[RTCW] Ideale tactiek ?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Vertel mij nou eens hoe je een potje RTCW goed wint..
Ik ben nog een newbie :) en ben benieuwd naar andermans tactieken.
Wat kan je het beste doen bij de ALLIES en wat bij de AXIS, truukjes etc, gooi de bak maar open.

Oh ja, OiSyN? *KUCH* *KUCH* :9

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Je moet de geheime gang nemen als je allies bent helemaal rechts op het strand.

• wacko
  • Laatst online: 18:04
Axis:

- Lekker campen in de war room ;)
- Alleen de twee ingangen (sea wall breach & door) goed bewaken
- Veel de mitrailleurs gebruiken (vooral in het begin); ze zijn er niet voor niets! En niet de hele tijd door blijven schieten, maar af en toe kijken waar ze lopen.

Allies:

- Zodra je begint, geen dynamiet neerleggen bij seawall breach maar op iemand anders gaan staan en er overheen springen. Dan kun je in no-time de documents pakken (ze verwachten het toch niet).
- Zie ik wel eens: meteen bij het begin met een Panzerfaust in de bunker schieten waar de Axis spawnen, zo heb je soms meteen een paar doden.
- Door de ducts kruipen, al is het een bekende route, ze verwachten je daar minder snel vandaan.
- Zodra je de documents hebt, door het kleine deurtje weggaan (die je zelf open moet doen) en dan zigzaggend door de barracks richting één van de twee trappen zien te komen. Zo ontwijk je heel vaak tegenstanders :)

• wacko
  • Laatst online: 18:04
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:06 schreef 007 het volgende:
Je moet de geheime gang nemen als je allies bent helemaal rechts op het strand.
Die ken ik niet, en ik heb net even gekeken maar ik zag daar niets. Waar is die ingang dan :?

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 16:18 schreef wacko het volgende:
Die ken ik niet, en ik heb net even gekeken maar ik zag daar niets. Waar is die ingang dan :?
Grapjuh :D... Sorry, ben in een irritante bui. :+

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Als je veel punten wilt hebben als Ally, moet je gewoon eerst engineer zijn en een bom plaatsen bij de deur of muur (sprint ernaar toe ben je 99.9% van alle keren 1e), das toch iig 5 punten (meestal 15 maar soms gaat er 10 vanaf, geen idee waarom, zal wel aan mij liggen)

Vaak als ik speel is iedereen te lui om een engineer te spelen nl en dan heb je dus sowieso al veel punten om mee te beginnen.

Nadat beide bommen geplaatst zijn kan je doodgaan en als Medic gaan spelen en dan mensen reviven (punten) en er voor zorgen dat je veel ammo hebt, dan kan je nog redelijk wat fraggen. (Maak makkelijk bereikbare marcos voor spuit, health dingetje en geweer, en heal je zelf indien nodig).

En om veel punten te krijgen moet je gewoon heel de tijd de war documents stelen en dan doodgaan en dit heel de tijd blijven doen (gewoon kamer in sprinten (via ducts misschien het veiligst) en op tafel springen dan heb je ze 99% van alle keren dat je het probeert).

Wil je de war documents transmitten kan je het best de lange route nemen (niet de trap die driect naar de tranmittor room leidt maar die weg via buiten, die wordt meestal minder gecamped) en dan gewoon kamer in sprinten en voila, de allies winnen ;)

Als Axis speel ik niet vaak maar om veel punten te krijgen moet je gewoon degene met de war documents fraggen en ze returnen. Krijg je ook veel punten voor :Y)

Dit is misschien niet de leukste manier om te spelen maar wel de manier om de meeste punten te krijgen :)
Succes iig!

Neen

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Axis: meteen naar de dat gedeelte van the wall rennen waar de allies de bom planten.....als je het goed uitkient kun je erover springen terwijl ie nog niet 'has been breached' >:)

das nogal onverwachts voor de allies als jij plots aan hun kant van de muur staat en kun je als leutenant een luchtaanval oproepen of zelf alles neermaaien :P

PIII 800@804 Mhz

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:44

Steffie

Opaque

Op zaterdag 20 oktober 2001 19:41 schreef Boesjke het volgende:
(meestal 15 maar soms gaat er 10 vanaf, geen idee waarom, zal wel aan mij liggen)

Als Axis speel ik niet vaak maar om veel punten te krijgen moet je gewoon degene met de war documents fraggen en ze returnen. Krijg je ook veel punten voor :Y)
Bij een wedstrijd gaat het niet om de punten. Ik heb trouwens wel een idee waarom je soms 5 punten hebt als engineer, dan heeft een engineer van de axis het dynamiet gedefused. Beter opletten dus :)

En wanneer je axis bent laat ik vaak eerst de allies de documents pakken, wanneer ik er eentje naar de warroom zie gaan. Kan die de documents pakken en ik de punten scoren :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zaterdag 20 oktober 2001 19:41 schreef Boesjke een nutteloos verhaal over punten
Punten? Wat moet je nou met punten?
Anyway, als Axis ga ik altijd als lieutenant lekker fraggen op het strand... En vaak sta ik zelfs nog boven diegene die de documents hebben gereturned enzo, en dit is wel leuk spelen :)

En verder moet je niet proberen in vuurgevecht te raken met die gasten van [-FA-], tering die zijn echt goed :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Nou, helemaal niet nutteloos, er werd gevraagd hoe je goed kunt winnen.
Winnen=meeste punten hebben imo (iig met elk spel/sport is het zo) dus ik schrijf er een verhaaltje over.
Nutteloos my *ss ;)

