Als ik wil inloggen gaat de site laden (logisch) ... errug langzaam en daarna zegt ie page cannot be displayed en dit gebeurt me al paar dagen. Het werkt ook niet met andere accounts ofzo .. kan ook nietaan me dsl liggen want de rest werkt perfect. Ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden
Verwijderd
*kuch* andere accounts
of had je het nu over inbelaccounts?
Maar het ligt gewoon aan de server problemen die er de afgelopen tijd zijn. vooral POST opdrachten willen nog wel eens een timeout opleveren. Gewoon refreshen/opnieuw proberen lost het op.
Het zal gewoon wachten worden op de nieuwe server/loadbalancers denk ik.
Maar het ligt gewoon aan de server problemen die er de afgelopen tijd zijn. vooral POST opdrachten willen nog wel eens een timeout opleveren. Gewoon refreshen/opnieuw proberen lost het op.
Het zal gewoon wachten worden op de nieuwe server/loadbalancers denk ik.
Ik bedoelde de accounts van vrienden die ik van hun heb gekregen om te kijken of het wel werkt .. maar helaas.
En jah inderdaad bij posts blijft ook vaak hangen.
Nu zal ik het dus moeten doen met alles steeds opnieuw invoeren...
En jah inderdaad bij posts blijft ook vaak hangen.
Nu zal ik het dus moeten doen met alles steeds opnieuw invoeren...
Verwijderd
Er vindt gewoon een timeout plaats aan de kant van de server zodra hij probeert in te loggen.Op vrijdag 19 oktober 2001 23:29 schreef Bulldog het volgende:
Ik snap eigelijk je hele probleem niet.
Op dat moment vindt er een POST-opdracht plaats door de browser. Die timeouts kom je ook regelmatig tegen als je een post in een topic plaatst. Als je dan refreshed heb je kans op een dubbelpost.
Het wordt veroorzaakt door de server problemen die er op het moment zijn.
Probleem opgelost dus, denk ik, als er al sprake was van een probleemOp zaterdag 20 oktober 2001 23:06 schreef Alternate het volgende:
Hoppa! vandaag in 1x eropFantastisch mensen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()