Mijn nieuwe Microsoft Wireless Intellimouse Explorer piept. Okay, okay je zou kunnen zeggen; "muizen piepen toch wel meer?!"
maar ik vind het best irri. Ben al naar de winkel geweest en daar piepen de andere muisjes net zo hard (ligt dus niet aan mijn muisje, is kennelijk een microsoft muisjes probleem). Kan iemand mij vertellen of draadloze logitec muisjes ook piepen?
Verwijderd
duh daar had hij het ook niet overOp zaterdag 20 oktober 2001 18:42 schreef chriss het volgende:
ik heb een optische draadloze muis van logitech die piept natuurlijk niet zit geen balletje meer in
nee daar had ik het niet over, ik heb ook een optische muis maar hij maakt een hoog frequentie piepje. Een soort van transmissie geluidje, heel vaag. M'n vriendin hoort het niet maar ik word er gek van, je moet die muis maar es tegen je oren aanhouden. (ik weet het, het staat raar maar dus doe het alleen als je in je eentje bent, haha)
Dat heeft mijn draadloze (niet optische) muis ook
[topic=67217/1/25]
[topic=67217/1/25]
ahhh... dank je. oud nieuws dus....Op zaterdag 20 oktober 2001 18:48 schreef DaZZle het volgende:
Dat heeft mijn draadloze (niet optische) muis ook
[topic=67217/1/25]
slotje?
nee laat maar open...Op zaterdag 20 oktober 2001 18:50 schreef rdaone het volgende:
[..]
ahhh... dank je. oud nieuws dus....
slotje?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:51
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
He, nog iemand met mijn muis. Kan je ff stap voor stap aangeven hoe je de muis heb geinstalleerd, want ik krijg hem niet aan de praat. Ik krijg een muis niet aan de praat, jezus....
Verwijderd
ik heb dat ook met mijn muis
dan moet je hem even uit je usb halen en hem er opnieuw
in steken computer niet uitzetten
maar de muizen van microsoft zijn k*t
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:51
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Helaas, dat werkt niet. Heb er al een draadje over lopen, iemand een ideeOp zaterdag 20 oktober 2001 21:56 schreef finelookingme het volgende:
ik heb dat ook met mijn muis
Mijn Trust Ami optical wireless piept beslist niet. Ook mijn IntelliMouse optical is absoluut muisstil.
Gezien je briliante signature:
"De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!"
vraag ik me af waaroom ging je toch dat muisje kopen.
Gezien je briliante signature:
"De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!"
vraag ik me af waaroom ging je toch dat muisje kopen.
Verwijderd
nog een mogelijk heid
je werkt zeker met xp of niet
zoja moet je gewoon een software update zoeken
ik heb het zelf met datkreng dat die uit valt
en dan moet ik hem weer uit de usb moet halen
omdat hij dan heel eritant gaat doen
nee koop een logitec of zo
die microsoft muizen
zijn echt KL*T* neem van mij aan
je werkt zeker met xp of niet
zoja moet je gewoon een software update zoeken
ik heb het zelf met datkreng dat die uit valt
en dan moet ik hem weer uit de usb moet halen
omdat hij dan heel eritant gaat doen
nee koop een logitec of zo
die microsoft muizen
zijn echt KL*T* neem van mij aan
Zou eigenlijk best de batterij kunnen zijn... ik heb zo'n sharp windows ce machientje gehad (is palmtop) , en dat ding begon te piepen als je de backlite aan deed. echt zo'n "slurp daar gaat de batterij" geluid. met backlite aan en duracell dingen erin was het in een uurtje over en uit. zonder backlite ging die wel een dagje mee..
* Vorlon had overgens ook het idee zo'n ding te halen als vervanging voor m'n versleten logi cordless met bal. Toch maar kijken of ik nog ergens nieuwe voetjes kan vinden voor m'n knaagdier...
* Vorlon had overgens ook het idee zo'n ding te halen als vervanging voor m'n versleten logi cordless met bal. Toch maar kijken of ik nog ergens nieuwe voetjes kan vinden voor m'n knaagdier...
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Verwijderd
Ik heb een logitec MX510, en als ik scroll hoor ik door me headset een heel hoog toontje... snap et niet, meestal is het als de pc een tijdje aanstaat.
Ik heb een GoT scherm open voor me en als ik door Overige Hardware lees zie ik een heel oud topicje...
snap et niet, meestal komen die alleen maar omhoog voor zinnige toevoegingen.
GoT Huisregels
Een 4-jaar oud topic niet misbruiken voor een tweeregelige post zonder info of zelfwerkzaamheid
snap et niet, meestal komen die alleen maar omhoog voor zinnige toevoegingen.
GoT Huisregels
Een 4-jaar oud topic niet misbruiken voor een tweeregelige post zonder info of zelfwerkzaamheid
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()