Neen

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Hoe ik meestal speel bij Allies... meestal zijn er wel engineers die de deur en muur opblazen, dus ik begin meestal als soldier met een panzerfaust en begin MG42s te vernietigen. Zo krijg je wel wat kills binnen en houd je het strand toegankelijk voor je engineers.
Daarna is het gewoon kwestie van rushen en komt er bij mij weinig tactiek meer kijken :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

je moet als allies door de muur, dat trapje op en dan met een granaat tikkend in je hand door de deur helemaal links rennen en dan als een kip zonder kop naar een groepje AXIS sprinten. BOEM! Iedereen dood en is nog grappig ook :)

MechWarrior || Monsters Game

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Dat punten verhaal was helemaal niet nutteloos. Zo speel ik namelijk meestal ook :)

Tja en dat ik dan vaak nog een hele zooi axis frag, mijn team help en tussendoor de documenten transmit.... tja, dat hoort er nou eenmaal bij :P

...tot zover mijn egostrelende opmerkingen :)

[RFI] 0wnz!!!! :P

• Steffie

Steffie

Opaque

Op zondag 21 oktober 2001 02:52 schreef RedTop het volgende:
Dat punten verhaal was helemaal niet nutteloos. Zo speel ik namelijk meestal ook :)
Als axis heb je geen zak aan 140 punten wanneer de allies hun objective hebben gehaald.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 02:52 schreef RedTop het volgende:
[RFI] 0wnz!!!! :P
Nee, [AWC] 0wnz >:) :P

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 09:13 schreef The_tWiStEr het volgende:

[..]

AWC staat toch voor Allies Will Conquer?

Hoe moet het dan in een war bij jullie :? Ik neem aan dat je in een RTCW War een keer de Allies en een keer de Axis speelt. :?

• RedTop
Op zondag 21 oktober 2001 06:17 schreef Steffie het volgende:

[..]

Als axis heb je geen zak aan 140 punten wanneer de allies hun objective hebben gehaald.
Nee, maar punten dwingen je wel tot aggressief spel... Als Axis spring ik in het begin namelijk veel over de muur met een vlammenwerper. Wedden dat het EN punten oplevert EN de allies flink vertraagd? >:)

Punten gaan alleen nooit boven het objective!

[..]

Als jullie net zo goed spelen als argumenteren.... tsja, sta nu al te beven >:)

* RedTop loopt alvast op de zaken vooruit en start hier alvast een war :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 21 oktober 2001 15:29 schreef RedTop het volgende:

[..]

Nee, maar punten dwingen je wel tot aggressief spel... Als Axis spring ik in het begin namelijk veel over de muur met een vlammenwerper. Wedden dat het EN punten oplevert EN de allies flink vertraagd? >:)
vlammenwerpers zijn voor de mietjes die niet raak kunnen schieten ;)
Punten gaan alleen nooit boven het objective!
yup, exactly my point
Als jullie net zo goed spelen als argumenteren.... tsja, sta nu al te beven >:)

* RedTop loopt alvast op de zaken vooruit en start hier alvast een war :P
Hebben wij al een war geplanned? Zo niet, dan ga ik jullie nu effe uitdagen op clanbase :)

.edit: kan jullie niet vinden... staan jullie daar wel geregd?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Steffie

Steffie

Opaque

Op zondag 21 oktober 2001 15:45 schreef OiSyN het volgende:
yup, exactly my point
Dat punt wou ik dus ook scoren ;)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[..]

Zekers :P

39

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Op zondag 21 oktober 2001 17:24 schreef Homedisc het volgende:

Nee, [AWC] 0wnz

Zekers
Uhmmm, RFI 4 life? Yea!

Neen

• Artcore
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 15:45 vroeg OiSyN om [RFI] @ Clanbase
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=72148

Dit zijn we :)

En nieuwe up-to-date site komt eraan *D

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 21 oktober 2001 17:56 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=72148

Dit zijn we :)

En nieuwe up-to-date site komt eraan *D
thanx
Maar euh... waarom kan ik jullie dan niet vinden onder die naam? (En waarom aarst clanbase zo dat ik jullie niet kan challengen bij jullie clan info :? Gvd man, en dit is niet een van mijn eerste frustraties van clanbase :()

• Artcore
  • Niet online
Als ik zoek op 'repetitive' vind ik ons gewoon hoor.

• Acolyte57

Acolyte57

Op zondag 21 oktober 2001 15:29 schreef RedTop het volgende:
Ik haat axis flamethrowers op het strand. Ze zijn niet tot nauwelijks te raken omdat je simpelweg niet door de vlammenzee ziet en bij mij gaat m'n performance zodanig achteruit dat ontwijken ook niet echt meer een mogelijkheid is zonder op het prikkeldraad te worden gespiest :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heh ja ik ook :), maar ik zocht steeds op "rep", en dan geeft ie alle clans met rep erin, maar niet die van jullie

huh? nu ineens wel... had ik zeker een tiepfout gemaakt |:( :)

Maar goed, nou kan ik jullie nog steeds niet challengen

.edit: heh, ik heb een andere clan gechallenged en toen het cid nummer in de url veranderd in die van jullie :)

Maar volgens clanbase doen jullie niet mee in de RTCW ladder

• Artcore
  • Niet online
Nee, we doen nog niet officieel mee. We zijn alles nog even op poten aan het zetten mbt members, een site en sk1llz. Dan schrijven we ons in en gaan we meedoen met de ladder :)

• scorpionv
  • Laatst online: 15:05

scorpionv

This space for rent

Op zondag 21 oktober 2001 19:41 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Ik haat axis flamethrowers op het strand. Ze zijn niet tot nauwelijks te raken omdat je simpelweg niet door de vlammenzee ziet en bij mij gaat m'n performance zodanig achteruit dat ontwijken ook niet echt meer een mogelijkheid is zonder op het prikkeldraad te worden gespiest :)
Me too, ik speel ook nooit flametrower, dan zie ik zelf niet waar ik schiet.

