Toon posts:

een .cc naam kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

*zie topic title*
Waar zou ik dit doen? genoeg bedrijven maar ze zijn of: vaag, of: duur (100USD voor een domein vind ik duur).
Dus, vraagje: waar koop ik een .cc domein dat niet al te duur is (niet meer dan 20/25USD) en wat ik kan kopelen aan mijn eigen host. Dus geen; "neem nu (crap) hosting met ons en je krijgt er een gratis domeintje bij".

Nog iets: ik heb namezero gechecked en zij verkopen ze voor 15USD, maar ik vertrouw namezero niet echt. Allemaal van die vieze policy vallen enzo |:(

Alvast bedankt, Bram.

ps. ja ik weet het, het topic past niet echt in dit forum maar jah, waar moet ie dan :?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik weet niet precies waar ie thuishoort, maar ik denk dat domeinen onder Internet & Telefonie horen. Ik move em :)

Verwijderd

Topicstarter
mag ook :9

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Wij registreren bijna alle domains bij dotster.com. Die zijn vrij goedkoop en geen rare fratsen. Maar .cc domain is daar alsnog $60 voor een jaar.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
/me kicks the dead topic

Verwijderd

Ik heb mijn domeinnaam bij namezero... Nooit problemen met namezero gehad. Ze sturen wel vaak emails als je een domeinnaam opzegt.... errûg vervelend...

Verwijderd

Topicstarter
okey, je kan dus het DNS file veranderen neem ik aan? of is het zo'n url hiding idee? met frame enzo....

edit: wat ik bij jou zie is dat je een frame hebt en dat de rest ergens anders staat, niet http://www.juansi.com/weetikveelwat. Kan dat wel?

Verwijderd

Ja, ik heb 'm gratis gehost (dus geen extra opties).
Een domeinnaam kopen en 'm hosten hebben niets met elkaar te maken. Je koopt 'm eerste en zoekt daarna een plek om 'm neer te zetten. Wil je www.blabla.com/weetikveel dan kom je bij betaald hosten (www.onedollarhosting.com is een van de goedkoopsten, maar erg traag).

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 22:59

Mist

Een gevaar op de weg

Bij IANA geven ze http://www.nic.cc/ als officiële instantie, maar op het eerste oog hebben ze het overgedragen/verkocht aan een commerciëel bedrijf.
Maar wellicht is het een aternatief voor je.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Waarom koop je 'm niet via namezero ?
Heb ik ook gedaan, eenmaal gekocht en je krijgt zo goed als geen spam meer.
Mijn eigen site komt bij namezero vandaan, maar ik heb ook nog eens de DNS laten wijzigen (check het huisje maar, en doe daarna maar 'ns een whois).

Braaikamer - Smoke&BBQ

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Heb zelf een keertje een .com bij namezero gekocht, maar dat vond ik niet echt een suc6. Zit nu bij namedemo, en die werken wel goed. Bij vragen aan namedemo een mailtje sturen en binnen een paar uur heb je antwoord....ideaal

iRacing Profiel

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:20 schreef Koffie het volgende:
Waarom koop je 'm niet via namezero ?
Heb ik ook gedaan, eenmaal gekocht en je krijgt zo goed als geen spam meer.
Mijn eigen site komt bij namezero vandaan, maar ik heb ook nog eens de DNS laten wijzigen (check het huisje maar, en doe daarna maar 'ns een whois).
Michiel Oostindie???????? (TU/e?)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
nee, richard. Whois lookup ;)

Bedankt voor de antwoorden allemaal. Ik denk dat ik namzero neem. :Y)

edit: hey koffie, leuke naam *D /me is een addict aan zwarte koffie
Khad eerst deze sig: I drink my coffee #000000 ;)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21
Op woensdag 24 oktober 2001 21:21 schreef Atar het volgende:
nee, richard. Whois lookup ;)

Bedankt voor de antwoorden allemaal. Ik denk dat ik namzero neem. :Y)

edit: hey koffie, leuke naam *D /me is een addict aan zwarte koffie
Khad eerst deze sig: I drink my coffee #000000 ;)
Namezero??? Dat is echt het laatste wat ik zou doen.

Neem gewoon een betrouwbaar bedrijf en betaal een paar dollar extra. Ze sturen enorm veel spam, heel veel storingen, en ik heb ook gehoord dat ze je domain met andere extensies voor je neus wegclaimen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Valt wel mee .. ze willen juist dat je de domeinen met een andere extensie bij hun koopt.
En dan nog, het enige wat ik nu nog met namezero te maken heb , is het feit dat ik mijn jaarlijkse abbo voor een domein aan hun betaal.

Naemzero is voor mij alleen nog de register, ik host hem zelf hoor.

* Koffie is idd wel een beerte trots op z'n nick :+

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1