Toon posts:

MySQL en freesco...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende bestand nodig om MySQL onder Freesco server aan de gang te krijgen... :

libstdc++.so.9

Wie kan mij hier aan helpen?

Thx,

M.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Verwijderd

Topicstarter
euh..jawel...

op de sites die ik bezocht heb, zijn de links naar mysql allemaal gebroken...story of my life |:(

misschien dat iemand een werkend exemplaar heeft en mij het bestand wil toezenden...daar hoopte ik op..

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 17:52

No13

/me was here

Daar heb ik inderdaad ook last van, iemand?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:04

jep

Als je toch met MySQL e.d gaat beginnen, waarom dan nog op freesco :? Is het dan niet makkelijker een 'normale' linux distributie te pakken? ;)

Of is dit niet echt wat je wil horen :? :P

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 17:52

No13

/me was here

dit is inderdaad niet echt wat ik wil horen :)

ik heb mandrake en debian al eens geprobeert maar freesco is gewoon makkelijk als router, debian komt strax weer op me eigen pc maar router blijft nog freesco, sinds er apache, php en samba op draait (en eigenlijk ook mysql) is dit voldoende voor mij....helaas mist mysql dus een file die ik nog nergens anders vandaan heb kunnen halen

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24
Ik heb de benodigde lib files (ja het zijn er meerdere die je nodig hebt) van mijn linux (Suse 7.2) bakje af kunnen halen. Ik heb ze in /lib gezet, maar nu krijg ik
code:
1
 Memory fault

Wie die lib files wil hebben kan ze vinden op
http://ews99.d2g.com/lib
Tip die ik wil geven:
code:
1
2
3
kopieer je /lib directory naar /mnt/router/packages/lib toe.
Symlink daarna /mnt/router/packages/lib naar /lib
maaruh, let op met rebooten he! Kweet niet of dat wel goed gaat, ivm die ramdrive. Daarvoor zou je iets kunnen toevoegen in /rc

Suc6

Hier had uw advertentie kunnen staan!

Pagina: 1