Toon posts:

Mobieltje kopen, welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuw mobieltje kopen, maar weet niet welk mobieltje nou echt goed is en natuurlijk stijl heeft. Wat is trouwens beter prepaid of abbonement, ik bel af en toe en sms ook af en toe (zo'n af en toe igge beller ;)

Het mobieltje moet natuurlijk niet 10000 gulden kosten he

Verwijderd

af en toe bellen = prepaid

meer dan 50 minuten bellen, 25 sms'jes: abonnement is dan goedkoper

en wat stijlvol is moet je zelf maar bekijken. De een vindt klein mooi, de ander is bang het te verliezen, en de ander wil graag een groot en duidelijk scherm of zelfs een Nokia Communicator.

GSMs doen niet onder voor elkaar, of je moet echt waar hechten aan meer ringtones, plaatjes en andere zut

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Op zaterdag 20 oktober 2001 15:23 schreef R.T.B het volgende:
Ik ga een nieuw mobieltje kopen, maar weet niet welk mobieltje nou echt goed is en natuurlijk stijl heeft. Wat is trouwens beter prepaid of abbonement, ik bel af en toe en sms ook af en toe (zo'n af en toe igge beller ;)

ericsson T39 = perfect...i.c.m. libertel 120... :D

Imperfectionist.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:20

miekol

erm

S40, ME45 of 8250/8310 :p

Verwijderd

Heb zelf erg slechte ervaring met Siemens en Nokia en ben uitermate tevreden over de Motorola V series. Maar smaken en voorkeuren verschillen he.

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 15:23 schreef R.T.B het volgende:

Het hangt echt totaal van je smaak af, ik heb al een jaar mijn nokia 8210 en blijf hem mooi vinden ;P

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik heb net de t29 gekocht kicke foontje

7110 is ook vetttt

Audi A8 W12 6.0

• miekol
  • Laatst online: 09:20

miekol

erm

heb zelf een siemens en nooit problemen gehad. Denk dat ik een S40 of ME45 ga aanschaffen zo een 8310 is wel een beetje gewoontjes vind ik :P

Verwijderd

een mobieltje is tegenwoordig echt geen gadget meer hoor :)

moved GT >> IT

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Voor F350,-- heb je bij Ben een siemens C45, mooie phone. Veel functies, klein licht. Echt een aanrader en nog betaalbaar ook. Zou geen Nokia kiezen is slechte kwaliteit (boute software). Ook Philips kan interessant zijn. Erg goedkoop, veel functies en een goede batterij. Het minpunt is dat niemand ze wil.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die C45 is inderdaad wel zwaar oké! :)

3310 bevalt mij ook erg goed momenteel, alleen ja... iedereen heeft um :P

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Ik ben zelf anti-nokia en heel blij met mijn T28s

telefoon is op et moment niet zo duur meer, omdat er 2 nieuwe telefoons zijn, de T29s en de T39m

Hoe et met die laatste 2 zit weet ik niet, maar et display van de T28 vind ik zeer fijn, vergelijk et maar in het verschil tussen de schermen van de originele Game boy en die van de Gameboy pocket, laatste is gewoon vele malen duidelijker...

Ook de verlichting van et display is goed, backlit, dus niet met een paar brakke leds of zo...

Nadeel van foon is dat ie traag is, maar als je voor een nieuwere gaat zal dat wel weer opgelost zijn...

Verder ben ik ook zeer te spreken over Siemens, wat gewoon fijne toestellen zijn...

Verwijderd

Gewoon een Nokia 8210 kopen met een Telfort Clarity 360 abo. 2 jr. dan kost ie fl.124,- :P

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 19:51 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
telefoon is op et moment niet zo duur meer, omdat er 2 nieuwe telefoons zijn, de T29s en de T39m

Ook de verlichting van et display is goed, backlit, dus niet met een paar brakke leds of zo...
M'n broer heeft een T29s, en ik vind die verlichting echt :9~ Heeel gelijkmatig verlicht en mooie groene kleur :)

Maar verder moet je maar eens nagaan wat voor eisen je aan je gsm stelt.

