[CM] Logo voor zijkantraam >3<

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 19:33

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Afplakken
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod5.jpg

Uittekenen Cirkel
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod6.jpg

Uitsnijden cirkel
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod7.jpg

Spuiten (3 lagen met 20 min ertussen) Dit is de eerst laag
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod8.jpg

Klaar (mooi glad)
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod9.jpg

Glas
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod10.jpg

Op een handoek geleg zodat hij niet beschadigd en aan gebrek aan lijm even plakband gebruikt
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod11.jpg

GVD :( Door de handdoek zijn er allemaal puntjes erop gekomen, het was nog niet helemaal droog :( Moet het morgen opnieuw schuren en spuiten :( Wel geluk dat ik het nog niet had vastgelijmd
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod12.jpg

-

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:55

Epsilon

NIJZ :)

Verwijderd

KWIJLLLLL :9~

Mooi gedaan man. Moest eigenlijk wel even goed kijken voor dat k zag dat 't een tijger kop was. :) Maar dit heeft vet hoog kwijl gehalte. :9

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:42

CasGas

.

dat ziet er zeer mooi uit
petje af hoor

alleen jammer van die puntjes...maar ach... das een kleinigheidje :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

SANK!! riant!!
vet!! vooral om dat logo ff in een andere kleur te spuiten... of weet ik veel wat je er mee hebt gedaan!
Hijz echt wreed!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.fr0st.nl/mod13.jpg

net opnieuw gespoten :)

-

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:55
Heel erg mooi gedaan moet ik zeggen .. eindelijk weer eens een casemod die r echt mooi uitziet ... !!

[klein beetje offtopic]
Ik ben al die loze topics hiero een beetje zat van lui die hier posten dat ze hun case gaan modden, en verder eigenlijk nix in die topic zeggen.. of lui die een fannetje hebben ingebouwd :( .. het lijkt wel of de meeste die hun case modden omdat idereen dat doet .. :r :r <-- hierbij doel ik zeker niet op jou .. dit ziet r puik uit..
Niet dat die van mij super geweldig is .. maar ik ben die loze topic's hiero nogal zat ...
[/klein beetje offtopic]

Verwijderd

renny anice

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:27 schreef Mafioso het volgende:
Heel erg mooi gedaan moet ik zeggen .. eindelijk weer eens een casemod die r echt mooi uitziet ... !!

[klein beetje offtopic]
Ik ben al die loze topics hiero een beetje zat van lui die hier posten dat ze hun case gaan modden, en verder eigenlijk nix in die topic zeggen.. of lui die een fannetje hebben ingebouwd :( .. het lijkt wel of de meeste die hun case modden omdat idereen dat doet .. :r :r <-- hierbij doel ik zeker niet op jou .. dit ziet r puik uit..
Niet dat die van mij super geweldig is .. maar ik ben die loze topic's hiero nogal zat ...
[/klein beetje offtopic]
Mee eens! I stem voor dat DIE HARD er weer komt!

-

• Mafioso
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:38 schreef dfr0st het volgende:Mee eens! I stem voor dat DIE HARD er weer komt!
:) .. 'Vroeger' postte ik hier (<- OCM) best vaak, maar dat doe ik dus al een vrij lange tijd niet meer, gewoon omdat het (bijna) allemaal niet meer interesant is ...

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 23:23 schreef dfr0st het volgende:
[afbeelding]
Damn, :9~

Ik vind het linker plaatje toch wat mooier dan het rechter, zie je het logo wat duidelijker. Errruuug vet.......

Verwijderd

Trouwens,
ik heb dat met afplakband ook een keer geprobeerd, maar toen het spuiten klaar was en ik haalde het eraf, trok ik een heel aantal schilfertjes van de oude laklagen mee.....
Waarom heb jij dat nou weer niet :?

Verwijderd

Mooi gedaan.

Welk logo is dat precies?

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

WHOA!!!!

DIES GAAAAAF...

Uitstekend gedaan!

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 23:43
Waah deze mod is echt :9~

Het heeft mij over de streep getrokken ik ga nu ook echt mijn case versieren met: Jaaaah, dat zullen jullie nog wel zien...

