uhm maart 2002......had ik ergens gelezen, hoop niet dat het waar is want da duuuuuuuuurt
Het is FRIET!
Hij komt aanstaande vrijdag iig naar mij
Verwijderd
Naar mij ook... Volgens mij wordt deze game nog een grotere aanval op mijn sociale leven dan GT3 al was. Ik heb zo verschrikkelijk veel zin in vrijdag!Op zaterdag 20 oktober 2001 10:04 schreef kixor het volgende:
Hij komt aanstaande vrijdag iig naar mij
Verwijderd
Me ook. Helemaal naar het zien van dat quicktime filmpje 
En over die pc versie, ze zijn der nog niet eens mee begonnen, dus ik denk dat het later wordt dan maart, want die games worden toch altijd gigantisch vertraagd.
En over die pc versie, ze zijn der nog niet eens mee begonnen, dus ik denk dat het later wordt dan maart, want die games worden toch altijd gigantisch vertraagd.
Komtie dan uit op de PS2?Op zaterdag 20 oktober 2001 10:07 schreef 007 het volgende:
[..]
Naar mij ook... Volgens mij wordt deze game nog een grotere aanval op mijn sociale leven dan GT3 al was. Ik heb zo verschrikkelijk veel zin in vrijdag!
* Artcore moet snel een PS2 zien te regelen.
Verwijderd
Hahaha!Op zaterdag 20 oktober 2001 12:25 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Komtie dan uit op de PS2?
* Artcore moet snel een PS2 zien te regelen.
Met 'dan' bedoelde ik vrijdag, niet als in de zin van dat ik niet wist dat ie voorlopig alleen op de PS2 kwamOp zaterdag 20 oktober 2001 12:40 schreef 007 het volgende:
[..]
Hahaha!Dude, hij komt voorlopig alleen voor de PS2.
Verwijderd
Ach so...Op zaterdag 20 oktober 2001 12:52 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Met 'dan' bedoelde ik vrijdag, niet als in de zin van dat ik niet wist dat ie voorlopig alleen op de PS2 kwam
PS2-versie

Nog 6 nachtjes slapen 
Hihi, dit spel gaat echt ownen
Hihi, dit spel gaat echt ownen
Verwijderd
Jullie hebben echt mzzl nou voor mij wordt het nog wachten tot dat hij op de pc komt tenzij......
Hahahaha
Mzzl Jacking
Hahahaha
Mzzl Jacking
Verwijderd
Als je de faq gelezen hebt weet je dat dat niet hoeft...Op zaterdag 20 oktober 2001 18:50 schreef Jacking het volgende:
Mzzl Jacking
GTA3 , ik kan ook niet w88 , GTA1 was al vet. Dit wordt nog kewler.
o relaxt dat ie vrijdag komt ik blij dat ik een ps2 heb
word weer dag en nacht gamen net zoals bij gt3
word weer dag en nacht gamen net zoals bij gt3
Pagina: 1