Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Nee, door koekjes in je browser
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
o. maar et is dus ook niet altijd dat ikmet IE niet ingelogd ben, het is dus alleen maar als in switch van opera naar IE.
als ik ben ingelogd in IE, en dan terug naar opea en weer terug naar IE, dan is het wel goed.
als ik ben ingelogd in IE, en dan terug naar opea en weer terug naar IE, dan is het wel goed.
Dat klopt toch, dan heb je in IE en in Opera de koekjes dat je ingelogged bent
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
maar als ik opnieuw opstart dan niet meer, misschien is het iets in de temp dan?
Ik heb dachtik ergens ooit gelezen dat je ingelogd bent met behulp van een cookie+sesion.
Als je dus switcht van IE naar opera en daar inlogd, word de sesion van IE afgebroken en ben je ook niet meer ingelogd in IE.
Zelfde verhaal andersom(switchen naar IE, word de sesion van opera afgebroken)
Als je dus switcht van IE naar opera en daar inlogd, word de sesion van IE afgebroken en ben je ook niet meer ingelogd in IE.
Zelfde verhaal andersom(switchen naar IE, word de sesion van opera afgebroken)
browsers zijn net kinderen:
ze geven elkaar niet hun koekjes...
verder kun je volgens mij met meerders sessions ingelogd zijn..
ze geven elkaar niet hun koekjes...
verder kun je volgens mij met meerders sessions ingelogd zijn..
yep, ik kan met opera en met IE tegelijk op GoT.
Klopt, IE kan geen gebruik maken van je Opera Cookie. En die heeft-ie wel nodigOp vrijdag 19 oktober 2001 22:53 schreef koornee het volgende:
als ik op GoT rondhang met Opera 5.12 en ik log gewoon in, en daaarna sluit ik GoT af en ga met IE 6 verder, dan moet ik me opnieuw inloggen?
Dan was je daar nog gewoon ingelogd van de vorige dag ofzo. Je had je op je werk niet uitgelogd dus.maar als ik bijv. hier thuis met opera op GoT ben, en dan later op me werk ook met IE 6 naar GoT ga dan ben ik wel ingelogd?
Het wordt per browser geregeld. Je kan dus als het moet wel op 5 plaatsen met 3 browsers ingelogd zijn.hoe kan dat nou, dat wordt toch via de server geregeld, dat inloggen enzo?
Als je je trouwens elke keer moet inloggen, thuis met IE6, dan heb je iets fout staan mbt je cookies in je browser oid.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
thnx, nu snap ikhet, en heb nu gewoon IE erafgegooid, en nu gewoon met Opera aan't browsen. gaat ook perfect.Op zaterdag 20 oktober 2001 01:20 schreef JvS het volgende:
Als je je trouwens elke keer moet inloggen, thuis met IE6, dan heb je iets fout staan mbt je cookies in je browser oid.
Pagina: 1