Toon posts:

16 speed brander voor 279???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar er was bij Scheer en Foppen een aanbieding voor eeen Samsung 16 speed brander.

Ik heb zelf nog geen brander, en denk er sterk over na om er een aan te schaffen. Nu is mijn vraag, is dit wat of moet ik toch het hoger opzoeken qua kwaliteit. Mijnj budget is namelijk niet zo errug groot.

Dank you!

Verwijderd

Ik heb ook een Samsung brander gehad en die werkte wel goed, aleen jammer dat hij me kapot gegaan is. :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 11:07 schreef ExiRana het volgende:
Ik heb ook een Samsung brander gehad en die werkte wel goed, aleen jammer dat hij me kapot gegaan is. :(
Ja, dat bedoel ik. Gaat hij niet gelijk kapot ofzo. Geen buffer underruns gehad?

• Donald
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-05-2025
Heb zelf kort geleden een Liteon 16x brandertje gekocht voor f 249,- (Gistron). Bevalt uitermate goed. Burnproof. Nog geen onbruikbare CD mee gefikt. Wel diverse audio CD's en van de week ook SVCD's :).

Zit Nero 5.0 bij, waar je vervolgens bij Ahead een update voor 5.5 kunt downloaden. Via de Liteon site heb ik ook nog een firmware upgrade gedownload, gewoon omdat die nieuwer was dan wat er in zat, niet omdat er problemen waren.

Verwijderd

moved HA >> OM