Subteamstats op site

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Hey,

Na de opening van WDO3 ben ik op het idee gekomen om net zoals daar een overzicht te maken met posities van het team in de verschillende projecten. Niet voor DPC maar voor mijn eigen subteam.
Na het bekijken van verschillende sites e.d. heb ik nog niet echt een idee hoe ik dit kan/moet opzetten. Dat het met PHP en SQL samen gaat vermoed ik wel maar aangezien mijn kennis in beide niet echt aanwezig is wordt het moeilijk.
Nu is mijn vraag of iemand hier info over heeft of misschien ook deze stats op de site wil en mij wil helpen of weet ik wat nog meer. Alle hulp is welkom.
Als er al ergens teams zijn die dit hebben zou ik dat ook graag willen weten om misschien nog meer ideeën op te doen :)

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 11:11 schreef Witlof het volgende:
Hey,

Na de opening van WDO3 ben ik op het idee gekomen <knip>
Dat het met PHP en SQL samen gaat vermoed ik wel maar aangezien mijn kennis in beide niet echt aanwezig is <knip>
Alle hulp is welkom.
Ooit van internet gehoord?
Zoek een search engine en ga php leren.
succes!

• Witlof
Internet :? :+

Nee okay, ik ben niet helemaal lui maar het zou toch zonde zijn als er al zoiets door iemand gemaakt is zodat ik dubbel werk doe toch?

Heb hier ook wel rond gekeken op internet en heb ook nog 2 boeken hier liggen maar ben nog een grote newbie. Krijg het nog niet eens voor elkaar om iets automatisch te laten update.

p.s. In het verleden is er wel eens een topic geweest van iemand die de stats van d.net copy+paste op de teamsite maar dat topic kan ik niet meer vinden. Was ook met PHP gemaakt dacht ik. Stond source en alles bij wat uiteraard wel makelijk is voor mij ;)

Verwijderd

Ik zou zeggen neem contact op met The Wizard van de Burnin'Cows. Als hij tijd heeft wil hij je vast wel helpen!
Via onze onze stats is hij te bereiken, klik gewoon op de link voor 'opmerkingen en suggesties.
Zet er nu een link bij en misschien wordt dit beschouwt als reclame, maar de vorige opmerkingen vind ik niet in de geest van de DPC, sorry!

• Witlof
Zou het niet mogelijk zijn om ergens een database te laten draaien met daarin alle log/stats van de projecten en dat er mbv een scriptje op de subteampages zo'n overzichtje uitgerold wordt zodat ieder subteam zo'n overzichtje op de eigen site kan plaatsen?
Dit zou wel makkelijk zijn want dan is het dus universeel voor alle subteams van DPC die dan alleen in dat scriptje een ID aan moeten passen oid.
Het is zo maar een idee maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn :)

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:59
Op zondag 21 oktober 2001 11:10 schreef Witlof het volgende:
Het is zo maar een idee maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn :)
LOL :+

oh, je meent het serieus ;) Nee, met 4 verschillende DPCH bouwers is dat niet helemaal mogelijk.
Wat wel kan is zelf je gegevens bij dnet, ud,ECCp enz ophalen.
Ik ben bezig met zo'n script(php/MySQL) voor ToeT, als het werkt zal ik kijken of het ook universeel toepasbaar is, dan post ik het hier wel.

http://www.donorofniet.nl/

• Witlof
Dat is zeer goed nieuws :)

Ik had er zelf nog niet aan gedacht dat er verschillende statsposters waren en dus ook verschillende lokaties. Dat geeft wel wat problemen dan.

Als het je lukt voor de clan of ToeT ben ik zeer benieuwd of het ook toepasbaar is voor andere teams. We wachten dan maar af :)

Verwijderd

Ik zou zeggen probeer ColdFusion 5.0 eens >:) <cfhttp> en <cfgraph> kun je hele leuke dingen mee doen >:)

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 18:28 schreef braindead het volgende:
<knip> de vorige opmerkingen vind ik niet in de geest van de DPC, sorry!
excuses aanvaard :)
Pagina: 1