Toon posts:

o dubbel post ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet waarom ik in dit draadje een 0 dubbel post heb en even later is er iemand met redelijk het zelfde verhaal, die later gereageerd heeft en + 2 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:34
sorry, maar de topic moet op de naam van abwouters. De account van mijn broertje was nog ingelogd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

dubbelpost is idd niet de juiste tag.
Je reactie is wel wat smalend gebracht (Dan kun je dus zien dat Alpha gewoon na heeft zitten apen) en volgens mij zit je er goed naast ook. De 8045 is een oversized 6035, en die bestond al heel lang voordat Swiftech op de markt kwam.

Wat mij betreft zou deze reactie zowel op 0 als op 1 mogen staan.

Op welke vergelijkbare reactie doel je die met +2 beoordeeld is?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
dat van die andere reactie die op + 2 stond had ik ff te snel gelezen maar ik vind die reactie echt geen 0 dubbel post waard (minimaal 1 gemodereerd). En verder is het misschien wel een uit gegroeide 6035, het uit eindelijke ontwerp lijkt precies op de swiftech.

kijk maar naar de foto's (en zelfs mijn vriendin is het met me eens, terwijl zij niks van computers weet. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
+1: interessant :)

(Hoewel /me geen enkel verstand heeft van processorcoolers; als het nodig is gaat ie zelf wel zitten blazen...)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

Als je sec naar de foto's kijkt weet je nog niets over de geschiedenis van de heatsink.
Dus als er al een overeenkomst bestaat tussen de Swiftech en de dikke Alpha, dan kan het net zo goed zijn dat de Swiftech van de 6035 is afgekeken.
Maar dit is een inhoudelijke discussie die we niet hier op hoeven te lossen, hier bekijken we of de moderatie al dan niet terecht is.
Vanuit jouw visie gezien geef je blijkbaar een oprechte opmerking richting gelijkenis tussen de beiden en als zodanig zou het een 1 kunnen zijn. Maar zoals ik al opmerkde, zou je vanuit de smalende manier(na-aap opmerking) van reageren richting Alpha (Alpha heeft echt een hele goede naam in koelblokkenland)weer op 0 mogen. Het is dus een beetje aan de mening van meerdere moderators die de score bepalen (maar dat is altijd zo, nietwaar).

Ik zie geen probleem in een +1 ondergewaardeerd, maar aangezien ik zelf al gereageerd heb in die draad, moet ik dat overlaten aan een hulpvaardige TMF'er.

[edit]
reactie staat inmiddels weer op +1

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
dank u voor de (bloemen)genomen moeite.

Grtz,

Bram