floppy disk adapter, sony memory stick

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dave
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 20:48
ik heb hier een sony cybershot camera liggen.... ff geleend, en daar zit zo'n memory stick in... nu zit er ook een floppy disk adapter bij.. ik dat ding in m'n floppy drive gedowt, gaat ie ratelen.. en doet ie ut nie... hoe moet dit?? zul je vast speciale software voor nodig hebben maar welke en hoe??

bedankt!

(kheb search gebruikt....)

• dave
kzit geloof ik in 't verkeerde forum... sorry.... sluit maar.... ik post um wel bij opslag...

Verwijderd

Je je hebt er software voor nodig en die krijg je gewoon bij de aankoop van de camera

mischien ff de doos nog beter doorzoeken :? ;)

suc6

• dave
ik heb de doos dus niet.....
ik heb um geleend van iemand, en ik heb dus alleen de camera, en zo'n floppy disk adaptor..... en als ik die in m'n drive stop, doet ie ut dus nie...
nog iemand???

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

drivers zoeken op de site van de fabrikant?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Ik heb een sony video camera, met ook een memory stick erin deze moet in een memory stick adapter en dan kan je via de software PictureGear (geleverd bij de camera via SONY)je foto beelden naar je computer halen

Verwijderd

Bij een memory stick adapter hoort wel aparte software,
anders herkent jou PC de adapter niet.
Ik wil dit best wel even mailen is maar 1MB groot.
Het is ook mogelijk om je camera met een USB-kabel te verbinden, zit er normaal altijd bij.*D

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik werk met een USB Memory Stick Reader. Daarvoor installeer je even een drivertje en werken maar. Hij was even duur als een floppy adapter maar sneller.

Verwijderd

Ja helaas heb ik die niet, Toen ik mij Sony F505
kocht was er nog geen USB Memory Stick Reader.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

De driver is vast wel te vinden op de sony site...

• dave
oke bedankt allemaal!!! als iemand nog een adres heeft waar ik die down kan loaden?? ik heb al op de sony site gekeken, en zal dit zo nog een keer doen

bedankt!
Pagina: 1