- Afmetingen/gewicht
- Spelletjes?
- Organiser?
- Frontjes?
- Stijlvol (nokia 8850) of speels? (8310 :P)

En op basis daarvan moet je selectie maken, en dan kijken of je prepaid of abo wilt. Ik heb ruim een jaar abo, en het bevalt super t.o.v. mijn prepaid-jaren daarvoor. Scheelt echt een hoop geld

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 12:07

Boesjke

Excellent!!

De ME45 is wel cool maar wel redelijk duur (F500,- ofzow met geen overdreven abo)
Maar ik ga hem kopen iig ;)

Neen

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ericsson t20s >:)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:04 schreef tjetta het volgende:

[..]

M'n broer heeft een T29s, en ik vind die verlichting echt :9~ Heeel gelijkmatig verlicht en mooie groene kleur :)
Mooi, dat betekent dat ik met een gerust hart een T29 of T39 kan kopen als me huidige abbo is afgelopen :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook een T29 (daarvoor 3210), bevalt echt goed :) Leuk toestelletje voor schappelijke prijs.

[edit]
Hmm.. vergeet dat ook, ik ben die broer ;) (niet gezien wie het postte)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[u]Conclusies:[/u]
• Je koopt de telefoon die je leuk vindt en het beste bij je past, ga niet uit van het gadget gehalte!
• Je abonnement kan verschillen je moet eentje nemen die het beste bij je belgedrag past, hierover kan je je laten adviseren door de betere telecom winkel
Een telefoon blijft toch echt een dingetje waarover je zelf moet beslissen, alleen dan heb je het meeste plezier van zo'n ding

* P.B. vraagt om deze vraag in de Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/faqey.gif op te nemen omdat deze vraag al zo vaak is gesteld. Hij vraagt ook om een heeel dik Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/smiles/slotje.gif

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Once in a while vind ik zo'n thread best interessant eigenlijk, dus waarom niet? In de FAQ staat al het één en ander, maar ik kan me best voorstellen dat we af en toe es lekker slap willen ouwehoeren over GSM's :)

Neems overigens geen Panasonic GD92/93 want die zijn gammel en de beelschermen vallen af en toe uit (heb er zelf één, en veel vrienden hebben er ook last van).

DIT IS MIJN WEBSITE

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
ik heb een T29s, zeer tevreden mee

Verwijderd

s45

Verwijderd

v66?

Verwijderd

siemens s45 en c45 zijn idd wel zwaar meesterlijk :9~, maar voorlopig zit ik nog even vast aan me c35 ( wat trouwens ook een hele goeie foon is voor zo'n "oud" model).

Verwijderd

Wat is er mis met een Nokia 3310? Zijn prima telefoons. Heb laatst zelf eentje gekocht voor 299 piek met dutchtone prepay.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Ik heb een m35i van siemens (van de postbank jah... :) ) en daar ben ik erg tevreden over. Dat telefoontje zal nu wel niet zoveel meer kosten.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

samsung a300, hoorde er eerst altijd veel negatieve dingen over, maar ikke heb er erg veel schik mee. Heb geen idee wat ie tegenwoordig kost. (had heb voor prijsstijgingen)

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie misschien een paar goede sites, waar je de mobieltjes goed kan bekijken. (b.v.dat je hem in 3d kan bewegen ofzo)

Trouwens, ik zou een phone willen met :

- Klein en stijlvol
- spellen (GTA 3, Tony Hawk Pro Skater 3, Unreal 2,
Yuris revenge, etc. >:):P>:):P>:):P
- Niet te duur (tussen de 0 en 400 piek.)

Verwijderd

Ik ga een nieuw mobieltje kopen, maar weet niet welk mobieltje nou echt goed is en natuurlijk stijl heeft. Wat is trouwens beter prepaid of abbonement, ik bel af en toe en sms ook af en toe (zo'n af en toe igge beller
De siemens SL45 DUH! Das wel een lekker foontje :)

Verwijderd

Hallo,

je moet eerst nagaan wat je zelf van een telefoon verwacht.

Hierbij kun je letten op:

- Menu structuur (overzichtelijkheid van Menu)
- Datacommunicatie
- WAP of niet
- Koelkast of niet
- Veranderen van Frontjes

Als je een simple menu wil dan zou ik voor de Nokia gaan. Nokia heeft een simpel en overzichtelijk menu en je kunt zo vaak je wilt de look van het toestel veranderen door middel van het veranderen van het frontje.

