als je geen USB apparaten hebt verder, in de PS2 stoppen, en USB in de BIOS uitzetten
check voor en na bij systeembronnen
scheelt 2% ofzo
en das veel voor een muissie vind ik eigelijk
check voor en na bij systeembronnen
scheelt 2% ofzo
en das veel voor een muissie vind ik eigelijk
Motiveer?Op zaterdag 20 oktober 2001 11:30 schreef SiCnEsSs het volgende:
ps2
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
usb natuurlijk, werkt weer een stukje soepeler. enne 2% is natuurlijk te verwaarlozen met de huidige systemen (beetje kromme redenering, ok, maar 2% is gewoon weinig
)
Verwijderd
ligt er een beejte aan.
draai je wel eens dosbased proggies of kom je wel eens in windows veiligemodus (aangenomen dat je windows hebt) en je bios heeft geen legacy support hiervoor, dan raad ik je aan hem op PS/2 te gooien.
zelf hebik hem op USB omdat dat lekkerder werkt, dus dat zou ik doen als ik jou was.
vreet wel 100ma uit je USBpoort
draai je wel eens dosbased proggies of kom je wel eens in windows veiligemodus (aangenomen dat je windows hebt) en je bios heeft geen legacy support hiervoor, dan raad ik je aan hem op PS/2 te gooien.
zelf hebik hem op USB omdat dat lekkerder werkt, dus dat zou ik doen als ik jou was.
vreet wel 100ma uit je USBpoort
Verwijderd
usb vreet teveelOp zaterdag 20 oktober 2001 11:39 schreef Exirion het volgende:
[..]
Motiveer?
ik heb het ook allebei geprobeerd (ps2 en usb) en ik merk nagenoeg geen verschil. hij zit nu op usb aangesloten.
An eternity is very, very long, especially towards the end.
Pagina: 1