Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
jep dit klopt. Of natuurlijk de search. Ik heb ff in de search gezocht voor meneer en ik kwam deze tegen. VOlgende keer dus eerst in de search zoekenOp zaterdag 20 oktober 2001 16:19 schreef Devil_2000 het volgende:
Dan zoek jij dus niet goed, op de site van 3COM staan gewoon de drivers.
Tip: www.google.com
http://www.3com.com/products/en_US/searchbyproduct.jsp?path=download&search=3Com+905CX-TX-M
en dan bij "Enter a product number" 905c invullen en dan op dat oranje "search" klikken...
Voorgekauwd genoeg?
en dan bij "Enter a product number" 905c invullen en dan op dat oranje "search" klikken...
Voorgekauwd genoeg?
ach...in een volgend leven lach je er om!
En op de 3com site staat ze gewoon ook.
http://www.3com.com/products/en_US/prodlist.jsp?tab=cat&pathtype=download&cat=20&selcat=Network+Interface+Cards&family=624
Goh wat is dat zoeken toch moeilijk he
http://www.3com.com/products/en_US/prodlist.jsp?tab=cat&pathtype=download&cat=20&selcat=Network+Interface+Cards&family=624
Goh wat is dat zoeken toch moeilijk he
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hallo?
Ik zeg 905CX-TX-M
GOT search:
Je zoekactie naar '905cx-tx-m' leverde 1 resultaten op. Resultaten 1 - 1.
HA Systeem voor 5000,= Spidey 3
Daar heb ik veel aan
GOOGLE:
Uw zoekbewerking - 3Com 905CX-TX-M Drivers - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "905cx".
Ook mooi
Maar uh, bedankt voor de goede url, vind het wel debiel dat ze zelfs op de search bij 3com zelf niet de mogelijkheid bieden die eerste cijfers te combineren. Ik weet toch zeker nit waneer het juiste type nr begint???
Ik zeg 905CX-TX-M
GOT search:
Je zoekactie naar '905cx-tx-m' leverde 1 resultaten op. Resultaten 1 - 1.
HA Systeem voor 5000,= Spidey 3
Daar heb ik veel aan
GOOGLE:
Uw zoekbewerking - 3Com 905CX-TX-M Drivers - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "905cx".
Ook mooi
Maar uh, bedankt voor de goede url, vind het wel debiel dat ze zelfs op de search bij 3com zelf niet de mogelijkheid bieden die eerste cijfers te combineren. Ik weet toch zeker nit waneer het juiste type nr begint???
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
win98se herkent een 3com netwerk kaartjes niet 
Ik heb hier nog nooit drivers voor m'n 3com kaartje hoeven installeren, niet onder win98se, win2k of winxp. Net zoals m'n realtek kaartje trouwes... die dingen werken altijd
Ik heb hier nog nooit drivers voor m'n 3com kaartje hoeven installeren, niet onder win98se, win2k of winxp. Net zoals m'n realtek kaartje trouwes... die dingen werken altijd
das niet stoer, zoiets heet 'bulk' versie, zonder drivers, ze gaan ervanuit dat de persoon zelf de drivers verzorgt,Op zaterdag 20 oktober 2001 16:18 schreef DeathKnight het volgende:
Heel stoer dat 3com kaarten durft te verkopen zonder drivers, maar Windows 98SE herkent deze netwerk kaart toch echt niet. En nergens op internet zijn drivers te vinden voor dit type.
Anyone?
in dit geval dus een verkeerde assumptie
A wise man's life is based around fuck you
Hmmmmz aha 
Ik dacht dat dat OEM was.
Win2k pakt deze kaartjes trouwens wel perfect
Ik dacht dat dat OEM was.
Win2k pakt deze kaartjes trouwens wel perfect
Antwoorden genoeg, en goed zoeken was je zelf ook wel gelukt
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()