PCTV Rave probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37
Weet er iemand een rede waarom als ik de tvkaart heb geinstalleerd en ik mijn comp opnieuw opstart, er een blauw scherm komt te staan als ik mijn wachtwoord wil intypen. Het is me een keer gelukt om in het systeem te komen en heb toen de server van deze tvkaart even uitgezet (via msconfig) en dat hielp voor het opstarten alleen nu wil ie niet dat ik zijn tv gebruik.. als ik dat programmatje wat erbij zit opstart loopt ie ook vast (zelfde blauwe scherm met dezelfde lettercombinatie)

mijn specs:

AMD 750 MHz
TNT 2 videokaart (dit mag geen prob zijn)
256 Mb intern
USB uitbreidingskaartje PCI
Netwerkkaartje
De tvkaart dus
twee Hd'tjes
een MSI moederbord
cd rom
cd brander
diskettestation
een monitor
een muis
een zipdrive
een graphire 1
een scanner (canon)
een printer (canon)

weet iemand een oplossing?

Strava | AP | IP | AW

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 10:22
Over welk OS praten we?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

en over welke tv kaart ?
misschien licht het aan de tv kaart. niet goed en laten testen bij die zaak. misschien krijg je nieuwe ? :) :P

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik heb mijn PCTV rave nog nooit werkende gekregen in mijn AMD bak (Duron/Asus a7v133). geen blauw scherm zoals jij zegt maar wel voordurend vastlopers en geen beeld.
In mn ouwe PII 350 bak met een BX bordje werkt ie perfect.

• Webgnome
Het is windows 98SE en zoals de topic al zegt gaat het over een PCTV rave die net nieuw is (3 weken oud en hij heeft het wel gedaan maar na mijn format ineens niet meer)

Strava | AP | IP | AW

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik heb ook zon tv kaart gehad. nix dan probs mee gehad. ik had dan nog wel beeld en geluid maar na 2 seconden lieptie helemaal vast. geluid hoorde ik nog wel maar dat was dan ook het enige datie nog wel deed. ik kon wel gewoon opstarten in win98se, alles deed het wel alleen die kaart dus nie. ik heb m 1 keer na een format een paar keer werkend gehad, dus dat ik ook echt kon kijken, maar dat was maar 5 keer ofzo. heb uiteindelijk maar een nieuwe gekocht, eentje met afstands bediening en geen pinnacle en die doet het tenminste wel. die ouwe zit in mn vaders p3 500 en daar doetie het wel gewoon goed.

mijn advies dus, koop een nieuwe.

edit:

mijn specs toen waren athlon 700 + asus k7m + 128 mb pc100. die asus heeft een amd 751 chipset. misschien de jouwe ook wel. misschien datie dingen het daaorm nie doen... kweet ook nie

Ik heb echt een hele goeie PC.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

imho is de pctv rave een klote ding
ik heb hem zelf ook en geeft regelmatig problemen
soms doet hij het gewoon niets, soms crashed mn hele computer door het ding enz enz...
de verkoper waarschuwde me ook al dat ik eigenlijk een andere zou moeten nemen om dit soort redenen maar ik was eigenwijs en dacht dat ie me gewoon een duurdere wou aansmeren

• Webgnome
Zoals hier te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://24.132.20.228/mup/5070.jpg

doet het ding het :) ik weet niet meer wat ik gedaan heb (iets met primary ofzo) maar hij werkt :) oh ja ik heb dat ding in een ander pci slot gestoken en het crashen van de pc was over toen software geinstalled en hij werkt :)

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1