Thy will see the light...
daar heb ik 2 orginele van maar die werken niet hoor.
regedit
hkey_lockal_machine
software
westwood
yuri's revenge
En dan bij serial de laaste getal veranderen in iets anders.
Oh ik vind dit niet illigaal om te posten.
Omdat je met deze truuk nog steeds niet op internet kan gamen met illigale key.
Dit heef alleen zin als je op je lan met 2 pc's wil gamen en je heb een legale key.
Ik hoop dat de moderators dit ook vinden.
Bedankt voor de tip.
Nee erstond bij westwood dat IEDER een eigen cd moet hebben om te kunnen Lannen !Op zaterdag 20 oktober 2001 22:34 schreef Pjotrik het volgende:
Ik vind het raar van Westwood. Eerst promoten dat je kan multiplayen thuis, en ze er zo 2 cd's bij leveren. En dan met de add on opeens 1-tje leveren.
Bedankt voor de tip.
check the FAQ of westwood
dikzak
F 70 piek voor een expansion vind ik best duur.
Zelfs budget game's zoals serius sam zijn duur in Nederland.
Volgens mij schroefen ze elke game prijs omhoog in NL.
Ik moet wel zeggen dat je voor deze F 70 piek wel een goede expansion pack krijgt.
Maar 2x F 70 piek ????nee dankje.
ps
7th heeft over de 120 games orgineel dat is dus 120 x F 100 piek= F 12000.- gulden.
Zo dus een keer een serial regedit hack mag wel een keer he?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Ik denk dat je een warez versie heb die heeft inderdaad schijt aan welke serial je invult.Op zondag 21 oktober 2001 10:57 schreef 007 het volgende:
Ik kan hier met 3 PC's tegen elkaar spelen met dezelfde serial, dus ik snap je probleem niet echt.
Ik heb geen warez versie.
Dan zal het ingevoerde serialnummer niet geldig zijn...Op zondag 21 oktober 2001 13:05 schreef Pjotrik het volgende:
Wanneer ik het serienummer verander dan krijg ik 30 sec speeltijd..
Dit krijg je namelijk ook als je windows opnieuw installed en de registry keys zijn nog niet aanwezig.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Je heb gelijk.
Ik had het alleen getest tot en met de joining game lobby.
Wat dat doet die al niet met 2x 1key.
Maar nu kapt hij ermee na 30 seconden.
Klote westwood.
Ik had hier alles al klaar gezet voor een lan party speciaal voor yuri.
Nou wil er nog iemand z'n key ruilen met mijn orginele key?
Nee.
Ik wil graag nog spelen met Yuri op internet, en een foutje is zo gemaakt.
Grr... Westwood, eerst alles leveren om te lannen en nou moet je 2x 70 piek opvorken.
Ik wil alleen op lan doen.
Mij kan het niet zo veel schelen wat iemand met mijn key doet.
KOPIEER hem ff met CloneCD en gebruik dezelfde serial key
dat heb ik hier ook gedaan en het werkt perfect.
Stelletje
Dan komt hij met het bericht dat de serienr dubbel wordt gebruikt! Moehhh!
EN JIJ KAN NIET GOED LEZEN.Op zondag 21 oktober 2001 14:10 schreef Jaguar645 het volgende:
wat doen jullie allemaal moeilijk.
KOPIEER hem ff met CloneCD en gebruik dezelfde serial key
dat heb ik hier ook gedaan en het werkt perfect.
Stelletje![]()
ook dat jullie daar niet aan denken
Wat denk je wat ik heb gedaan dan?
Ik zei toch dat ik die cd met clone cd heb gebrand.
En dan met een pacth heb opgestart(Anders start die niet)
Maar als je de zelfde serial intikt op pc 2 tijdens installatie en je wil op lan gamen dan krijg je een Melding als je een game wilt joinen die gehost word door een pc met de zelfde CD key!!!!!!!!!!!!!!
Ik geef mijn key wel eerst zodat je kan testen dat die echt is en je mag hem ook online gebruiken van mij.
Ik wil alleen maar op lan doen.
Empire earth en age of mytholgy ga ik online doen eind dit jaar.
Anders krijg je een waarschuwing via mail!
net nog een potje gedaan en geen gezeik gehad
Check ff je hotmail.Op zondag 21 oktober 2001 14:33 schreef 7th het volgende:
Cheez krijgen jullie niet in de network lobby de melding dat die key al in gebruik is?
Nope, en 7th en marv krijgen hiervoor ook een waarschuwing. Zie ook de faq, dit is niet de bedoeling dat dit hier gebeurd.Op zondag 21 oktober 2001 15:00 schreef AtomicShockwave het volgende:
MAG dit?
Wat doe ik fout dan... ik zeg alleen dat ie z'n mail moet checkenOp zondag 21 oktober 2001 15:02 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Nope, en 7th en marv krijgen hiervoor ook een waarschuwing. Zie ook de faq, dit is niet de bedoeling dat dit hier gebeurd.
Het mag wel duidelijk zijn dat je dan een serial stuurt, of niet soms?Op zondag 21 oktober 2001 15:04 schreef Marv het volgende:
[..]
Wat doe ik fout dan... ik zeg alleen dat ie z'n mail moet checken
Ik heb 'm alleen mailtje gestuurd om te onderhandelen over het kopen/verkopen van mijn keyOp zondag 21 oktober 2001 15:04 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat je dan een serial stuurt, of niet soms?
GAAAAAPOp zondag 21 oktober 2001 15:05 schreef Marv het volgende:
[..]
Ik heb 'm alleen mailtje gestuurd om te onderhandelen over het kopen/verkopen van mijn key
hier ben ik het mee eens, je weet neit eens wat er in dat mailtje staatOp zondag 21 oktober 2001 15:05 schreef Marv het volgende:
[..]
Ik heb 'm alleen mailtje gestuurd om te onderhandelen over het kopen/verkopen van mijn key
als die jongen toch gewoon z'n key wil verkopen ofzo...
tuurlijk proberen mag altijdOp zondag 21 oktober 2001 15:06 schreef Marv het volgende:
Mag me toch verdedigen of niet
Dit topic is gesloten.
![]()