God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Verwijderd
Verwijderd
Je zegt dat het je sterk lijkt dat het daaraan ligt en dan zeg je dat hij het met Kingston moet proberen. Beetje vreemde strategie.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Ik sluit het niet uit dat het daar aan kan liggen maar je kan altijd proberen of het metKingston wel lukt.
Zo bedoelde ik het eigenlijk
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Verwijderd
2. Bios flashen
3. ander geheugen proberen
4. Betere (eentje met meer vermogen ) voeding proberen
That should do the trick
2. bios flashen lukt niet erg
3. ander geheugen al geprobeerd (ook noname, zie boven)zal nog een keer met "goed" geheugen proberen.
4. 300 Watt voeding zou genoeg moeten zijn toch? Heb alleen moederbord/geheugen/processor/cooler/cd-rom/videokaart/hd erin zitten.
Wat ik nu gehoord heb zal ik het toch maar opsturen en een nieuwe vragen of niet?
Verwijderd
Klinkt alsof iemand met z'n elektrostatische tengels aan je mobo heeft gezeten, dat doet een mobo niet goed(meestal werkt het wel maar niet goed)Op vrijdag 19 oktober 2001 23:35 schreef Henkie20nl het volgende:
1. temperatuur komt niet boven de 51 graden
2. bios flashen lukt niet erg
3. ander geheugen al geprobeerd (ook noname, zie boven)zal nog een keer met "goed" geheugen proberen.
4. 300 Watt voeding zou genoeg moeten zijn toch? Heb alleen moederbord/geheugen/processor/cooler/cd-rom/videokaart/hd erin zitten.
Wat ik nu gehoord heb zal ik het toch maar opsturen en een nieuwe vragen of niet?
Verwijderd
iig sux6
Je bent altijd (naja altijd) wel statisch geladen en zo kun je dus je mobo verneuken als je je ontlaadt op een gevoelige plek van je mobo. Lekker lomp vertelt, maar toch..Misschien ben ik diegene wel met elektrostatische tengels, heb er wel eens iets over gehoord, maar wat is het precies?
Verwijderd
Yep, of een verwarmingsbuis e.d.Op zaterdag 20 oktober 2001 00:00 schreef Henkie20nl het volgende:
En de manier om je te ontladen is toch bijvoorbeeld de voeding even aan te raken of niet?
Vertel es ff waar ie op crasht dan elke keer.Op vrijdag 19 oktober 2001 23:47 schreef Henkie20nl het volgende:
Nee niet alleen die drivers van die videokaart, want onder win98 krijg ik ook allemaal vage foutmeldingen, terwijl die niks met de videokaart te maken hebben. Misschien ben ik diegene wel met elektrostatische tengels, heb er wel eens iets over gehoord, maar wat is het precies?
Durf bijna met zekerheid te zeggen dat ie gewoon spontaan crasht, of dat ie een rood kruisje met een foutje op S3_8.drv geeft
Ik ben even overgestapt op Win98, omdat de drivers van m'n videokaart daar wel op werken. In Win98 loopt ie eerst een tijdje goed en dan, na een reboot, herstelt ie ineens registerbestanden om de een of andere vage reden. Na het herstellen start ie op, foutmelding in explorer.exe, daarna zie ik alleen nog m'n muis en verder niks, geen taakbalk, desktop ofzo. Enige wat ik dan kan doen is formateren en opnieuw installen, vind ik een beetje veel werk om elke keer na rebooten te moeten doen. Volgens mij heeft dit niks met videokaartdrivers te maken, toch?Op zaterdag 20 oktober 2001 10:31 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Vertel es ff waar ie op crasht dan elke keer.
Durf bijna met zekerheid te zeggen dat ie gewoon spontaan crasht, of dat ie een rood kruisje met een foutje op S3_8.drv geeft
ALvast bedankt...