Wat ook erg is (Allies); als 3 van je 7 teammates gaan staan snipen, dan sta je met 5 Allies tegen 8 Axis zodra je binnen bent :(

Fun while it lasted: World Community Grid!

• RedTop

[..]

Precies! >:)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 21 oktober 2001 19:50 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Nee, we doen nog niet officieel mee. We zijn alles nog even op poten aan het zetten mbt members, een site en sk1llz. Dan schrijven we ons in en gaan we meedoen met de ladder :)
ja als je dat nou meteen had gezegd |:( ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[..]

ik heb als axis anders ook nooit last van allied flamethrowers op het strand... Ik blijf gewoon op een redelijke afstand en ik knal ze zo af met mijn thompson zonder dat ik ze door de vlammenzee heen zie.

Mooie is ook dat je om de flamethrowers heen kunt lopen, want ze zien je toch niet door de vlammenzee heen, en dan schiet je ze gewoon van achteren door t hoofd >:)

• Artcore
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 19:56 schreef OiSyN het volgende:

[..]

ja als je dat nou meteen had gezegd |:( ;)
Hebben jullie al wars gespeeld? En zo ja, wat hebben jullie gedaan?

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
sorry hoor maar wat is RTCW eigenlijk?

• Artcore
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 20:52 schreef Jona112 het volgende:
sorry hoor maar wat is RTCW eigenlijk?
RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN

En als je gaat spelen voor de eerste keer, let erop dat je niet je teammaten afragt ;)

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 20:56 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN

En als je gaat spelen voor de eerste keer, let erop dat je niet je teammaten afragt ;)
Dat is het enige zwakke punt dat ik tot nu toe aan heel RTCW heb gevonden... verder is het een HEERLIJK spel ... Er is helaas erg vaak een "Player" die fijn zijn teammates af gaat staan te schieten in de hoop dat hij daar punten voor krijgt.... of gewoon om de lol voor andere te verzieken!!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 21 oktober 2001 20:42 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

Hebben jullie al wars gespeeld? En zo ja, wat hebben jullie gedaan?
ja eentje, en gewonnen natuurlijk :)
We stonden als 1e in de ladder, maar toen stonden er nog maar 4 clans in :), nu staan we 2e omdat een andere al 2 wars gespeeld heeft...
Deze week en volgende week zijn erg drukke weken, en we zijn ervan overtuigd dat we die ook allemaal gaan winnen >:)

http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=101630

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 21:11 schreef OiSyN het volgende:

[..]

ja eentje, en gewonnen natuurlijk :)
We stonden als 1e in de ladder, maar toen stonden er nog maar 4 clans in :), nu staan we 2e omdat een andere al 2 wars gespeeld heeft...
Deze week en volgende week zijn erg drukke weken, en we zijn ervan overtuigd dat we die ook allemaal gaan winnen >:)
Yups, [-FA-] Rulez all the way :)

www.frontalterror.nl

:P

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik ben gewoon enorm goed met Minigun. Ik loop gewoon met die minigun tatelend zonder kogekls te schieten. Als ik een ventje zie houn ik de knop in en begint ie meteen te raggen. >:)

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik speel vrijwel altijd als Allie, mits er bij de Axis mensen nodig zijn, dan stap ik over om te helpen. ;)

Maar als ik bij de Allies zit dan ben ik sniper en mijn doel is om zsm bij Sniperhill te komen.
Wanneer ik daar aankom dan richt ik mijzelf eerst tot de seawall-door en tracht daar iedere Axis die ik op de korrel neem, af te maken.
Daarna kijk ik of er bij de Axis nog snipers zijn en probeer deze om te brengen.
Wanneer ik geen snipers (meer) zie dan ga ik boven op de berg zitten en ga vrolijk verder totdat mijn kogels op zijn.

Daarna pak ik mijn handpistool en ren naar het fort.
Meestal duurt dit niet lang en leg ik al snel het loodje.

Dan kies ik in het Limbomenu voor een mitrailleur en als ik weer spawn, dan ren ik meteen naar de deur om naar binnen te gaan.

Ik ga links om via de zij-ingang naar boven te gaan.
Wanneer ik boven ben aangekomen dan ga ik eerst naar rechts om in die schacht wat handgranaten omhoog te gooien.
(als daar op dat moment wat mensen spawnen dan zijn zij meteen dood, als je geluk hebt. >:) )

Daarna heb ik als doel de kelder in te duiken en daar mijn medespelers te helpen. :)

* bazs2000 hoopt dat iedereen nog wakker is na het lezen van zijn "verhaal". :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Acolyte57

Acolyte57

Op zondag 21 oktober 2001 19:54 schreef scorpionv het volgende:
Me too, ik speel ook nooit flametrower, dan zie ik zelf niet waar ik schiet.
Als het spel wat verder gevorderd is dan doe ik het altijd bij de aanval op de warroom. Via de ducts gaan en dan meteen vlammen en bewegen, dat maakt het erg moeilijk voor de axis om je te raken en ze fikken heus wel ook al zie je ze niet. Je moet alleen oppassen dat je er zelf niet aan gaat door je vlammetjes :)...
Oh, en op hetzelfde moment moet je natuurlijk je ally vriendjes laten aanvallen via de 2 ingangen. Dan heb je zo een schone warroom :)
Wat ook erg is (Allies); als 3 van je 7 teammates gaan staan snipen, dan sta je met 5 Allies tegen 8 Axis zodra je binnen bent :(
Pre-breach is het nuttig om te snipen (en dan doe ik het meestal met een panzerfaust ipv een mauser, maar ach), maar daarna doe ik het meestal niet meer. Dan ben je gewoon binnen nodig. Het snipen word toch wel gedaan door een teamlid dat sniper-wannabe is (is er altijd wel een).

