Ik heb sinds vandaag een Digital declaser 3500. Ik heb hem gekregen en heb nog geen enkel idee van wat deze printer allemaal wel en niet kan. Toen ik de printer aanzette kwam de volgende testpagina uit de printer rollen:
Digital Declaser 3500
Adobe PostScript Level 2
HP-PCL Level 5 Emulation
Large capacity Input tray
250 Sheet cassette
PostScript version 2014.103
PostScript revision 76
Total RAM 11.0 MB
Parallel communications port:
intepreter PostScript
mode IEEE-1284
De printer werd iig. onmiddelijk herkend door win me (toen ik de printer aansloot via parallelle poort en opnieuw opstartte), echter toen ik een 2e pagina uitprintte (een eerste was gelukt) kwam de melding 'Paper Jam/Toner' in de display. Dit betekent (neem ik aan) dat er ergens papier vast zit. Daarover, en over de printer zelf heb ik de volgende vragen:
Kan ik die printer gewoon zomaar openschroeven om op zoek te gaan naar dat vel papier?
De printer heeft 2 cassettes, 1tje (de onderste) kan ik gewoon opentrekken, de ander krijg ik echter niet open. Hoe krijg ik die open?
Zijn er nog (on)officiele sites waar ik de manual kan vinden van deze printer? Op de site van Compaq wordt de manual van deze pritner niet aangeboden.
Alvast bedankt
Wouter Wiegmans
Digital Declaser 3500
Adobe PostScript Level 2
HP-PCL Level 5 Emulation
Large capacity Input tray
250 Sheet cassette
PostScript version 2014.103
PostScript revision 76
Total RAM 11.0 MB
Parallel communications port:
intepreter PostScript
mode IEEE-1284
De printer werd iig. onmiddelijk herkend door win me (toen ik de printer aansloot via parallelle poort en opnieuw opstartte), echter toen ik een 2e pagina uitprintte (een eerste was gelukt) kwam de melding 'Paper Jam/Toner' in de display. Dit betekent (neem ik aan) dat er ergens papier vast zit. Daarover, en over de printer zelf heb ik de volgende vragen:
Kan ik die printer gewoon zomaar openschroeven om op zoek te gaan naar dat vel papier?
De printer heeft 2 cassettes, 1tje (de onderste) kan ik gewoon opentrekken, de ander krijg ik echter niet open. Hoe krijg ik die open?
Zijn er nog (on)officiele sites waar ik de manual kan vinden van deze printer? Op de site van Compaq wordt de manual van deze pritner niet aangeboden.
Alvast bedankt
Wouter Wiegmans