Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Toets de "B" voor binoculars, richt en vuur! (Firing for effect!)
oftwel RTFM!
oftwel RTFM!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Bind de Binocular aan een toets.. (F)
druk dan F en "Schiet" op een bepaalde plek.
als het goed is hoor je dan "Firing for effect"
Dan krijg je zo'n grappig bommetje vol bommetjes
/edit
(net te laat)
druk dan F en "Schiet" op een bepaalde plek.
als het goed is hoor je dan "Firing for effect"
Dan krijg je zo'n grappig bommetje vol bommetjes
/edit
(net te laat)
-- Altijd blijven prutsen --
waarom de verrekijker op F zetten als ie al op B staat... en daarnaast, F is bij mij achteruit lopen/rennen
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verslavend spel. (vanacht tot kwart voor 6)
Als je loopt met W S A D is F natuurlijk veel handiger dan B... d'as maar 2cm.. de B toch zeker meer..Op zaterdag 20 oktober 2001 18:18 schreef Termy het volgende:
waarom de verrekijker op F zetten als ie al op B staat... en daarnaast, F is bij mij achteruit lopen/rennen
Ik heb AlwaysRun gewoon aan, als ik wil lopen, hurk ik wel.
Maarjah, ieder zijn eigen toetsenindeling.
Er zijn ook nog altijd gasten die lopen met de pijltjes.
-- Altijd blijven prutsen --
Wat is bij jou de sprintknop dan?Op zaterdag 20 oktober 2001 18:25 schreef FoggyFreek het volgende:
[..]
Als je loopt met W S A D is F natuurlijk veel handiger dan B... d'as maar 2cm.. de B toch zeker meer..
Ik heb AlwaysRun gewoon aan, als ik wil lopen, hurk ik wel.
Maarjah, ieder zijn eigen toetsenindeling.
Er zijn ook nog altijd gasten die lopen met de pijltjes.
hmmm veranderd dit in een 'post hier je RTCW toets-config topic?
Na ja, ik heb iig W, S, A en D om te lopen, F = sprint, Q en E om om hoekjes te kijken, R voor reload, T voor de binoculars, spatie en shift voor springen en bukken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
bedankt voor de reply's mensen
ik had het al eerder gevraagd in de RTCW games zelf, maar niemand gaf daar ooit antwoord
Ik kan iig met nog meer plezier verder
bedankt
ik had het al eerder gevraagd in de RTCW games zelf, maar niemand gaf daar ooit antwoord
Ik kan iig met nog meer plezier verder
bedankt
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Dan heeft iedereen het te druk om te antwoorden denk ikOp zaterdag 20 oktober 2001 19:21 schreef Settler het volgende:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
ik heb spacebar voor springen
x voor bukken
shift voor langzaam lopen
caps lock voor rennen
en de standaard w a s d knoppen
v van verrekijker of b voor verrekijker(binocular)
f voor deuren openen of ctrl
da was t wel zo't beetje in t simpel
x voor bukken
shift voor langzaam lopen
caps lock voor rennen
en de standaard w a s d knoppen
v van verrekijker of b voor verrekijker(binocular)
f voor deuren openen of ctrl
da was t wel zo't beetje in t simpel
Pagina: 1