[CCTV Camera's] Panasonic aansluiten op TV

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-03 15:25
Hi,

Ik ben in het bezit van een CCTV observatie-camera Panasonic WV-BP100. Ik wil deze gebruiken om te kijken wie er voor mijn deur staat. De gebruiksaanwijzing is te vinden op: http://www.pasc.panasonic.com/OperatingManuals/WVBP100.PDF

De video uitgang is 1Vp-p 75 ohm. (Gewoon computer coax met een afsluitweerstand) Hoe kan ik deze camera aansluiten op een reguliere TV op een bepaald kanaal? Als er dan aangebeld wordt kan ik ff een kanaal opzoeken en direct zien wie er staat.

Ik heb het al geprobeerd met normale tv-coax maar dit werkt niet. Ik heb ook al de pc-coax direct aangesloten op de TV. Dit werkt een beetje. Heel brak beeld iig. Maar ik wil graag de beelden over de normale coax van de tv sturen. Lijkt mer wel het handigst ;)

Tnx,

Bart

Kamer huren

• BKJ
Eerste en tevens laatste KICK! :)

Kamer huren

• BKJ
ok ok....sorry...voor de kick

Is er dan niemand die iets weet? Ik ben ook al blij als iemand zegt DAT ie het niet weet...

Geen slotje toch?? :)

tnx,

Bart

Kamer huren

Verwijderd

die moet je gewoon op je scart aansluiting aansluiten

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
En nogmaals en KICK in de goede richting ;) :

ER komt een video signaal uit je camera rollen dus dat is iets anders als je COAX.
Je moet hem dus gewoon op je video-in of met de scart (ff een verloop stekkertje halen)aansluiten en dan gaat ie wel werken.

Wil je hem op een bepaald kanaal hebben dan moet je een doosje bij je lokale electro-boer halen die hem op een bepaald kanaal in je COAX-signalen zet. Zoiets zit ook in bv je videorecorder.

succes

Senile! Senile Oekaki

• BKJ
TNX!

(zie je wel dat 2x kicken zin heeft ;) )
Excuses moi voor de overlast....

Bart

Kamer huren

Pagina: 1