Ericssons daarentegen hebben een complexer menu, dus minder overzichtelijk.

Ik raad je aan om es rond te kijken op de sites van de fabrikanten. Daar kun je veel lezen over de telefoons zelf.

vr gr

Gerbrand Hut
GSMHut.nl
www.gsmhut.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet vandaag kiezen tussen de:
Nokia 3310
Siemens m35i
siemens c35i
erriccson T20e

Zegg ff snel welke de beste is, dus geen bullshit zeggen gewoon ff welke goed is v.b.":

"
De siemens m35I is de beste"

en dan klaar, niet meer, ik heb haast dus mensen kom op met die reacties

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 21:58

SpeedyG

Say Cheese !!

>:) off topic >:)

Gebruik al 3 jaar!! een Nokia 8110i. Deze bevalt nog steeds prima. Alleen is helaas de batterij naar zŽn grootje. Heb momenteel een standby van 36 uur en een spreektijd van 5 minuten :(. Heb net via via een nieuw toestel besteld. Weer een Nokia of course. Is een model dat nog niet leverbaar is in NL of omgeving. Hou namelijk niet van het lopende band werk zeg maar.

Het toestel wat ik nu besteld heb is de Nokia 8250:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia-asia.com/nokia_apac/asia_pacific/images/8250_phone_top.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia-asia.com/nokia_apac/asia_pacific/images/8250_phone_bot.jpg
Zie voor verdere info: http://www.nokia-asia.com/nokia_apac/asia_pacific/8250_main

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• vinnie1908
  • Laatst online: 11:24

vinnie1908

Appel != peer

Op maandag 22 oktober 2001 12:33 schreef R.T.B het volgende:
Ik moet vandaag kiezen tussen de:
Nokia 3310
Siemens m35i
siemens c35i
erriccson T20e
Tsja je bent Nokia fan of je bent het niet :7

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

m35 of c35 geen nokia

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

btw: die 8310 is dat wat?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
De m35i, simpel. En ik heb ze allemaal gehad of ken ze goed.

3310: Gammel toestel, wel lekkere vorm en goed menu. Is uit mijn handen gevallen --> display kapot. Kraakt. Heel NL heeft hem BAD

T20: lekker stevig, antenne :( en dik :( REDELIJK

C35i. Zelfde als m35i, maar gammeler en met antenne GOED

M35i, lekker toestelletje voor niet teveel geld, geen antenne en lekker sterk. Je kan het menu zo instellen dat het bijna een nokia is. AANRADER

Maar als je het niet erg vindt om een BEN prepay te hebben en hem niet te kunnen unlocken, moet je de C45 uitproberen. Kost maar 350 piek en werkt erg lekker

Havana, wat is er mis met een GD93, ik vind hem fijn! (ook leuk, voor 300 piek icm BEN prepay)

Verwijderd

k heb vanmiddag met c45 in m'n handen gestaan en t is idd wel een heel lekker foontje.
Maar zelf zit ik te twijfelen tussen de c45 en s45. Vooral omdat de s45 harde toetsen heeft en er net iets strakker uit ziet. Maar of k daar 200 piek extra voor over heb het ik nog niet besloten :)

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 13:57 schreef SilverBolt het volgende:
m35 of c35 geen nokia
helemaal mee eens.. wat ik ook al in t andere topic zei.. wil je geen antenne en wat stevigere phone ga dan voor de m35 wil je m kunnen modden neem dan de c35 :+

Verwijderd

Is de S45 ook al prepay? zoja, voor hoeveel? C45 voor 350,- is wel voordelig..

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik ken veel mensen met een Panasonic GD9x serie en die en de klachten zijn

- beelschermen die bokken of uitvallen
- telefoons die helemaal uitvallen
- gammel, kraakjes in batterij

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 10:25 schreef michielw het volgende:
Is de S45 ook al prepay? zoja, voor hoeveel? C45 voor 350,- is wel voordelig..
voor zover ik weet is hij prepay nog niet te krijgen dus nog ff w88 :+ ;)
Pagina: 1