Toon posts:

wie heeft zijn asus v7700 geflasht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil ff mijn bios flashen van mijn asus v7700 gts del.
Maar ik kan niet de juiste bios rom vinden op www.sparkle.com.tw.
Als ik hem wil flashen dan geeft hij een foutmelding dat er wat niet overeen komt. Dus mijn vraag heeft iemand hier zijn asus v7700 geflasht met success en met welke versie heb je dat gedaan. of de website waar ik dit kan vinden.

Alvast bedankt voor de hulp ;)

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:08

Duinkonijn

Huh?

wat is het nut van het flashen van je video kaart?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:40 schreef Duinkonijn het volgende:
wat is het nut van het flashen van je video kaart?
side band adressing krijg ik niet aan en ook agp fastwrites niet :(

Verwijderd

ff bij Asus gekeken, maar daar geen bios voor de v7700 gevonden. Welke bios probeerde je te flashen en waarom? Heb je een gelekte/getweakte versie?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:51 schreef Radek het volgende:
ff bij Asus gekeken, maar daar geen bios voor de v7700 gevonden. Welke bios probeerde je te flashen en waarom? Heb je een gelekte/getweakte versie?
Nee ik wou een refference bios gebruiken voor een nvidia gts 2.Er waren er 2 soorten geschikt.
Maar die deden het niet :(

Verwijderd

Ah, ik dacht dat asus een eigen ontwerp gebruikt of tenminste minder van het reference ontwerp uit gaat dan (sommige) andere producenten. Ik kan het fout hebben, maar dat kan het probleem zijn.

Een sba bios zou inderdaad wel lekker zijn, ze hebben 'm wel voor de v6600 (mijn vorige).

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:06 schreef Radek het volgende:
Ah, ik dacht dat asus een eigen ontwerp gebruikt of tenminste minder van het reference ontwerp uit gaat dan (sommige) andere producenten. Ik kan het fout hebben, maar dat kan het probleem zijn.

Een sba bios zou inderdaad wel lekker zijn, ze hebben 'm wel voor de v6600 (mijn vorige).
Ik heb mijn originele biosrom al naar sparkle gestuurt. misschien dat zij een compatible versie weten.

Afwachten dus. :'(

Verwijderd

Voor sba zie:
[topic=163812/1/25]

Als je nog iets van sparkle hoort dan hoor ik het graag.

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 00:58 schreef ureal het volgende:

[..]

Nee ik wou een refference bios gebruiken voor een nvidia gts 2.Er waren er 2 soorten geschikt.
Maar die deden het niet :(
Als je hem naar de reference update, heb je een paar problemen erbij, de xtra features op je videokaart werken als het goed is niet meer, Ofwel geen 3d glasses ondersteuning en TV-in ondersteuning meer ;)

En ik zou maar uitkijken met flashen van je bios, zometeen gaat het verkeerd :)

Verwijderd

Voor de Asus bios met sba zie: http://www.asus.com.tw/Products/Techref/Faq/mbmm/mm20003.html
onder Q8

(edit)
link
(\edit)
Pagina: 1