Hij heeft een 10base poort. Nu ben je uit de problemen, want nu kan je hub met een computer praten. Allen jammer dat je verder geen computers in de hub kan stoppen! Die 10Mbit zit erop zodat je je nieuwe 100VG netwerk kan koppellen aan je oude 10base netwerk. (Voor mensen die dit doen: let op! Als je de 10base poort high priority geeft, zal je 100VG stuk een heel eind in snelheid onderuit zakken, omdat hij iedere keer het (langzame) 10base deel voorlaat op de 100vg's. Ik heb zo langzamerhand heel wat info over dit soort netwerken verkregen. Ik ben hier via een nader topic gekomen, maar ik weet niet helemaal wat hier nu het probleem is. Simpel gezegd is het volgens mij: Als je een J2415a (en geen a2415j) hebt, moet je aan 100vg kaartjes (J2573a (ISA), j2577a (EISA) OF j2585A/B (PCI)) zien te komen, anders heb je er volledig niets aan. Ja, je kan hem neerzetten omdat de lampjes zo mooi knipperen.
Ik ben bezig een 100VG site te maken, maar dat duurt al een hele tijd en zal ook nog wel even duren. Mocht er iemand 100vg vragen hebben, dan ben ik te bereiken op chaffchiel@yahoo.com