net een doos vol Hp netwerk kaarten gekocht .. die dus voor zo iets blijken te zijn.. en ik ken dus geen fuck met die kaarten ( 12 / 15 stuks heb ik er )
252 dollar per stuk zag ik op de hp site.

mischien wil jij van dat ding af wat jij heb..
en anders wil ik e.v.t van mijn netwerk kaarten af
splinter nieuw en 10/100mbit

lees ook even [topic=297386/1/25]

marc@conceptz.nl

Verwijderd

Hij heeft een 10base poort. Nu ben je uit de problemen, want nu kan je hub met een computer praten. Allen jammer dat je verder geen computers in de hub kan stoppen! Die 10Mbit zit erop zodat je je nieuwe 100VG netwerk kan koppellen aan je oude 10base netwerk. (Voor mensen die dit doen: let op! Als je de 10base poort high priority geeft, zal je 100VG stuk een heel eind in snelheid onderuit zakken, omdat hij iedere keer het (langzame) 10base deel voorlaat op de 100vg's. Ik heb zo langzamerhand heel wat info over dit soort netwerken verkregen. Ik ben hier via een nader topic gekomen, maar ik weet niet helemaal wat hier nu het probleem is. Simpel gezegd is het volgens mij: Als je een J2415a (en geen a2415j) hebt, moet je aan 100vg kaartjes (J2573a (ISA), j2577a (EISA) OF j2585A/B (PCI)) zien te komen, anders heb je er volledig niets aan. Ja, je kan hem neerzetten omdat de lampjes zo mooi knipperen.

Ik ben bezig een 100VG site te maken, maar dat duurt al een hele tijd en zal ook nog wel even duren. Mocht er iemand 100vg vragen hebben, dan ben ik te bereiken op chaffchiel@yahoo.com

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:43 schreef marcje het volgende:
mischien wil jij van dat ding af wat jij heb..
en anders wil ik e.v.t van mijn netwerk kaarten af
splinter nieuw en 10/100mbit

lees ook even [topic=297386/1/25]

marc@conceptz.nl
Het is hier niet vraag & aanbod hè, daar is het forum gewoon niet voor bedoeld ;)
Pagina: 1