Toon posts:

[Red Faction] Ik kom er niet meer uit... :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom bij een stuk met een metro bij Red Faction niet meer verder.
weet iemand wat ik nu moet doen?

Het is hier:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.steenbeek/got/rf.jpg
Ik zat net erin, en toen gingen de deuren dicht en toen kwamen er bewakers, nadat ik ze heb neegeknalt gingen ze weer open.
En nu... de metro wil niet rijden, terug gaan heeft ook geen zin.

wie weet nu hoe ik verder moet? :?

Verwijderd

he daar ben ik ook en ik kom er ook niet uit.
weet iemand het?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Bugje :? Normaal gesproken rijd je een stuk in de metro tot een volgend station, daar staan 5 bewakers en gaan die deuren van de metro open. Op zich hoef je er dan niet uit, na een tijdje rijdt ie weer door (als je wel uitstapt wacht de metro zolang dat je weer instapt). Daarna stopt ie weer ergens en daar moet je vanalles doen, op het laatst heb je 30 seconden om weer in de metro te komen. Heb je dat stuk al gehad? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 13:52 schreef sewer het volgende:
Bugje :? Normaal gesproken rijd je een stuk in de metro tot een volgend station, daar staan 5 bewakers en gaan die deuren van de metro open. Op zich hoef je er dan niet uit, na een tijdje rijdt ie weer door (als je wel uitstapt wacht de metro zolang dat je weer instapt). Daarna stopt ie weer ergens en daar moet je vanalles doen, op het laatst heb je 30 seconden om weer in de metro te komen. Heb je dat stuk al gehad? :?
o, dan zal ik nog wel in dat ding gaan staan een tijdje, want hij heeft nog niet gereden.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Er zijn twee metro's. Als je in de ene stapt hoor je via de omroepinstalatie dat ze de rebel hebben gevangen en gaan de deuren van de metro dicht en komen er bewakers.
Op een andere plek staat een metro die wel wegrijdt.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:08 schreef Renko het volgende:

[..]

o, dan zal ik nog wel in dat ding gaan staan een tijdje, want hij heeft nog niet gereden.
nee, hij gaat niet verder.
Moet je daarvoor nog wat speciaals doen dan? Op een bep. plek staan, iemand neerschieten nog die ik vergeten ben, een knop omhalen of........ :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:12 schreef MrE het volgende:
Er zijn twee metro's. Als je in de ene stapt hoor je via de omroepinstalatie dat ze de rebel hebben gevangen en gaan de deuren van de metro dicht en komen er bewakers.
Op een andere plek staat een metro die wel wegrijdt.
o, dan is die andere al weggereden zeker, want ik zie er maar 1! |:(
en ze riepen volgens mij nix over iemand om.

Verwijderd

Nee man , je moet dat perron op daar achter zit ergens een deur.Er valt daar nog genoeg te doen als je iedereen heb alfgeknald moet je een schakkelaar omzetten en krijg je een tijdsklok(je ontsteekt een bom)om in de trein te komen, dan gaat ie pas verder.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Dan moet je terug waar die gast staat met een tuurut die op je schiet, en daar een gat in de grond schieten..

Zoeits vaags was het geloof ik, of was dat niet daar?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:15 schreef Timpie2000 het volgende:
Dan moet je terug waar die gast staat met een tuurut die op je schiet, en daar een gat in de grond schieten..

Zoeits vaags was het geloof ik, of was dat niet daar?
klopt, er is iets onder de grond.
ik zal ff een knoppie zoeken dan! :)

Verwijderd

ik weet het niet zeker, want ik heb het al een tijd geleden uitgespeel, maar ik geloof dat in de metro moet gaan en een konop moet indrukken, dan zegt Hendrix iets en dan komen er geloof ik guards
Good luck :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:19 schreef R.T.B het volgende:
ik weet het niet zeker, want ik heb het al een tijd geleden uitgespeel, maar ik geloof dat in de metro moet gaan en een konop moet indrukken, dan zegt Hendrix iets en dan komen er geloof ik guards
Good luck :)
Ik ben er nu uit.
Je moet een gat in de grond dus schieten en dan daar via een ladder omhoog gaan en daar verder spelen! :)

Tnx iedereen voor de oplossing!! :D

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
bah Red Faction, had ik in 2 dagen uitgespeeld
zeker geen 100 piek waard

geeltje misschien..
Pagina: 1