Toon posts:

Win2Kpro MGUI.exe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem: Ik heb een redelijk verse install van win2k professional en alles loopt redelijk goed. Alleen de volgende twee dingen zijn erg vreemd: soms gaat mijn ram-geheugen (256mb in de pc) van 180 mb vrij helemaal naar beneden tot er maar iets van 2 a 3 mb vrij is. Process MGUI neemt dan een mega hoeveelheid ram in beslag. Wat is dit en wat kan ik hiertegen doen?

(2e vraag is hoe ik kan instellen in outlook express welke email-adressen eerst gecontroleerd worden als je op send/receive all drukt.)

Verwijderd

Mgui is geen w2k service maar van thirdparty app

Verwijderd

Sorry voor de kick maar ik heb hetzelfde probleem. Bij programma's als nero en kazaa (allerlei versies) neemt mgui.exe zoveel processor- en geheugencapaciteit in beslag dat deze programma's praktisch vastlopen. Als ik mgui.exe terminate dan worden de resources toegewezen aan niet actieve systeemprocessen.

Ik draai windows 2000 5.00.2195 sevice pack 3 op een p II 450 256 mb ram, programma op de achtergrond: BitDefender Shield v2.5.1.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

BitDefender
Dat zou wel eens het 'probleem' kunnen zijn. Volgens Google heeft BitDefender daar namelijk wel eens een probleempje mee. Gebeurt het ook als je het afsluit?

Hoe dan ook is het geen Windows onderdeel en komt je vraag dus beter tot z'n recht in Software Algemeen: WOS--> SA :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)