bellen via internet

Pagina: 1
Acties:

• msiewers
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 08:53
Hallo,

Mijn vriendin gaat binnenkort naar italie. Om telefoonkosten te besparen willen we graag via internet gaan bellen. (allebei online dus)

Ik heb een paar vraagjes:

Welk programma werkt hiervoor het beste?

Nog speciale eisen aan een geluidskaart? (heb een sb128 PCI, zij heeft net een nieuwe dell dimension 4100 laptop besteld)

Welke koptelefoon/microfoon is hiervoor het beste (prijs+kwaliteit)

Alvast bedankt,
Mark Siewers

Verwijderd

Als je allebei een microfoon hebt kun je een programma gebruiken als battlecom of roger wilco of gewoon via icq of msn kan je ook met elkaar praten.

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Dat kan via msn en icq ja. Maar je moet wel een account via bv. net2phone hebben waar je aardig voor betaald, en je betaalt ook nog per minuut voor het gebruik van net2phone... niet zo goedkoop dus..

• msiewers
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 08:53
nettophone...is dit dan niet voor bellen van internet naar een telefoon?

van internet naar internet bellen, kan dat niet gratis dan?

Mark

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:44
Op zondag 21 oktober 2001 12:06 schreef msiewers het volgende:
nettophone...is dit dan niet voor bellen van internet naar een telefoon?

van internet naar internet bellen, kan dat niet gratis dan?

Mark
ja, is wel gratis :)

via msn of icq = gratis

je moet pas betalen als je van internet naar een VASTE telefoon gaat bellen.

Als je beiden windows draait, kan je ook gewoon netmeeting gebruiken :)

Zorg overgins wel dat je een beetje een fatsoenlijke verbinding hebt...op 33k6 wil het niet echt :P

enne, gebruik ALTIJD een hoodtelefoon, aan beide kanten, anders krijg je EEEECCHHHHOOOOOOO :P
Het merk maakt niet zoveel uit, elke koptelefoon/mic zal beter zijn dan de verbinding, duss :P

enne, veel plezier in Italie ! :)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er zijn ook wel gratis aanbieders waar je van computer naar telefoon kunt bellen, kijk eens op www.ritstele.com of www.hottelephone.com (laatste weet ik niet zeker)

De kwaliteit van msn is btw best aardig, met een beetje verbinding vergelijkbaar met mobiele telefoon.

Verwijderd

Gewoon MSN met een headset doe ik al een hele tijd met iemand uit Amerika. Werkt perfect! :)
Pagina: 1