ziet er wel stijlvol uit .. dat zwartje vinnetje aan de voorkant is ook erg cool. Good job
Flickr PSN ID= cheironnl
Netjes 
Wel leipe kleur kast trouwens....
Wel leipe kleur kast trouwens....
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik wil er nog een tweede kleur in brengen? Heeft iemand een id wat hier een beetje bij past?
Verwijderd
ziet er netjes
uit alleen moet er nog een fingerguard voor de fan vindt ik. en 2 maanden af en toe wat doen ?? ik doe zoiets in een halve dag (exl. droogtijd verf)...
rood, bodreaux roodOp vrijdag 19 oktober 2001 23:57 schreef Escobar het volgende:
Ik wil er nog een tweede kleur in brengen? Heeft iemand een id wat hier een beetje bij past?
mooie kast, netjes met die fan voorop in het zicht.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
donker blauw, geel lijkt me ook wel cool. of zilver, heb ik ook.Op vrijdag 19 oktober 2001 23:57 schreef Escobar het volgende:
Geel!!! Ja da's een goed idee, en dan een donkere variant, en dan race-stripings maken... Thnx man!Op zaterdag 20 oktober 2001 00:01 schreef Silenzer_nl het volgende:
[..]
donker blauw, geel lijkt me ook wel cool. of zilver, heb ik ook.
Mooie kast netjes gedaan ...
vooral die blow hole
vooral die blow hole
je kan de frontjes enzo metallic grijs maken ofzo .. dat staat denk ik wel leukOp vrijdag 19 oktober 2001 23:57 schreef Escobar het volgende:
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Verwijderd
cool, goed id en dan idd donker geel want lichtgeel past niet zo bij zwartOp zaterdag 20 oktober 2001 00:03 schreef Escobar het volgende:
[..]
Geel!!! Ja da's een goed idee, en dan een donkere variant, en dan race-stripings maken... Thnx man!
Brengt je wel in de verleiding om je vinger erin te steken zo
als het niet een al te goeie fan is blijft je vinger wel heel hoor
Begin is goed. Ga zo door. Lijkt mij een ENlight Case btw
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
ziet er goed uit
.
ben benieuwd hoe je het met je strepen gaat aanpakken.
ben benieuwd hoe je het met je strepen gaat aanpakken.
Ik hoop niet dat er iemand boos wordt, maar die casebadges moeten eraf, sorry.
De kast en de rest is mooi zwart of donkergrijs en dan ga je dat verpesten met van die kleurige badges.
Zoek een leuke donkere casebadge. (ik had er vroeger een van "Powered by Matrox", die was echt mooi, zeker in combinatie met zo'n donkere kast.)
De kast en de rest is mooi zwart of donkergrijs en dan ga je dat verpesten met van die kleurige badges.
Zoek een leuke donkere casebadge. (ik had er vroeger een van "Powered by Matrox", die was echt mooi, zeker in combinatie met zo'n donkere kast.)
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Die kun je hier bestellen
http://www.tweakgear.net/bestel.php
http://www.tweakgear.net/bestel.php
Erg standaard... alleen een beetje zwart meer niet.. dus echt cool vindt ik uhm niet! Zwart is niet echt DE kleur..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Ik vind em heel netjes en zou em eerder zo laten.
Pagina: 1