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 21 oktober 2001 22:24 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Ik ben gewoon enorm goed met Minigun. Ik loop gewoon met die minigun tatelend zonder kogekls te schieten. Als ik een ventje zie houn ik de knop in en begint ie meteen te raggen. >:)
Wedden dat je mij niet raakt met die minigun! Met dat ding loop je gewoon veel te langzaam :)

• RedTop
Op zondag 21 oktober 2001 22:03 schreef FoggyFreek het volgende:

[..]

Yups, [-FA-] Rulez all the way :)

www.frontalterror.nl

:P
SPAM!!! :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat zeg je ook alleen maar omdat je bang voor ons bent :P

• Acolyte57

Acolyte57

Op zondag 21 oktober 2001 22:43 schreef OiSyN het volgende:
Wedden dat je mij niet raakt met die minigun! Met dat ding loop je gewoon veel te langzaam :)
Binnen de base is ie dodelijk simpelweg door de hoeveelheid kogels die door de lucht vliegen... daarbuiten is het een aardig speeltje maar zal je er vrij weinig mensen mee killen die goed kunnen ontwijken en kunnen richten. Je bent idd te langzaam.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ja voor binnen is ie idd een stuk beter, dat moet ik toegeven... Maar ik loop als axis dan ook nooit binnen :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Als je gewoon voor je eigen score gaat moet je gewoon bij de Axis gaan en dan Medic zijn :)

• Acolyte57

Acolyte57

Op zondag 21 oktober 2001 23:11 schreef OiSyN het volgende:
ja voor binnen is ie idd een stuk beter, dat moet ik toegeven... Maar ik loop als axis dan ook nooit binnen :)
Als ik axis speel loop ik eigenlijk alleen maar binnen.. flame campen bij de trappenhuizen wil nog wel eens leuk zijn :)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ik vind die flammerwerper eigenlijk alleen maar voor mensen die niet kunnen aimen, dit is echt zo'n hoerewapen :( en dat vind ik zonde, want het is verder een goed spel. ze zouden nog wat rifles in het spel moeten brengen

iStockphoto

• bazs2000

bazs2000

Welnee man, een vlammenwerper is op zich wel leuk.
Het maakt het alleen maar leuker om zo'n mannetje te doden. :)
Aan den andere kant is het weer verrekte lastig om ermee om te gaan.
Voorbeelden:

1. Wanneer je schiet, zie je niet wat er om je heen gebeurt en als je buiten staat dan ben je snipervoer. :)
2. Dit soort pyromaantjes zie je dus al van verre aankomen en leg je om zonder dat zij jou ook maar één keer gezien hebben.
3. Als je met een vlammenwerper binnen staat dan moet je soms je eigen vlammen ontwijken.
4. Als er iemand binnen de boel in de hens steekt dan moet je een granaat naar hem to gooien, ziet ie toch niet. >:)

Kortom, zo'n lamer ben je niet als je voor de vlammenwerper kiest.

* bazs2000 zou graag zien dat wij met z'n allen de voors en tegens van de wapens zouden plaatsen.

Wie heeft er nog wat over de bazooka?

• cappie
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

ik heb nog wat speel tips:

Als allies:

- met 2 man op elkaar bij de wall breach gaan staan.. dan allebij gaan springen.. als je het springen goed timed, kan de bovenste halverwege de muur en de trap neerkomen.. en dat allemaal ZONDER engineer en/of opblazen van muur of deur.. (m.a.w. de Axis hebben geen idee wat hun overkomt als ze opeens zien dat hun documents verdwenen zijn :))

- als lieutenant in het hoekje een BINOCULAIR AIRSTRIKE (verrekijker (B) en dan gewoon clicken (MOUSE1) op de muur in het hoekje) schieten rechts naast de bunker (met de vlag, bij de deur daar aan de linkerkant van het level (gezien vanaf allies kan ofkoz))

Als axis:

- met z'n 4en in de war room gaan staan.. 2 medics, 2 lieutenants die elkaar steeds voorzien van ammo en medpacks.. werkt 'like a charm' ;)

- op de bulletin boards springen via de zijkant (vergt wat oefening) en dan fijn de allies afknallen (de meesten allies verwachten daar geen duitse trooper te zien zitten, dus kijken ze niet meteen die kant op ;))

- als lieutenants zijn airstrikes behoorlijk nutteloos binnen, maar je kunt wel je airstrike smokegrenades gebruiken als (jawel): smoke grenades! (doen het ook erg goed binnen op de radio stairway om de allies af te schrikken, of in het gangetje naar de war room (die ene zonder deur))

- als lieutenant spring je over de wall breach (vergt ook wat oefening, en +sprint ;)) en dan fijn achter dat hekje gaan zitten en iedereen neerknallen met je Tommy gun die daar voorbij komt en/of als engineer dynamite wil neer planten.. (wel onthouden dat je moet rennen of zelfs een airstrike achter je moet neergooien als je een grenade achter je hoort vallen ;))

- als axis sniper gaan zitten bij de sniper hill... werkt leuk voor n00wbz, maar de meer advanced players hebben toch liever een wat minder passieve rol in het spel, en doen dit dus ook nooit...

