• chiel2002
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2021
hallo

Ik heb een Sony MD speler (MZ-R70).
Ben er zeer tevree mee en hij kan tegen een stootje (al 100 x uit met handjes laten vallen). maar nu begint het klepje van de battery een beetje los te laten (battery valt er soms zo uit)

Nou wou ik hem naar sony stuuren om te vragen of ze het klepie kunnen fixen of een nieuwe speler kunnen stuuren. Maar bij de winkel (Its) waar ik hem gekocht heb ik al geen garantie meer, heb ik dit nog wel bij sony ofzo?
ik heb hem gekocht op 28-7-200, en had een jaar garantie bij de winkel dus die is al verlopen.

Denken jullie dat het zin heeft sony een briefje te stuuren of dat ding nog gemaakt kan worden of dat ze een nieuwe stuuren??

• chiel2002
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2021
niemand?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Als het goed is vind je in de garantiebepalingen van je speler hoeveel fabrieksgarantie je hebt.
Maar aangezien je 'm al een aantal keren hebt laten stuiteren, geef ik je weinig kans dat ze 'm gratis repareren, laat staan dat ze je een nieuwe geven.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:26
Standaard geeft Sony 1 jaar garantie, dus ik denk dat je moet dokken...

Verwijderd

sony is niet zo moeilijk
die maken he wel onder colance (gratis )
en anders kost het niet zo veel hoor
gewoon even bellen of mailen
anders moet ke even het nummer van sony center zoeken
en daar heen gaan

Verwijderd

Nou........ ik zou er zeker niet op rekenen!! :'(
Ik ben ook terug geweest met een MZ-R70 naar Sony en dat was nog net in de garantie. Toen vertelden ze dat het wel gerepareerd kon worden (ook kapot battarijklepje en knopje dat niet meer lekker werkte). Maar later kregen we een mooie brief dat het knopje en batterijklepje onze eigen schuld was en of we maar even f150,- wilden betalen aan onderzoekskosten anders kregen we hem niet eens terug, NIET DUS he! Goedkoop zijn ze verder ook niet, want toen ik informatie opvroeg over het laten inbouwen van een nieuw display voor een andere MZ-R70 kwamen ze met een prijs van 375-400 piek.... dan kan ik 'm ook nieuw kopen!
Sony is voor mij op dit gebied dus: :r

Verwijderd

hmm, bij mij was sony wel relaxed...

ik had die koptelefoontjes paar keer laten vallen (per ongeluk ofcoz :p) en ff langs het cervice center.
die man: wat is het probleem
ik: koptelefoontjes geven raar geluid
die man: geef maar

2 minuten later kwam ie trug met nieuwe (gratis)!!

hoppa :)

btw, is wel een nieuwe mzr-700 met garantie..
Pagina: 1