XP draait al een maandje of langer heel lekker, maar ik heb een heel vervelende feature c.q. bug waar ik maar niet vanaf kom: Wanneer je via het netwerk een .avi file selecteert dan wordt deze om een of andere mysterieuze reden overgepompt naar de computer waar vanaf je werkt. Even een voorbeeld ter illustratie:
Server draait Direct Connect (soort van Kazaa maar dan beter
) waarmee ik een film aan het downloaden ben. De download stopt en ik moet resumen bij iemand anders, maar de filename verschilt dus die moet ik even aanpassen. Via een mapped drive op de client ga ik naar de dir waar de .avi staat en selecteer die om 'm te renamen. Op dat moment begint m'n netwerk als een gek die file over te pompen o.i.d. en kan ik de file niet meer renamen omdat hij volgens windows al in gebruik is. Resultaat is dat ik een X aantal minuten moet wachten.
Mijn vraag is nu of iemand anders hier ook al last van heeft gehad en of ik dit kan uitzetten op de een of andere manier.
Server draait Direct Connect (soort van Kazaa maar dan beter
Mijn vraag is nu of iemand anders hier ook al last van heeft gehad en of ik dit kan uitzetten op de een of andere manier.