Algemene tips:

- zorg voor voldoende medics en lieutenants in je team.. 3 medics, 3 lieutenants en 2 soldiers is een ideale setup.. als je alleen medics en lieutenants hebt is een verhouding van 1:1 prima.. (DUS NIET ALLEMAAL EEN SOLDIER NEMEN, stelletje n00wb lamers! :))

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Als Axis allemaal engis en 2 luits, dan als de charges zijn geplaatst airstrikes, en de engi's gaan dan de bomb disarmen

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Op maandag 22 oktober 2001 11:15 schreef Childsplay het volgende:
Als Axis allemaal engis en 2 luits, dan als de charges zijn geplaatst airstrikes, en de engi's gaan dan de bomb disarmen
Denk je dan niet dat de allies die Engineers vol afknalleN ? Het beste is om de Engineers te coveren, spring over de sea Wall Breach en vlam wat heen en weer. Dan is de aandacht gericht op iemand anders. Heb je als engineer genoeg tijd om het dynamiet te diffusen ! :P

Verwijderd

de ideale techniek?
Teamplay....

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 22 oktober 2001 07:36 schreef bazs2000 het volgende:

[hier knippen]

Kortom, zo'n lamer ben je niet als je voor de vlammenwerper kiest.

[hier knippen]
waarom kiezen die lamers dan altijd voor vlammenwerpers? Ik wordt echt niet goed van die n00bs die denken dat het een tof wapen is, en die dan vervolgens fijn allies proberen af te slachten, maar ondertussen ook nog eens 10x zoveel teammembers meeverbranden

Verwijderd

idd, ik moet echt :r van die lui die er niet mee kunnen omgaan, ik blijf dan ook altijd zovermogelijk uit de buurt van die ventjes met een flammewerper
Op maandag 22 oktober 2001 17:29 schreef OiSyN het volgende:

[..]

waarom kiezen die lamers dan altijd voor vlammenwerpers? Ik wordt echt niet goed van die n00bs die denken dat het een tof wapen is, en die dan vervolgens fijn allies proberen af te slachten, maar ondertussen ook nog eens 10x zoveel teammembers meeverbranden

• bazs2000

bazs2000

Op maandag 22 oktober 2001 17:29 schreef OiSyN het volgende:

[..]

Ja, hier moet ik je gelijk geven. ;)
Ik gaf alleen aan dat het moeilijker spelen is met een vlammenwerper dan de meeste mensen denken.

Meer het gebeurt idd vaak dat je wel eens in het midden van een vuurgevecht staat.

Maarja, hoevaak gebeurt het niet dat je op het strand wordt afgeragd door een n00b.
En niet één keer, nee, zo'n gast blijft maar doorgaan. :(
Maarja, er zijn genoeg servers die speelbaar zijn. :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 22 oktober 2001 18:21 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Maarja, hoevaak gebeurt het niet dat je op het strand wordt afgeragd door een n00b.
En niet één keer, nee, zo'n gast blijft maar doorgaan. :(
Maarja, er zijn genoeg servers die speelbaar zijn. :)
hoe bedoel je dat? Afgeragd door een n00b als teammember? Met of zonder flamethrower? En speel je axis of allies?

Anyway, als ik Axis ben dan wordt ik op het strand NOOIT afgeragd door n00bs, simpelweg omdat zij al dood zijn voordat ze op mij kunnen schieten (ook al hebben ze een flamethrower) >:) (dat zal ook de reden zijn waarom ik altijd zoveel frags heb als ik axis speel)

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 18:25 schreef OiSyN het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat? Afgeragd door een n00b als teammember? Met of zonder flamethrower? En speel je axis of allies?

Anyway, als ik Axis ben dan wordt ik op het strand NOOIT afgeragd door n00bs, simpelweg omdat zij al dood zijn voordat ze op mij kunnen schieten (ook al hebben ze een flamethrower) >:) (dat zal ook de reden zijn waarom ik altijd zoveel frags heb als ik axis speel)
O wouw OiSyn, wat ben jij goed zeg, poepoe, mijn held, "ik wordt nooit afgeschoten door n00bs" wauw, kan je please je pasfoto uitprinten zodat ik hem boven mijn bed kan hangen?

• bazs2000

bazs2000

Op maandag 22 oktober 2001 18:25 schreef OiSyN het volgende:

[..]

Als je mijn eerdere posts in dit draadje leest dan zul je zien hoe ik speel en als wat ik speel. :)

Wat ik bedoelde met afgeragd worden door een n00b, dan bedoel ik iemand met een nick als "Player" die doodleuk de hele tijd zijn teammates neer knald.
Die gasten reageren trouwens ook niet als je zegt dat ze moet stoppen met schieten. :(

Maarja, iedereen is n00b geweest zullen we maar zeggen. ;) :P

Verwijderd

:D :D :D
Op maandag 22 oktober 2001 18:55 schreef Childsplay het volgende:

[..]

