Toon posts:

Kans dat Athlon Xp gaat werken op non 1.3 Kt7a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik weet dat er veel topics over zijn geweest de afgelopen tijd, maar ik wil het balletje toch nog eens opgooien (dan wel niet uit eigenbelang ;) )

Wat is de kans dat een Xp athlon toch gaat werken op een non rev 1.3 kt7a??
Bij Abit kunnen ze wel zeggen dat die oude mobo's niet werken, maar grote kans dat het met een tweak dus wel kan!?

U visie op dit geheel?!?! :P

Tnx

Verwijderd

my idea : dat gaat perfect werken zonder problemen ... maar ik kan het niet "garanderen" zoals de producent dat wel moet doen natuurlijk...

Verwijderd

Topicstarter
En hoe kom je op dat idee? En ik zag je sig! DAt ben ik dus ook van plan, alleen dan met m'n kt7a-raid (niet 1.3)! :D

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Kans dat die processor werkt: lijkt mij vrij groot
Kans dat die processor werkt, zoals die hoort te werken: stuk kleiner

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

Verwijderd

Topicstarter
Dus laten we zeggen dat ie niet op volle Mhz kan werken dan ofzo?! behalve als jem unlocked ofzo?

Hmm, ik heb gezien dat ze dat in een winkel deden voor een paar tientjes, dus dat zal het probleem niet zijn dan!

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 13:35 schreef Flipke het volgende:
Dus laten we zeggen dat ie niet op volle Mhz kan werken dan ofzo?! behalve als jem unlocked ofzo?

Hmm, ik heb gezien dat ze dat in een winkel deden voor een paar tientjes, dus dat zal het probleem niet zijn dan!
Unlocken ging dacht ik net meer met de XP

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij wel ;)

[topic=286298/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
Ff omhoog nog hoor, Sowwy ;)

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Op zaterdag 20 oktober 2001 13:35 schreef Flipke het volgende:

die MHz-jes lijken mij het probleem niet, eerder die SSE-instructies ofzo. en die maken die processor zo'n 8% sneller (volgens die review op anandtech).

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

Verwijderd

SSE wordt normaal met een juist AthlonXP BIOS ingeschakeld.

Echter het is ook naderhand mogelijk dmv. een softwareprg'tje. Dit stond in C'T uitgave 17.

Hardwarematig is het geen enkel probleem om een AthlonXP op elk socket-A te draaien. Alleen de snelheden in combinatie met multipliers geven wat (overkomelijke) problemen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Mooooooooooi, Flipke weet wat 'm te doen staat ;)

Thanx Guys!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-08 18:00

IvoB

Prutst er rustig op los

Taipei, Taiwan, Thursday, October 18, 2001- AMD's new Athlon XP processor promises the power to bring computing applications to life. At ABIT, we are proud to offer a full line :) of motherboards that support the new CPU.

Letterlijk van abit.com.tw gehaald!!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
Op zondag 21 oktober 2001 21:33 schreef IvoB het volgende:
Taipei, Taiwan, Thursday, October 18, 2001- AMD's new Athlon XP processor promises the power to bring computing applications to life. At ABIT, we are proud to offer a full line :) of motherboards that support the new CPU.

Letterlijk van abit.com.tw gehaald!!
Dat is natuurlijk voor de moederborden die ze NU leveren.
Dus over een mobo van b.v. een maand oud hebben ze het hier niet.
Pagina: 1