[klein beetje offtopic]
het lijkt wel of de meeste die hun case modden omdat idereen dat doet .. :r :r
[/klein beetje offtopic]
Ik ga het niet doen omdat andere mensen het hebben gedaan. En ik heb ook al een paar fans ingebouwd, maar daar zul je geen topics van vinden hier.. :)

Verwijderd

shit!! dat zit er echt :9~ :9~ uit!!!
mooi gedaan

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ziet er zeer cool uit.

vraagje. doe je dat uit de losse hand of teken je dat profiel er op uit losse hand. Ik heb zelf de vraag hoe je zo'n tekening makkelijk op je case krijgt om het vervolgens uit te slijpen

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
dit ziet er, zeer G##L uit! Mijn complimenten

tattattada! Bij deze overhandig ik jou het pluimpje voor beste logo-mod van de week :P

Verwijderd

Vet !!!

Ik krijg steeds meer zin om een logo uit mijn zijpaneel te gaan dremelen *D

Verwijderd

Erg mooi gedaan. Mijn complimenten! Heb je ook iets van licht in je case zitten?

• KillerB
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Strak werk man :9 :9 echt gaaf!
[klein beetje offtopic]
[/klein beetje offtopic]
dan kijk je niet :?
Voor de 1 is een fan inbouwen al heel wat. dan willen ze dat late zien, heb ik echt geen problemen mee.... :)

• Mafioso
Op zondag 21 oktober 2001 20:48 schreef kennym het volgende:dan kijk je niet :?
Voor de 1 is een fan inbouwen al heel wat. dan willen ze dat late zien, heb ik echt geen problemen mee.... :)
Sorry hoor .. wou het alleen maar ff kwijt ..

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 20:27 schreef Falcon2107 het volgende:
Ziet er zeer cool uit.

vraagje. doe je dat uit de losse hand of teken je dat profiel er op uit losse hand. Ik heb zelf de vraag hoe je zo'n tekening makkelijk op je case krijgt om het vervolgens uit te slijpen
Quote van meself, uit een andere thread:
Nu heb ik teminste nog plaats voor meer windows (me, xp enz :P ) Nee eigenlijk ik kon niet groter als A4 uitprinten. IK had het namelijk uitgeprint op een doorzichtelijke sheet en toen snel op de kast gelegd zodat de nog niet droge inkt op de kast bleef zitten. Werkt goed trouwens

-

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:23 schreef dfr0st het volgende:
[afbeelding]

net opnieuw gespoten :)
:9~ :9~ :9~
Nu nog een mooi neon balkje 8-)

.

Verwijderd

ff een vraagje dfr0st, niet ontopic overigen... , ik heb via andere topics gelezen dat jij zo'n Maxtron fileserver kast hebt, bij welk nederlands bedrijf heb je die gehaald? Wil er ook graag een, maar maxtron heeft mijn email nog steeds niet beantwoord.

Oh ja, ik heb je hierover een email gestuurd, maar nog niks van je gehoord. Ik weet ook niet of dat ik het juiste emailadres heb gebruikt dus...

Alvast bedankt.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

state of the art!!!
Echt toppie! Zoiets zou ik ook wel eens willen doen, alleen weet ik dan al precies hoe het zal gaan...
Het uiteindelijke resultaat zou er niet zo mooi uit gaan zien als dit..

Ben zelf nu bezig met een aluminium fanduct, om een fan van 80mm op een 60mm koelblok te zetten.
Leek me wel leuk en vooral een stuk stiller.

Als er intresse in is wil ik hier wel wat fototjes van posten, en misschien wel een goed schema (op got staat er al een maar deze is niet goed, de boven kant is dan netjes 80x80 maar de onder kant is dan 80x60).

