Email na reactie op irc

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Weet niet of het helemaal juist geplaatst is maar ok ik schiet anyway :)
Ik wil dat er op een trigger in (m)IRC (on:TEXT blabla dat lukt me wel :)) een mailtje wordt verstuurd naar mij op mn werk :)
mIRC heeft daar geen optie voor, en ik draai dus windows (2k adv. server). Hoe zou ik dit kunnen doen, ik heb echt geen idee, ik kan vast wel een mailserver draaien in w2k, misschien dat daar iets mee kan? Anders zijn er maybe wel macro proggies voor windows die ergens op kunnen reageren ofzo? Lijkt me leuk als het lukt zoiets te doen :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik snap je niet helemaal, maar als je op zoek bent naar een goed macro-programma voor windows kan ik je wel helpen.

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
beetje omslachtig .. maar je kan wat met PHP doen .. als op die pc staat ...

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
PHP kan best, alles kan, op mn ene bak heb ik apache php en mysql (w2k pro) en op de andere draait iis asp en sql server (w2k as) :)
Als ik vaag was, nog een keertje uitleg ik probeer duidelijker te zijn :)
In IRC wordt er wel eens iets gereleased (een film bijvoorbeeld), daar moet ik op reageren maar op mijn werk kan ik niet irc'en, wel mailen. Ik wil dus dat mijn bak (die dus in dat irc kanaal zit) mij een mailtje stuurt op het moment dat in dat kanaal die film word aangekondigd. Snaps?
Joska als je een tip hebt voor een koel macro prog voor win ben ik daar sowieso in geinteresseerd, als je een naam weet of het prog helemaal bij me af kan leveren (;)), graag :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Gelukkig heeft mIRC voor deze gevallen sock(s)-on-board :P
Verbinding openen met je mailserver en vanuit daar een mailtje sturen. Moet te doen zo lijkt me

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 11:00 schreef RubZie het volgende:
Joska als je een tip hebt voor een koel macro prog voor win ben ik daar sowieso in geinteresseerd, als je een naam weet of het prog helemaal bij me af kan leveren (;)), graag :)
Deze: http://download.cnet.com/downloads/0-10106-100-4798497.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-3.4798497 vind ik zelf wel erg goed en veelzijdig.
Pagina: 1