O wouw OiSyn, wat ben jij goed zeg, poepoe, mijn held, "ik wordt nooit afgeschoten door n00bs" wauw, kan je please je pasfoto uitprinten zodat ik hem boven mijn bed kan hangen?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 22 oktober 2001 18:55 schreef Childsplay het volgende:

[..]

natuurlijk, als ik jou daar blij mee maak... wat is je adres? Dan stuur ik m effe op. Maar mailen is misschien handiger, dan kun je m zelf uitprinten

Maareeuh... je klinkt als een gefrustreerde n00b die mij niet af kan schieten :P

.edit: Potje 1-on-1 misschien? Of voel je je daar te n00b voor
.edit2: ik vraag me trouwens af waarom je juist mijn opschepopmerking hebt verkozen boven alle andere opschepopmerkingen in dit topic :? Wellicht omdat je me stiekum toch echt goed vind? :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 22 oktober 2001 19:02 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde met afgeragd worden door een n00b, dan bedoel ik iemand met een nick als "Player" die doodleuk de hele tijd zijn teammates neer knald.
Die gasten reageren trouwens ook niet als je zegt dat ze moet stoppen met schieten. :(
Ja das idd f*cking vervelend, dat gebeurt echt vaak :(

• Acolyte57

Acolyte57

Ach, dan maak je het leven gewoon een tijdje onmogelijk voor dat soort n00b mannetjes die niet willen leren. Gericht gaan spawnkillen. Na een spelletje niet mee te kunnen spelen omdat ze continu afgeknald worden voordat ze ook maar een stap verzetten d'necten ze wel :)

• bazs2000

bazs2000

Op dinsdag 23 oktober 2001 03:18 schreef Acolyte57 het volgende:
Ach, dan maak je het leven gewoon een tijdje onmogelijk voor dat soort n00b mannetjes die niet willen leren. Gericht gaan spawnkillen. Na een spelletje niet mee te kunnen spelen omdat ze continu afgeknald worden voordat ze ook maar een stap verzetten d'necten ze wel :)
Spawnkillers zijn idd lame. :(
Lekker sportief ook om op iemand te schieten die net in het spel komt.
Die krijgt de kans niet eens om wat terug te doen.
Leuker is het om vanuit die schacht een handgranaat te gooien.
Dat is bija hetzelfde maar niet zo lame als in een hoekje wachten tot er weer een nieuwe lading spawnt.

• Acolyte57

Acolyte57

Op dinsdag 23 oktober 2001 09:00 schreef bazs2000 het volgende:
Leuker is het om vanuit die schacht een handgranaat te gooien.
Dat is bija hetzelfde maar niet zo lame als in een hoekje wachten tot er weer een nieuwe lading spawnt.
Ach, mij boeit het niet zo veel. Je word ook zo vaak als Allie gesniped voordat je maar 2 passen gelopen hebt op het strand. En als ally panzerfaust ik ook meestal de twee spawn bunkers meteen als ik het spel in kom ;)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 23 oktober 2001 03:18 schreef Acolyte57 het volgende:
Als er iemand echt gericht bezig is met teamkillen en een beetje redelijk kan spelen en van sneaky tactics gebruik maak, dan hou je em niet zomaar tegen hoor, spawnkillen kun je dan wel helemaal vergeten. De eerste paar sec kan er niks gebeuren..Het vote systeem moet gewoon makkelijker, bijv met 75% stemmen van je eigen team iemand kunnen kicken.

Verwijderd

Hoe werkt dat dan met die vote? Ik heb nog nooit gezien dat iemand daadwerkelijk gekicked werd na een vote. Er staat altijd: "Vote failed"

Als je trouwens veel punten wilt moet je als Axis engineer dynamiet bij de transmitter leggen, krijg je 30 punten voor :)

Verwijderd

Het is mijn nog niet gelukt om iemand eruit te voten zals bij Q3! Ligt dat aan de server? Ik kan f1-en wat ik wil maar nogo! Nein!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Ik heb een voting ook nooit zien slagen idd maar als je wilt voten moet je eerst op ~ drukken (control panel) en dan /vote yes typen...

Neen

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 13:43 schreef Boesjke het volgende:
Ik heb een voting ook nooit zien slagen idd maar als je wilt voten moet je eerst op ~ drukken (control panel) en dan /vote yes typen...
He! Dat wist ik niet! Bedankt

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 19:15 schreef OiSyN het volgende:

[..]

Ja das idd f*cking vervelend, dat gebeurt echt vaak :(
die zijn idd irritant, maar ff wat anders iedereen hier ook altijd met ze gezeik over n00bs, komop man,tis een spelletje...ga een eigen clan beginnen en ga een private server starten als je daar vanaf wil zijn!

en ff iets anders, van het weekend weer op de lan RTCW gespeeld, ik heb het ook gezien en gevoelt dat iemand een granaat/flammewerper op me gebruikte, ik heb dat opgelost door die persoon terug te pakken (ook neerschieten, maar ook de medic die em vervolgens probeerde op te lappen)

• Daan
  • Laatst online: 18:53
Op zondag 21 oktober 2001 10:32 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

AWC staat toch voor Allies Will Conquer?

Hoe moet het dan in een war bij jullie :? Ik neem aan dat je in een RTCW War een keer de Allies en een keer de Axis speelt. :?
Allies Will Conquer
Axis Will Conquer

Maar we profileren ons met Allies, want wie wil er nou dat Axis wint? ;)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

FF je F1 en F2 anders toewijzen, staat standaard verkeerd, hoe precies weet ik ff niet uit mijn hoofd. Dan kun je wel gewoon voten..

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

dubbel.

• Sponz
  • Niet online

Sponz

Mensen die zeuren dat de vlammewerpers lame zijn of dat spawnkillers lame zijn moeten het spel maar uninstallen en lekker gaan flipperen ofzo.

Zo, das eruit ;)

De ideale techiek voor axis is ervoor zorgen dat alies niet eens in de buurt van de muur kunnen komen. Als dat betekend dat ik alies ga roosteren op het strand dan is mijn goed recht :7

Mooie game btw.

