nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
ff off-topic
En hiervoor moet je een nieuw topic openen? IMHO kan dat best nog in dat ouwe topic hoor....
En hiervoor moet je een nieuw topic openen? IMHO kan dat best nog in dat ouwe topic hoor....
de betaler vervuilt
Deels mee eens, maar 't oude topic heeft dan een verkeerde titel en trekt daarom (misschien) minder bezoekers.

Zoiets? Geheugen zit er ze scheef op als't maar kan
Kijk eens op de Supermicro site zou ik zeggen (zijn ook nog dual-cpu varianten) Alleen wordt een extra PCI kaart (de IDE RAID controller) een probleempje, maar er bestaan dacht ik ook van die PCI slot adapters zodat je de kaart er onder een hoek van 90o in kan prikken.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Maakt me niet eens uit, AMD of Intel, Dual of Singel, alle ideeën zijn welkomOp zaterdag 20 oktober 2001 16:21 schreef BrZ het volgende:
geef eerst es wat meer info
Wat voor CPU? single of dual? enz..
Dit lijkt er op inderdaad, en die PCI hoek converters (of hoe ze ook wil noemen) bestaan inderdaad. Maar dan kan ik dus slechts 1 pci slot gebruiken, dat word dan of de Raid contoller of de netwerkkaart, en aangezien een server zonder netwerkkaart weinig kan heb ik helaas nog geen raid, of heeft deze toevallig onboard LAN of Raid?Op zaterdag 20 oktober 2001 18:14 schreef abbadon het volgende:
[afbeelding]
Zoiets? Geheugen zit er ze scheef op als't maar kan
Kijk eens op de Supermicro site zou ik zeggen (zijn ook nog dual-cpu varianten) Alleen wordt een extra PCI kaart (de IDE RAID controller) een probleempje, maar er bestaan dacht ik ook van die PCI slot adapters zodat je de kaart er onder een hoek van 90o in kan prikken.
Mja, dan kan je echt het beste ff kijken op de Supermicro (zoals abbadon al zei) of de Tyan site, die 2 maken van die mobo's..
Alleen heeft die Supermicro geen onboard video, moet ook natuurlijk.
deze heeft 2 onboard NICsOp zaterdag 20 oktober 2001 18:55 schreef Amphora het volgende:
[..]
Dit lijkt er op inderdaad, en die PCI hoek converters (of hoe ze ook wil noemen) bestaan inderdaad. Maar dan kan ik dus slechts 1 pci slot gebruiken, dat word dan of de Raid contoller of de netwerkkaart, en aangezien een server zonder netwerkkaart weinig kan heb ik helaas nog geen raid, of heeft deze toevallig onboard LAN of Raid?
Helaas staat ie niet in de pricewatch.
Weet iemand toevallig waar ze deze hebben?
Weet iemand toevallig waar ze deze hebben?
Pagina: 1