Die USB hub op de LG stelt nie zo veel voor hoor (heb er zelf 1) is opzich wel handig maar de hub zit aan de achterkant van de monitor.
Kan je zo lekker bij
Kan je zo lekker bij
hehehe
ok bedankt voor jullie antwoorden
heb net ff die LG 915FT Plus 19" gehaald, want ze hadden die andere niet
Verwijderd
Je zult er veel plezier mee beleven, ik spreek uit ervaring, als mijn Lg Flatron 795 FT Plus dood gaat koop ik ook weer een Lg.Op zaterdag 20 oktober 2001 16:42 schreef Speedy321 het volgende:
hehehe
Ik hoop voor je dat je een goed exemplaar heb want mijn LG Flatron 915FT weigert echt rechte lijnen weer te geven. Ga binnenkort toch maar eens met de garantie bellen
Ik denk wel dat ik er veel plezier mee beleef ExiRana
Three`s
Miekol hoe bedoel je met rechte lijnen??
Three`s
Miekol hoe bedoel je met rechte lijnen??
Nou dat als je een lechte rijn in b.v. photoshop trekt dat ie er krom uitziet. En als je dan eindelijk de linker kant recht ingesteld heb is de rechterkant zo krom als een banaan bij mij
Verwijderd
Er zijn zat manieren om je beeld haaks te krijgen. Gewoon even een kwartiertje frutten, en je krijgt het heus wel perfect. Hou d'r vooral ook een liniaal bij, als je net een flatron hebt dan bedriegen je ogen je.
Verwijderd
Dat is net mijn probleem. Het is een pracht scherm, echt! Maar als'k dan na dat kwartiertje alles netjes heb staan en ik reboot... ... noppes alles terug zoals het was! Een oplossing? ...:o
Pagina: 1