Verwijderd

ik las laatst ergens een review van een beta die iets verder in ontwikkeling was van RTCW en het vote systeem is al aangepast, ik geloof dat het zo gaat worden dat als iemand teveel friendlykills maakt dat er een automatische vote wordt gestart, zal ff gaan zoeken..

http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2817411-3,00.html
Having said that, the latest version of Wolfenstein's multiplayer component does boast a feature that is undoubtedly a direct result of feedback from victims of flamethrower friendly fire. When a member of your own team kills you, you will have the option of lodging a complaint against that player. When the offending player receives a certain number of complaints, the entire team will have the chance to vote that person off the server. It seems like there are constant mishaps involving players roasting their own teammates with the flamethrower, so this new feature should punish team killers and make the careless think twice before blindly letting loose a stream of fire into a room full of players
gevonden :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 23 oktober 2001 14:38 schreef Sponz het volgende:
Mensen die zeuren dat de vlammewerpers lame zijn of dat spawnkillers lame zijn moeten het spel maar uninstallen en lekker gaan flipperen ofzo.

Zo, das eruit ;)

De ideale techiek voor axis is ervoor zorgen dat alies niet eens in de buurt van de muur kunnen komen. Als dat betekend dat ik alies ga roosteren op het strand dan is mijn goed recht :7

Mooie game btw.
een flamethrower op het strand is wat anders dan een flamethrower binnen waar mensen hun eigen teammembers afslachten (niet eens expres, maar ze kijken gewoon niet uit)

de F1 en F2 binden doe je overigens met
/bind f1 vote yes
/bind f2 vote no

• Artcore
  • Niet online
Zorgen dat je zelf kunt voten schiet je niet veel mee op, want 90% van de spelers weet niet hoe het moet. Kun jij wel in je eentje voten, maarja... :)

Verwijderd

iemand trouwens de aktie "/mp_weapon 7" in de console gebruikt?
ik vind er niets aan, maar goed.

team kills is bad, maar het komt nou eenmaal voor, je kan je er aan ergeren, maar daar schiet je toch niets mee op.

• Sponz
  • Niet online

Sponz

Op dinsdag 23 oktober 2001 16:56 schreef Nosfer@tu het volgende:
team kills is bad, maar het komt nou eenmaal voor, je kan je er aan ergeren, maar daar schiet je toch niets mee op.
Zo'n landverrader afknallen kost je zwaar punten. Echter een potje waarbij het niet kan is ook weer een beetje saai.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ja als FF uit staat dan loopt iedereen met airstrikes te smijten omdat het toch niets uitmaakt. Maar als je net in een airstrike van een teammember loopt wordt je de lucht in geslingerd en val je vervolgens tepletter, waardoor er van jou 1 punt af gaat en niets van je teammember

Verwijderd

het gaat nu denk ik niet meer om tactieken.

• Acolyte57

Acolyte57

Op dinsdag 23 oktober 2001 13:53 schreef Nosfer@tu het volgende:
die zijn idd irritant, maar ff wat anders iedereen hier ook altijd met ze gezeik over n00bs, komop man,tis een spelletje...ga een eigen clan beginnen en ga een private server starten als je daar vanaf wil zijn!
En? Bij elk spel heb je n00bs en bij elk spel zijn die n00bs dom. Ik heb dus elk recht om te zeiken over n00bs die mij in m'n rug teamkillen met een flamethrower want dat gebeurt ook veelvuldig.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10 08:46

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ff een vraagje.. hoe selecteer je met een soldier wapen 5 en 6??

net met RTCW begonnen dus wel handig om te weten..

Computer Specs

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Precies zo, zoals JIJ je controls hebt ingesteld. Maar ik speel nooit als soldier, hebben die wel wapen 5 en 6 d8 het niet.

1 mes
2 pistool
3 Main weapon
4 grenade ?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Deze site gevonden met wat "tactieken":

http://www.wolfensteinx.com/ramboguide1.shtml

- Starting as Axis -

Winning the map relies on a good "D", so in a 8 player match the line up for the Axis line up should be looking like this. 3 Lieutenants 3 Medics 2 soldiers NO engineers.

2 lieutenants stay near the wall throwing air strikes and grenades backed up the 2 Medics! Until the wall is broken then those four should go defend the Top Secret documents in the war room.

Now the 2 soliders each one should take a high spot on the top floors and camp one equiped with the sniper rifle and the other one with the Panzerfaust! shooting down of the beach or preventing any Allies from approaching the walls to bomb it!

The other Lieutenant should be also on the top floor giving ammo for the the soldiers, and from time to time shoot down any oppositions using his binocular to call artilery attacks, while the medic heals/revives the 2 Soldiers and the Lieutenant!

No use in using those mounted mg42 because you will be sh0t down by a Grenade or Panzerfaust from the allies approaching the walls!

- Now playing as Allies. -

Offense is the word to use here , intelligent tactics should be used because first the Axis got nothing to loose they can camp and wait until the time ends to win the map, the Allies have the time as their primary ennemy , they should attack fast and furiously :)

Anyways the 8 chosen Allies should be looking like this! As we know the first round of soldiers will be gunned down fast thats why I have 2 line up that should be as followed:

1st Round:

4 Soldiers, 2 Medics, 1 Engineer and 1 Lieutenant.

3 out of 4 Soldiers should be equiped with Panzerfaust and rocket the bunkers or any snipers they can see , while the Lieutenant using his binoculars run down an Artilery attack to give cover and time for the engineer, one soldier and medics get near the walls.

The Lieutenant after giving his command for an artilery strike should run with the others to advance to the walls. The Engineer should bomb as fast as he can the door while protected by the Lieutenant and kept alive by the Medics the other Soldier who is equiped with a flame thrower flaming the bunker to defend the Engineer.

