achtergrond geluid bij pagina

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26
hey.

nou ben ik een echte newbie :) op het gebied van web pagina`s bouwen maar nou ben ik er een voor mijn eigen aan het maken in Frontpage 2000 :) .

Mijn vraag:

Als ik mijn pagina open wil ik een muziekje af laten spelen maar hoe met je dat toevoegen in frontpage??

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:33

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

rechtermuisknop => eigenschappen van pagina => achtergrondgeluid
* Thijsmans heeft uiteraard nooit frontpage gebruikt :P

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Dat is trouwens zwaaaaaar irritant !!!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:33

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op vrijdag 19 oktober 2001 23:34 schreef Tizzwat het volgende:
Dat is trouwens zwaaaaaar irritant !!!
Ach, zoals je aan mijn icon kan zien ben ik lid van de barbapapa-clan (DoD), en als je op de pagina komt, krijg je een vrolijk midi-tje te horen van de barba-papa tekenfilms :) verder wel irri ja.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gebruik bij voorkeur daarvoor flash, midi is waarschijnlijk over een paar jaar heel erg 'camp' en slaat dan aan bij een specifieke in-crowd, momenteel is het nog erg lelijk, wav veel te zwaar.
edit: hierbij maak ik natuurlijk een uitzondering voor barbapappa midi-tjes die hun tijd ver vooruit zijn ;)

als je echte mooie muziek wilt toepassen kun je eerder denken aan flash, gewoon kleine flashboxjes die dynamisch mp3-tjes kunnen inladen, invoegen als een flash-pagina.

visueel kan die flash-movie de functionaliteit bieden om de muziek uit te zetten of liever nog aan te zetten, nadat de muziek default uit staat (essentieel als je serieus wilt zijn).

geluiden op een website kosten verder veel laadtijd en irriteren de gebruiker meestal, bedenk dat goed.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Ik denk niet dat een newbie die nu bezig is in Frontpage (no offence) ff een mp3 object binnen Flash inbouwt..

Maar goed, je hebt wel weer gelijk.

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 23:41 schreef Tizzwat het volgende:
[..]
Maar goed, je hebt wel weer gelijk.
Daarom reply-t RM-rf ook,
niet om samen te zoeken naar een oplossing, maar om gelijk te hebben ;)

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 16:57 schreef denki_akira het volgende:

Daarom reply-t RM-rf ook,
niet om samen te zoeken naar een oplossing, maar om gelijk te hebben ;)
:D
Je hebt nu minpunten jongen !

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 18:24 schreef Tizzwat het volgende:

[..]

:D
Je hebt nu minpunten jongen !
huh?

no flame intended.. ik ben heel vredelievend.. O+ (dit emoticon ligt t dichts bij wat ik bedoel)

Verwijderd

Bgsound lalalaalaalala loop 99
Pagina: 1