Ik heb net heel fijn yuri's revenge geinstalleerd. Alleen als ik het pel wil spelen hoor ik wel de geluiden maar krijg geen beeld. Na een reboot kreeg ik wel beeld maar nadat ik level 1 had uitgespeeld krijg ik een witbeeld en moest de taakbeindigen en nu krijg ik weer alleen het geluid. Direct X 8.0 is geinstalleerd. service pack2 ook. Kan iemand mij verder helpen
Verwijderd
Het is trouwens revenge i.p.v. revange.
anyway heb je het spel wel origineel of heb je een rip?
anyway heb je het spel wel origineel of heb je een rip?
Verwijderd
Heb je ook de laatste patch van westwood?
En de nieuwste videokaart drivers?
Ik krijg het idee dat het waarschijnlijk een software/driver probleem is van de videokaart.
En de nieuwste videokaart drivers?
Ik krijg het idee dat het waarschijnlijk een software/driver probleem is van de videokaart.
Er bestaat voor YR nog geen patch ook heb (voor mijn asus v7100) de 12.41 (win2000) versie. en volgens mij is dat de laatste versie
volgens mij heb je een andere service pack nodig !
dikzak
Ik speel hier YR op win2k zonder sp, dus dat lijkt me niet het probleemOp zaterdag 20 oktober 2001 23:57 schreef Chello200 het volgende:
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Als je ff de post boven die van jou gelezen had dan had je gezien dat het al werkte....Op zaterdag 20 oktober 2001 23:57 schreef Chello200 het volgende:
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Pagina: 1