Toon posts:

Tweakers problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd merk ik dat het steeds vaker voorkomt dat het (overigens goeie) forum platligt of dat de search niet meer werkt.
Het zou fijn zijn wanneer daar eens serieus naar gekeken word. Andere hostingprovider ofzo?
Ik kijk het nog even aan. Blijft dit zo dan ben ik weg. :'(
p.s. dit is niet als flame bedoeld.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

|:(

mzzl he :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
T.net ligt nu al geruime tijd plat :(

Verwijderd

rofl :D

Verwijderd

Blijkbaar kom je hier toch al te weinig, of je hebt stront in je ogen. :P

Verwijderd

NEEEEEE!! Niet weggaan! wat is tweakers.net nou zonder edwinx?!?? Muhhahaha mazzel he! :Y)

Verwijderd

ja, laten we naar vuurwerk gaan :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 20 oktober 2001 13:43 schreef edwinx het volgende:
De laatste tijd merk ik dat het steeds vaker voorkomt dat het (overigens goeie) forum platligt of dat de search niet meer werkt.
Serieus??
Het zou fijn zijn wanneer daar eens serieus naar gekeken word.
Tsja, je denkt toch niet dat "de crew" hier niet nog veel harder van baalt dan jij he?
Andere hostingprovider ofzo?
Dat heeft er niks mee te maken.
Ik kijk het nog even aan. Blijft dit zo dan ben ik weg. :'(
p.s. dit is niet als flame bedoeld.
Je mag vertrekken wanneer je wilt, maar jouw weggaan is in principe geen reden voor ons om het op te lossen.

Uiteraard zijn we _wel_ bezig het op te lossen, maar jouw vertrek zal dat niet versnellen/vertragen.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

doei

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• pliesie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12 10:42
maar ff sereneus hij ligt wel aardig vaak plat.
daar moet wel wat aan gebeuren.
dat sommige mensen zich daar aan irriteren kan ik me voorstellen.

Maar ik blijf komen

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

de groeten

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er een topic loopt ja... met 4 pagina's weinig informatieve c.q. onduidelijke info. Zet gewoon eens wat tekst en uitleg op de homepage. Dan hoeft er niemand naar te zoeken.
p.s. ook nu wederom een 404 error voor diezelfde homepage...

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jongen laat de search er eens op los in [LA] dan kom je genoeg threads tegen met duidelijke informatie.

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
ik zal je missen ...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 13:47 schreef ACM het volgende:
Je mag vertrekken wanneer je wilt, maar jouw weggaan is in principe geen reden voor ons om het op te lossen.
Da's een vreemde reactie. Was het niet zo dat jullie het idee hadden om geld te vragen voor jullie service? Wanneer het zover komt dien je je standpunt in deze wel te herzien...
Nogmaals, geen flame. Ik zou het gewoon erg jammer vinden wanneer zo'n goed initiatief ten onder gaat aan z'n eigen succes.
Ook nu zie ik weer veel reacties waar niemand iets aan heeft, tuurlijk word tweakers er niet minder van als ik niet meer kom (hoewel :)). Ik geef alleen aan dat er serieuze problemen zijn die nieuwe bezoekers afschrikken en die (een deel van) de vaste bezoekers afdoen met "ouwe jongens, krentenbrood" reacties. Zo groei je niet als website.

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 14:01 schreef edwinx het volgende:

[..]

Da's een vreemde reactie. Was het niet zo dat jullie het idee hadden om geld te vragen voor jullie service? Wanneer het zover komt dien je je standpunt in deze wel te herzien...
Nogmaals, geen flame. Ik zou het gewoon erg jammer vinden wanneer zo'n goed initiatief ten onder gaat aan z'n eigen succes.
Ook nu zie ik weer veel reacties waar niemand iets aan heeft, tuurlijk word tweakers er niet minder van als ik niet meer kom (hoewel :)). Ik geef alleen aan dat er serieuze problemen zijn die nieuwe bezoekers afschrikken en die (een deel van) de vaste bezoekers afdoen met "ouwe jongens, krentenbrood" reacties. Zo groei je niet als website.
Nee van die problemen wisten we al een hele tijd. Het is voor ons alleen geen reden om weg te blijven omdat het ook met die problemen leuk en interessant genoeg is om te komen.

Dat jij (als 1 van de minder bekenden) dan met zo'n opmerking komt, dat doet ons niet zoveel, omdat het niet echt iets nieuws is. Vandaar die reacties.

Bovendien weten we al dat het wachten is op de nieuwe hardware. Kees zal vannacht een software update doen (van Aphrodite geloof ik)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 20 oktober 2001 13:46 schreef Juggernaut het volgende:
ja, laten we naar vuurwerk gaan :P
Die's goed :D

Ze zien t.net al aankomen :D

Femme : "Hier ben ik met me servers, hang maar op die zooi" (:P)
Vuurwerk : "Sorry meneer Taken, maar de oude hangplek van uw servers is al weer verhuurd."
Femme : "shit!"

;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 15:52 schreef pier het volgende:

[..]

Die's goed :D

Ze zien t.net al aankomen :D

Femme : "Hier ben ik met me servers, hang maar weer op" (:P)
Vuurwerk : "Sorry meneer Taken, maar de oude hangplek van uw servers is al weer verhuurd."
Femme : "shit!"

;)
Ik heb thuis nog wel een muurtje vrij. Zet er gerust spul neer hoor :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 20 oktober 2001 15:56 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

Ik heb thuis nog wel een muurtje vrij. Zet er gerust spul neer hoor :)
Het muurtje bij het raam met doorkijk naar "De Grote Boze Buitenwereld" zeker ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 15:57 schreef pier het volgende:

[..]

Het muurtje bij het raam met doorkijk naar "De Grote Boze Buitenwereld" zeker ;)
oei. Bijna leuk.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:04 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

oei. Bijna leuk.
:+

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind em wel leuk :)

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 16:26 schreef saviour het volgende:
Ik vind em wel leuk :)
wat weet jij daar nou van :P
ben net nog buiten geweest :)

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 14:01 schreef edwinx het volgende:

[..]

Da's een vreemde reactie.
Er is hier al veel over gesproken, en er wordt met man en macht aan de problematiek gewerkt, maar meer dan dat kunnen we nou eenmaal niet doen.
Natuurlijk willen we jou en iedere andere bezoeker niet verliezen, maar door dit soort uitspraken gaat niemand harder zijn best doen, al was het alleen al omdat iedereen al zijn uiterste best doet momenteel :)
Het is inderdaad heel vervelend, maar er wordt van alles geprobeerd om het te verhelpen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Er zijn genoeg threads hierover te vinden, bovendien gaan we offtopic.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.