Toon posts:

infiniti loop in nv4_disp.dll?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Mijn computer slaat telkens op een willekeurig moment vast,ik heb dan nog een tijdje beeld en dan krijg ik een blauw scherm met de melding dat nv4_disp.dll een infiniti loop heeft gemaakt. Ik heb al nieuwe drivers (21.81 van hercules) geinstalleers. Verder heb ik de via 4in1 drivers geinstalleerd

weet iemand wat een infiniti loop inhoud en wat ik eraan kan doen?

Sys specs:
Mb: epox 8kha
proc: 1333
ram: 512 ddr
Video: Hercules 2mx

Alvast bedankt :)

Edit: Os vergeten te melden

Verwijderd

Hmmm, da's vaag. Als het goed is zou het met de nieuwe Detonators opgelost moeten zijn. Ik had het eerst met Detonator 7.76. Dan kreeg ik iets van 3 keer per week hetzelfde BSOD als jij nu hebt. Nieuwe drivers waren de oplossing bij mij. Heb je al nVidia reference drivers geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
jah, had eerst de 21.83 drivers en daar had ik het ook mee,
maar die drivers zijn toch door hercules getest op stabiliteit enzo, dus zouden ze eigenlijk nog beter moeten zijn dat de nvidia reference drivers

Verwijderd

Hercules kan natuurlijk nooit op elk denkbaar systeem de drivers testen en proberen kan natuurljk nooit kwaad :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
ik had ook iedere keer dat ie in XP vast liep met nv4_disp.dll maar ff tien minuutjes geleden wat veranderd en nu heb ik ut niet meer.
Wil je wat ik heb gedaan? nou dit: rechtermuis->properties->settings->advanced->troubleshoot en dan zet je writecombining uit en dan doet ie (als het goed is natuurlijk) het weer goed

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Het helpte niet wat je hieronder beschreef maar toch bedankt.
Met de 21.85 drivers is het nog het ergst want dan geeft ie om de 5 min die melding en kan ik weer rebooten.
heb nu de 21.83 drivers en hoop dat het nu is opgelost, hij heeft iig nog geen foutmelding gegeven :)
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:55 schreef Marc00 het volgende:
ik had ook iedere keer dat ie in XP vast liep met nv4_disp.dll maar ff tien minuutjes geleden wat veranderd en nu heb ik ut niet meer.
Wil je wat ik heb gedaan? nou dit: rechtermuis->properties->settings->advanced->troubleshoot en dan zet je writecombining uit en dan doet ie (als het goed is natuurlijk) het weer goed

• Hahn
heeft dit al bij iemand gewerkt? (bij mij wel namelijk)

Verwijderd

Topicstarter
Echt kut is dit, zelfs de 21.83 drivers doen het niet goed.
ik wordt er echt hopeloos van, zit nu gvd in 16 klueren te inetten

weet iemand noch een oplossing hiervoor?

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zaterdag 20 oktober 2001 18:12 schreef Marc00 het volgende:
heeft dit al bij iemand gewerkt? (bij mij wel namelijk)
Volgends mij werkt het bij mij ook met de 21.83 drivers

Turn it off and on again.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
probeer de 12.90 of de 12.60 drivers anders eens
die werken ook gewoon hartstikke goed onder winxp.

kan je downen op www.guru3d.com
(waarschijnlijk moet je dan de win2k versie hebben)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 08:42
heb je iets overgeklokt, want ik krijg het alleen als ik iets te ver ga met OC'en.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Topicstarter
zo ben er eindelijk achter waaraan het lag,
Het licht idd aan het feit dat hij te ver was geoc't.
Wel vreemd want ik heb em als zins het begin op 210/210 lopen, maar dat trekt ie opeens niet meer :?
Zal een proberen op 200/200, maar weet iemand waarom hij niet meer op 210/210 kan? Of gaan die dingen zo snel stuk door het oc'en?

• Hahn
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:42 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Volgends mij werkt het bij mij ook met de 21.83 drivers
ja bij mij werkt ie nu ook gewoon met 21.83

Verwijderd

Mmh, ik kreeg die problemen nadat ik er geheugen bij had gezet, wel alles op CAS3 draaien en de bus netjes op 133...

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem met mijn gf2mx400

Ik wist niet wat het was dus ben gaan formateren nadat ik elke keer een error kreeg bij het kijken van een divx en het spelen van UT.

Nu je het over oc'n hebt, ik ben bezig geweest met NVmax.
Maar d8 dat dat alleen maar sotwarematig was, nus na het formatten wel verdwenen zou zijn.

jullie hebben het over 210/210 en 200/200. waar vind je die getallen en hoe pas je deze waarden aan?

Betekend deze error nu dat de kaart een stukje verder naar de klote is gebracht, of is het te herstellen?

bvd

Verwijderd

[topic=489148]
1 topic is wel genoeg hoor :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.