Toon posts:

Compje prob...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ej,

Ik heb een moederboard gekocht, en systeempje in elkaar gezet. <Cubx... met intel celeron processor 733mhz.>

Maar toen ik mijn comp aan zette draaide hij normaal ging hij naar de bios en gaf alles normaal aan, dus neem aan dat ze mij een terug gebracht ding hebben aan gesmeerd :'(. Maar kan uhm nu niet meer terug brengen...

Mare, als ik mijn computer start zegt ie... ultra bios 100 not installed because there are no driveres attempt.

En gaat ie verder.. Maar dat ding is zo onstabiel als de PEST!!!... Ik krijg windows ME op geen manier geinstalld, is mij enkele keer gelukt, maar is de soep in gedraait. Even als windows 2000 pro.. en windows 98 draait ie aardig MAAR als ik iets wil instaleren als een spel dan gaat ie flippen en zegt ie iets vaags over mijn HD.. iets over sectors of zo, maar er is dus echt nix mis met mijn HD?!?!
Laatst toen ik i-net exployer 6.0 ging installen draaide ie gelijk weer volledig de prak in :(.

Waar zou dit allemaal aan kunnen liggen??

P.S: Linux heb ik ook probben te installen maar lukt ook niet :'(

Verwijderd

Harde schijf brak door bad sectors? ....

Verwijderd

Ik zou me BIOS resetten. Batterij eruit en opstarten. Dan weer uitdoen. Even wachten en dan de batterij er weer ingooien. Moet je het dan maar weer eens proberen.
suc6

Verwijderd

Topicstarter
ja bad sectors had ie het trouwens ook wel over... maar ik heb verschillende keren mijn HD format.. ik heb me zelf wijz gemaakt dat ze dan weg zijn!?!?

(dus partitie verwijderen, nieuwe maken, activeren, formatten).....

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Bad clusters zijn dan niet weg. Dat zijn fysieke beschadigingen op de schijf dus die zijn niet weg te krijgen. alleen ruilen helpt

Verwijderd

Topicstarter
Mjah.... ik heb net ff de bios geflasht (zelf)... maar ut bleek dat die flip het zelfde heeft gedaan (die gene die uhm heeft terug gebracht).

Kheb ook de bios bettery er uit geflippert.. maar zonder succes of zo, nog tips of zo.

Er is trouwens maar 1 update voor da moederboard van mij :'(...

Weet iemand waarom ie zegt ultra bios not installd because there are no drivers attempt?!?

khoor wel..

Verwijderd

Topicstarter
---nix---
Pagina: 1