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Whuzz
  • Laatst online: 22-08 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Hoppa! Strak kastje man!
Erg netjes gedaan, dit is wat we willen zien :)
Complimenten.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 20:57 schreef Big Tazzz het volgende:
ff een vraagje dfr0st, niet ontopic overigen... , ik heb via andere topics gelezen dat jij zo'n Maxtron fileserver kast hebt, bij welk nederlands bedrijf heb je die gehaald? Wil er ook graag een, maar maxtron heeft mijn email nog steeds niet beantwoord.

Oh ja, ik heb je hierover een email gestuurd, maar nog niks van je gehoord. Ik weet ook niet of dat ik het juiste emailadres heb gebruikt dus...

Alvast bedankt.
Ik heb hem op de PC beurs gehaald bij een of ander duits bedrijf. Maar bij de laatste hadden ze hem niet meer maar wel een andere versie maar die vond ik echt lelijk

-

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 21:20 schreef dfr0st het volgende:

[..]

Ik heb hem op de PC beurs gehaald bij een of ander duits bedrijf. Maar bij de laatste hadden ze hem niet meer maar wel een andere versie maar die vond ik echt lelijk
Ok, ik zal maxtron nogmaals mailen met de vraag waar ik die kast kan kopen in nederland...

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 21:22 schreef Big Tazzz het volgende:

[..]

Ok, ik zal maxtron nogmaals mailen met de vraag waar ik die kast kan kopen in nederland...
Mooie kasten, slecht aan te komen

keek net op de onderkant van de doos waar hij inzat (yep ik heb de doos nogsteeds na 1 jaar) het waarschijnlijke addres waar ik hem gekocht had is:

Interface- Trade Marketing
Bielefelder Str. 123
32139 Spenge

Meschien even een kaartje stuen voor info.

-

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zeer netjes gedaan :9

39

Verwijderd

Stoere shit dat logo :D

• Cloontje
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

[klein beetje offtopic]
[/klein beetje offtopic]
Euh sorry maar ik vind dat je hier echt vet overdrijft, niet iedereen is even als 'dfr0st', Ik wil nu niet mijzelf gaan beschermen ofzo, want ik heb nog nooit mijn casemod geplaats hiero, want hijs nog steeds niet af naar 3 maanden |:( Ik zelf ben niet waar van je zecht handig in dingen met de hand maken, vandaar dat ik opleiding doe waar je alleen hoeft bij te denken en verder nix. Anyway respect andere lui, want wie het kleine nie eert is ut grote nie weert.

En dfr0st vette mod, en nog snel gedaan ook.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 22:53 schreef Cloontje het volgende:
ik heb nog nooit mijn casemod geplaats hiero, want hijs nog steeds niet af naar 3 maanden
waar ben je dan me bezig dat het zo lang duurt?

-

Verwijderd

Mooie case, maar heb je die kop nou ook zelf uit gesneden? Heb je dit met een dremel oid gedaan? Is het echt allumium? Zou je er wat verbale uitleg bij kunnen geven?

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
Op dinsdag 23 oktober 2001 09:35 schreef Ganymedus het volgende:
Mooie case, maar heb je die kop nou ook zelf uit gesneden? Heb je dit met een dremel oid gedaan? Is het echt allumium? Zou je er wat verbale uitleg bij kunnen geven?
idd, ik zie et wel en het ziet er heel :9~ uit maar ik snap er eerlijk gezegd niet veel van hoe et is gedaan :)

• CBA
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Héél nice, hoe heb je dat logo eruit gehaald ?

Gedremeld of anders ?

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter

-

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 09:35 schreef Ganymedus het volgende:
het is eengewone ijzeren kast

-

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 22:23 schreef dfr0st het volgende:

[..]

Mooie kasten, slecht aan te komen

keek net op de onderkant van de doos waar hij inzat (yep ik heb de doos nogsteeds na 1 jaar) het waarschijnlijke addres waar ik hem gekocht had is:

Interface- Trade Marketing
Bielefelder Str. 123
32139 Spenge

Meschien even een kaartje stuen voor info.
Ik heb nu een telefoonnummer van een duits verkoop punt in de buurt van Aken (D) gekregen, voor diegenen die niet weten waar dat ligt, dat is in de buurt van Heerlen/Kerkrade
Pagina: 1