Toon posts:

Advies over lay-out

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een redesign van mn lyrics site, en het volgende heb ik nu gemaakt:

http://www.projectinrichting.com/~projectin2/temp.gif

maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over en ik mis nog wat invulling, sommige plekken zijn nogal leeg.
ook ben ik nog niet 100% zeker over het kleurgebruik,
maar het meeste zit ik nog met de invulling van de lege plekken..
ik wil zo veel mogelijk foto achtige dingen erop zetten want dit vind ik een site altijd veel mooier maken..
maar ik heb van alles geprobeerd maar ben nog niet helemaal uit hoe ik het mooier kan maken..

kunnen jullie wat advies geven?

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kun je links onder het menu niet een foto van een lekkere zangeres wegzetten met een laag dekkingspercentage?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

www.sitechecks.nl

*kaders
*typografie
*cohessie

Maar ga maar naar sitechecks punt nl denk ik zo, want dat is dit eigenlijk en gratis vormgevers staan misschien wel bij gogogo! monsterboard punt nl

|{ brrr }] |

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Of je zet daar onder dat menu een artiest v/d dag/week/maand. Met daarbij een linkje naar proxis ofzo waar bezoekers de bijbehorende CD kunnen aanschaffen.
Of is dat te commercieel? Anders gewoon een leuk plaatje van een wulpse dame, net zo wegwerkt in de achtergrond als de explosie :)

Verder vind ik het wel een overzichtelijke site!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:05 schreef Fest het volgende:
Kun je links onder het menu niet een foto van een lekkere zangeres wegzetten met een laag dekkingspercentage?
hier zat ik nou zelf precies ook aan te denken!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:06 schreef Yellow het volgende:
www.sitechecks.nl

*kaders
*typografie
*cohessie

Maar ga maar naar sitechecks punt nl denk ik zo, want dat is dit eigenlijk en gratis vormgevers staan misschien wel bij gogogo! monsterboard punt nl
ja maar sitechecks.nl komt pas aan de beurt als de lay-out af is en als de site al bijna klaar is en online staat ;)

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
offtopic:
ik vroeg me af of die tekst-vlak van jouw met frames is gemaakt of met een layer?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:59 schreef Liquid het volgende:
offtopic:
ik vroeg me af of die tekst-vlak van jouw met frames is gemaakt of met een layer?
frames!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Het is hier ook niet de bedoeling sites die niet helemaal af zijn te laten checken, maar even een tip, de kleuren die je hebt gebruikt zijn nogal waterig/weekjes zou daar nog wat mee proberen te doen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.