CTX PR711?

Pagina: 1
Acties:

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hoi allemaal,

Ik ben van plan binnenkort een nieuwe monitor aan te schaffen. Ik heb al veel modellen gezien (op inet wel te verstaan). Ik weet dat het beter is om een monitor te gaan bekijken maar dat vind ik om persoonlijke redenen erg moeilijk (naar een winkel gaan enzo, vast wel eens van gehoord) dus wilde ik em bestellen via een site (http://www.pcvergelijk.com).

Mijn vraag is eigenlijk wat nou het eigenlijke verschil is tussen de verschillende PR711 modellen, in de search kwam ik iets tegen over wel of geen usb hub, maar de (nl) site van CTX geeft aan dat zowel de F als de FL beschikken over een usb hub. En het scheelt (pricewatch) zo'n 100 gulden, en dat is een redelijk 'hoog' bedrag voor een scholiertje als ik.

Iemand die me kan helpen?

(ook graag ervaringen met deze monitor(en))

Alvast heel erg bedankt!!

Maarten

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10

Floor-is

5.2

Ik heb een PR711FD, prima scherm, kost misschien aardig wat centjes, maar is het zeker waard IMO. Je moet er wel rekening mee houden dat het een diamondtron is en dat je derhalve 2 van die horizontale lijntjes op je scherm hebt. (Was ff wennen, valt nu niet meer op)

De USB hub is overigens een tikkie traag, duurt ongeveer 4-5 seconden voor die hub werkt als ik mijn monitor weer aanzet na een tijdje.

Bericht hierboven

• M a a r t e n
Hmm.. De FD is niet meer leverbaar geloof ik. Waar staat die D voor als ik vragen mag?

(Het is toch trinitron en geen diamondtron?.... toch?)

• M a a r t e n
Verder niemand die me hiermee kan helpen?

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
Ik heb ook een CTX PR711T

T staat voor TRINITRON, en dat zie je ook (2 lijntjes)

verder gewoon een goede monitor, alleen ik vind persoonlijk het rechtzetten van het beeld een beetje klote gaan.. maar voor de rest echt een mooi schermpie. 8-)

• M a a r t e n
Hm heb nog weer even verder gespit, die nl site van CTX is gewoon lui vertaald. De F heeft een usb hub de FL (L = Light?) niet.

Maar T = trinitron? Dat hebben alle PR711 modellen.

• M a a r t e n
Oke nu hoef ik alleen nog maar te weten wat het verschil is tussen de PR711F / FL en de PR711T. Iemand die me dit kan vertellen. Hij staat niet op ctx.nl.

Verwijderd

Het vershil staat gewoon op www.pcvergelijk.com Maar ik zal het hier onder nog wel effe neer zetten:

CTX PR711T

17 inch screen size
1600 x 1200 maximum resolution
0,25 mm shadow mask
30-95 kHz horizontal frequency
50-160 Hz vertical frequency
202 MHz bandwidth
FD Trinitron CRT
3-year warranty

CTX PR711F

17 inch screen size
1600 x 1200 maximum resolution
0,24 mm shadow mask
30-97 kHz horizontal frequency
50-160 Hz vertical frequency
202 MHz bandwidth
FD Trinitron CRT
3-year warranty

Niet zo'n heel erg groot verschil maar toch.

Verwijderd

Bijde CTX monitoren hebben een (Sony!) FD Trinitron 17" beeldbuis

• M a a r t e n
Bedankt delfosso dat was me eerder niet opgevallen! :)

Ik ga uiteindelijk toch voor de PR711F (met usb hub dus). :)

Bedankt!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:38
De PR711T heeft idd een Trinitron beeldbuis, maar dit is volgens mij geen Flat-Trinitron, maar de "oude" licht gebogen versie! Ga dus voor de "F" serie!!!!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• M a a r t e n
Dat was ik al van plan, hoor. Maar evengoed bedankt voor de info!! :)
Pagina: 1