* YakuzA is klaas daarzo 
waarom heb je die ene met alleen duitse namen nou niet gepost????
waarom heb je die ene met alleen duitse namen nou niet gepost????
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ROFLMAO!!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Zeg erhm is Strikerz iets voor CS newbies zoals ik?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ja.Op woensdag 31 oktober 2001 00:28 schreef tazzman het volgende:
Zeg erhm is Strikerz iets voor CS newbies zoals ik?
pfff LMAO. alleen Kees heeft een "aardige" score.
ej Freak666, iemand uit mijn klas vroeg of ik jou kende, tenminste...of ik Freak_NL kende. waarvan hij jou kent zal ik vandaag eens vragen.
ej Freak666, iemand uit mijn klas vroeg of ik jou kende, tenminste...of ik Freak_NL kende. waarvan hij jou kent zal ik vandaag eens vragen.
oh, had net niks te doen, ik dacht ik ga effe op strikerz.net kijken. ikke de rules lezen.
Strikerz verklaar ik tot n00b server #1, inclusief de admins. heb er nog nooit gespeeld maar weet zeker dat ik dat nooi zal doen ook.
lol! dat is om de n00bs te leren dat ze uit de kant moeten of eens dat wapen uit hun hand te laten als ze rennen.5) Owh even when you are on a server where there is no friendly fire, it IS annoying to be knifed by your team-mate... it distracts you from the game and when running it slows you down.
OMG! daarom zitten die voicecommands er toch in!10) Allthough it's usefull to inform people of your status, we feel it is our duty to inform you that the use of radio commands such as "cover me" while reloading is quite irritating for most other players. Now we don't care if you want to use it in a war - then you will only anoy your own clan - but on public we will warn you for this. If we feel being ignored, we'll kick your ass out so that you can correct it. Afterwards you'll be most welcome back...
Dan heb je zowiezo al een lekkere ervaringOp woensdag 31 oktober 2001 07:39 schreef Kaap het volgende:
oh, had net niks te doen, ik dacht ik ga effe op strikerz.net kijken. ikke de rules lezen.
[..]
lol! dat is om de n00bs te leren dat ze uit de kant moeten of eens dat wapen uit hun hand te laten als ze rennen.
[..]
OMG! daarom zitten die voicecommands er toch in!
Strikerz verklaar ik tot n00b server #1, inclusief de admins. heb er nog nooit gespeeld maar weet zeker dat ik dat nooi zal doen ook.
Kan je dat alleen al zien aan die regeltjes?
En daarnaast, elke keer als je herlaad cover me roepen is idd zwaar irritant en zwaar nutteloos.
alleen wat ik er al over gehoord heb is al teveel voor mij. en elke keer cover me roepen ok...maar soms is dat dus echt wel handig.
Aangezien Strikerz.net een eigen forum heeft kunnen jullie daar verder gaan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()