Once that door is bombed he(Engineer) should go bomb the broken wall to breach it always followed by his teammates healing him and covering his ass. Once the wall is broken there won't be much use of the Engineer.

After the wall and the door is broken the 2nd round for the rest of the game should be looking like this!

3 Lieutnants, 4 Medics and 1 Soldier which will be equiped with a flamethrower. They should split into 2 groups dividing the medics equaly 2 per team and should attack the war room each team from a location , first giving the Axies some panic and distraction and second try to steal the Top secret documents as fast as you can , exiting the room with the nearest door or exit! Also have 1 or 2 soldiers in front of the carrier of the documents while backed up by a Medic to heal him in any case till you reach the radio room and win the map.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10 08:46

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op donderdag 25 oktober 2001 15:45 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ff een vraagje.. hoe selecteer je met een soldier wapen 5 en 6??

net met RTCW begonnen dus wel handig om te weten..
ja ik bedoelde hoe je wapen 5 en 6 assignt.. maar dat kan dus niet.. snik snik :'(

nah jah dan kies ik maar de flamethrower >:)

Computer Specs

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
Deze site gevonden met wat "tactieken":

http://www.wolfensteinx.com/ramboguide1.shtml

- Starting as Axis -

Winning the map relies on a good "D", so in a 8 player match the line up for the Axis line up should be looking like this. 3 Lieutenants 3 Medics 2 soldiers NO engineers.
NO engineers :? Als je met 3 man online aan het spelen bent (Battlecom) dan is als Axis
1) Flamer voor de verwarring
2) Luitenant voor de airstrikes
3) ENGINEER voor de toch geplante bommen te defusen
Vaak is in het begin als Axis toch de rest van het team toch druk bezig om de allies te vertragen dus dat kleine beetje helpt echt wel om ze een aardige tijd tegen te houden, tot +- 5:30..

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 18:49 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

En? Bij elk spel heb je n00bs en bij elk spel zijn die n00bs dom. Ik heb dus elk recht om te zeiken over n00bs die mij in m'n rug teamkillen met een flamethrower want dat gebeurt ook veelvuldig.
en dus heb je mijn punt begrepen.....knap hoor...

Zoals ik al zei, ga dan een eigen clan beginnen met "proffesionele" spelers, dan heb je ook geen n00bs in je team.

• Acolyte57

Acolyte57

Op vrijdag 26 oktober 2001 09:37 schreef Nosfer@tu het volgende:
en dus heb je mijn punt begrepen.....knap hoor...
Zoals ik al zei, ga dan een eigen clan beginnen met "proffesionele" spelers, dan heb je ook geen n00bs in je team.
En jij snapt mijn punt niet, niet zo knap dus.

Waarom zou ik in godsnaam een eigen clan willen beginnen? Ik heb heus wel lol in het spel, die n00bs maken me ook geen flikker uit, maar als ik zin heb om over ze te zeiken (met alle recht daartoe, aangezien ze ook gewoon n00bs zijn) dan doe ik dat hier met vrij veel plezier.

• RedTop
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:22 schreef Acolyte57 het volgende:
aangezien ze ook gewoon n00bs zijn) dan doe ik dat hier met vrij veel plezier.
Wat is dit nu weer...??? :(

Het feit dat ze n00bs zijn doet er geen flikker toe... dat ben jij ook geweest. :(

Kijk, eigenwijze n00bs die niet naar je advies luisteren, dat is wat anders, dat is cannonfodder >:)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op vrijdag 26 oktober 2001 18:22 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

En jij snapt mijn punt niet, niet zo knap dus.

Waarom zou ik in godsnaam een eigen clan willen beginnen? Ik heb heus wel lol in het spel, die n00bs maken me ook geen flikker uit, maar als ik zin heb om over ze te zeiken (met alle recht daartoe, aangezien ze ook gewoon n00bs zijn) dan doe ik dat hier met vrij veel plezier.
kijk ik begrijp je punt wel maar je brengt het wat verkeerd. Jij hebt helemaal geen recht om over n00bs te zeiken omdat ze n00b zijn. Echter wel omdat ze zo ongelooflijk irritant doen door niet op te letten waar ze schieten en teammembers te killen, en dan zeik ik met hartelust met je mee, maar daar zit toch wel een essentieel verschil :)

En Nosferatu, ik zit in een RTCW clan, maar er is nix leukers dan effe lekker te fraggen op een public server, en als daar n00bs tussen zitten: so be it, maar laat me er dan ook gewoon over zeiken en begin niet over ons te zeiken dat we niet moeten zeiken. Dank u.

• Acolyte57

Acolyte57

Op zaterdag 27 oktober 2001 00:41 schreef OiSyN het volgende:
kijk ik begrijp je punt wel maar je brengt het wat verkeerd. Jij hebt helemaal geen recht om over n00bs te zeiken omdat ze n00b zijn. Echter wel omdat ze zo ongelooflijk irritant doen door niet op te letten waar ze schieten en teammembers te killen, en dan zeik ik met hartelust met je mee, maar daar zit toch wel een essentieel verschil :)
Mjah, dat bedoel ik idd, maar ik zie het een en het ander niet precies als een verschil. Zodra ze me niet meer in m'n rug schieten en ook maar een beetje proberen bij te dragen aan het spel zijn ze voor mij geen n00b meer. Dus iedereen die dat nog wel doet is wel n00b EN een teamkiller en daarom de beste target voor kogels en gezeik >:)
(Hoera voor semantiek)

Pagina: 1