internet netwerk :)

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
ik heb een vpn netwerkje opgezet dmv bij win2k inkomende verbindingen in te stellen. nu heeft een vriend van mij ook hetzelfde gedaan en wij wouden dus bij elkaar inbellen, dus eerst hij bij mij inbellen en daarna ik bij hem. Zou dat gaan??? want wij willen een netwerkje tussen ons leggen.
Wij gebruiken allbei win2k pro

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Probeer het :?

Kan zijn dat ik nu iets doms zeg, maar als je geen ISDN hebt kan je niet bellen en gebeld worden (© KPN) dus zou je plan niet werken ;)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Dacht dat binnenkomende VPN alleen op win2k server kon, en niet op pro...... 1 van jullie zal dus de server moeten gaan draaien waar t andere knaapje op inlogt. je zorgt gewoon dat je allebei een internetverbinding hebt, en vervolgens gaat degene met win2k pro een vpn-verbinding opzetten naar t knaapje met de server, door bij t maken van zn verbinding het ip van de server op te geven. Als het goed is kan hij dan ook zn username en wachtwoord daar opgeven en hebben jullie een netwerkverbinding via internet (Virtual Private Network) opgezet door middel van Tunneling.....suc6 ermee (t is niet zo heel moeilijk, gewoon effe wat aankloten en t werkt..... Heb zelf met wat andere vrienden ook zoiets lopen. 1 van ons heeft win2k AS staan, en wij loggen daarop in, en krijgen zo toegang tot de netwerkschijven, dus loginscriptjes enzo gemaakt....best geinig en werkt nog goed ook...t is alleen wat trager dan een echt LAN, maar best te doen hoor)

iRacing Profiel