AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Ik wacht vol spanning
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Verwijderd
/etc/sysconfig/ipchains als je ipchains hebt (waarschijnlijk 2.2.x kernel).
/etc/sysconfig/iptables als je iptables gebruikt (2.4.x kernel)
/etc/sysconfig/iptables als je iptables gebruikt (2.4.x kernel)
Ik heb ipchains, maar ik snap de ballen van hetgeen erin staat
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Ben de howto al aan het printen
Als ik er niet uit kom ga ik wel weer posten.
Bedank
Bedank
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Verwijderd
Misschien een ideetje om ook even de NOS FAQ door te lezen. Staan een hoop oplossingen voor beginnersproblemen (duh).Op zaterdag 20 oktober 2001 17:37 schreef CyrusTheVirus het volgende:
Ben de howto al aan het printenAls ik er niet uit kom ga ik wel weer posten.
Bedank
Newbie!Op zaterdag 20 oktober 2001 16:31 schreef CyrusTheVirus het volgende:
Mijn linux werkt helaas niet met de grafische schil, dus ik moet het geheel via een console instellen.
Verwijderd
hier wat links die ik zelf ook heb gebruikt om te kijken hoe een goede firewall in elkaar zit.
TrinityOS heeft een prima script dat gelijk je hele OS goed dichttimmert. Wel even vooraf aanpassen naar wens.
Seawall heeft een gemakkelijk setupscript en een modulaire opbouw. Ook erg goed.
En hier een hele verzameling van links.
Kijk gewoon naar een goed gedocumenteerde firewall. Eentje waar bij elke regel staat wat ie doet. Dan leer je het snelst.
TrinityOS heeft een prima script dat gelijk je hele OS goed dichttimmert. Wel even vooraf aanpassen naar wens.
Seawall heeft een gemakkelijk setupscript en een modulaire opbouw. Ook erg goed.
En hier een hele verzameling van links.
Kijk gewoon naar een goed gedocumenteerde firewall. Eentje waar bij elke regel staat wat ie doet. Dan leer je het snelst.
Pagina: 1